Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am profitat de promotia de weekend disponibila in unele statii si am pus 98 ---Sport ; cei 82 de cai par sa fie destul de fericiti cu noua CO.
    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

    Comment


    • Detin un Logan 1.5 dci 48kw(2006), am modificat softul din 2007 si nu am avut probleme. Reviziile facute la timp, ulei si filtre de calitate.
      Last edited by georgea; 26 February 2016, 13:23.

      Comment


      • Originally posted by Fratello View Post
        Am profitat de promotia de weekend disponibila in unele statii si am pus 98 ---Sport ; cei 82 de cai par sa fie destul de fericiti cu noua CO.
        N-am constatat diferente intre 95 si 98 de la lukoil, nici intre 95 si 98 de la rompetrol. Singura diferenta a fost ca mi s-a parut mai lenesa cu rompetrol.

        Comment


        • Nu mai cumparati motorina de la Lukoil, deoarece contine foarte mult sulf! Suflul are o actiune nociva asupra motorului!

          Sent from my SM-N900

          Comment


          • Stai jos ca nu stii nimic, sulfu are(avea) rol de ungere.
            La tractoarele mai vechi (pana la Euro 4) e chiar indicat sa bagi cu continut mai mare de sulf, doar ca nu mai gasesti niciunde. Motoarele de generatie mai veche nu au fost concepute sa mearga cu motorina d-asta "eco" de toata jena.

            Nu bagati de la lukoil pt ca in multe locuri e botezat carburantul...si nu cu sulf.
            Asa mai merge...

            Comment


            • In primul rand, iti recomand sa mergi la scoala, pentru ca nu am timp sa iti explic Tehnologia prelucrarii hidrocarburilor! Lucrez in domeniu...si stiu ceea ce vorbesc! Inchide telefonul, televizorul, internetul si pune mana pe carte...
              Last edited by 77sky; 10 March 2016, 19:24.

              Comment


              • In america, exista aditivi ( upper cilinder lubricant ) care se pun in combustibil, special pentru a aduce un aport de lubrifiere in caracteristicile combustibilului, iar pentru motorina, specifica clar ca inlocuieste sulful. Daca nu ai argumente sa-ti sustii o afirmatie, emiti doar axiome.
                Last edited by darksid3; 10 March 2016, 18:18.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Salut DOC. As vrea sa fac si eu remapare la tine pentru un Logan 1.4 MPI (ph2) si am o intrebare. De ce pe cele doua site-uri (din semnatura ta) {chiptuninglogan.ro si obdtuning.ro} exista diferente de pret pentru aceasta operatiune?

                  Comment


                  • Salut, dupa ce am citit tot topicul parerea mea este ca merita.

                    Dar dau urmatorul caz :
                    1.5 dci (85cai) - aprox. 130.000 km, revizii la timp, ulei si filtru schimbate la ~ 10.000km.
                    Masina nu face mai mult de 15.000-20.000km pe an. Mai vreau sa o pastrez cativa ani. Se recomanda remaparea la numarul acesta de km?! Iar daca da, ce verificari ar mai trebui facute inainte si dupa remap?
                    Mersi.

                    Comment


                    • Poti sa faci linistit remapare. Mai ales daca ai grija de masina si ai toate reviziile la timp. Motorul 1.5dCi s-a dovedit a fi foarte rezistent chiar daca unii au abuzat de el.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • Thx, cred si sper ca ne auzim pe la mijlocul lui august ;)

                        Comment


                        • Este o perioada mare de pauza de la ultima postare si pana acum cand postez.
                          Topicul pare mort sau in amortire, oricum incerc.
                          Am un autoturism Dacia cu motor 1.6 mpi, euro5. Tip K7M-A8, putere max. 62Kw/ 5250 rpm; care are si o instalatie GPL omologata.
                          Ca sa ajunga la euro 5, motorul a fost "gatuit"?
                          Intrebare: In urma remaparii, ce castig si ce pierd?
                          Cum va fi consumul de GPL?
                          Remaparea are vreun efect negativ in ce priveste noxele? Ma gandesc la ITP.
                          Va multumesc pentru raspunsuri.

                          Comment


                          • Intra si citeste cate ceva de aici; sper sa gasesti raspunsurile pe care le cauti.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Multumesc IancuMIC.
                              Am citit mai la rand, mai pe sarite.
                              Am gasit un nr. de tel. si o adresa de mail a unui specialist din Iasi.
                              Inca odata multumesc.

                              Comment


                              • Salut,

                                Remapat Sau NU ? PRO .ieri am fost si eu la DOC, intradevar altceva "parca e alta masina" nu exagerez, ofer spre proba in Bucuresti daca se vrea masina personala la test, pentru cei care nu sunt inca hotarati .

                                Cu respect,
                                Marius

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google