Am profitat de promotia de weekend disponibila in unele statii si am pus 98 ---Sport ; cei 82 de cai par sa fie destul de fericiti cu noua CO.
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
-
Originally posted by Fratello View PostAm profitat de promotia de weekend disponibila in unele statii si am pus 98 ---Sport ; cei 82 de cai par sa fie destul de fericiti cu noua CO.
Comment
-
Stai jos ca nu stii nimic, sulfu are(avea) rol de ungere.
La tractoarele mai vechi (pana la Euro 4) e chiar indicat sa bagi cu continut mai mare de sulf, doar ca nu mai gasesti niciunde. Motoarele de generatie mai veche nu au fost concepute sa mearga cu motorina d-asta "eco" de toata jena.
Nu bagati de la lukoil pt ca in multe locuri e botezat carburantul...si nu cu sulf.
Asa mai merge...
- Likes 1
Comment
-
-
In america, exista aditivi ( upper cilinder lubricant ) care se pun in combustibil, special pentru a aduce un aport de lubrifiere in caracteristicile combustibilului, iar pentru motorina, specifica clar ca inlocuieste sulful. Daca nu ai argumente sa-ti sustii o afirmatie, emiti doar axiome.Last edited by darksid3; 10 March 2016, 18:18.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Salut, dupa ce am citit tot topicul parerea mea este ca merita.
Dar dau urmatorul caz :
1.5 dci (85cai) - aprox. 130.000 km, revizii la timp, ulei si filtru schimbate la ~ 10.000km.
Masina nu face mai mult de 15.000-20.000km pe an. Mai vreau sa o pastrez cativa ani. Se recomanda remaparea la numarul acesta de km?! Iar daca da, ce verificari ar mai trebui facute inainte si dupa remap?
Mersi.
Comment
-
Poti sa faci linistit remapare. Mai ales daca ai grija de masina si ai toate reviziile la timp. Motorul 1.5dCi s-a dovedit a fi foarte rezistent chiar daca unii au abuzat de el.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Este o perioada mare de pauza de la ultima postare si pana acum cand postez.
Topicul pare mort sau in amortire, oricum incerc.
Am un autoturism Dacia cu motor 1.6 mpi, euro5. Tip K7M-A8, putere max. 62Kw/ 5250 rpm; care are si o instalatie GPL omologata.
Ca sa ajunga la euro 5, motorul a fost "gatuit"?
Intrebare: In urma remaparii, ce castig si ce pierd?
Cum va fi consumul de GPL?
Remaparea are vreun efect negativ in ce priveste noxele? Ma gandesc la ITP.
Va multumesc pentru raspunsuri.
Comment
Comment