@Andrey dci: tocmai m-am dat cu un 1.6 stock, de asta mi-am permis sa afirm ca merge mai bine. Si culmea, nu mi-a dat 2 masini...
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Originally posted by Seba View Postbah silviu, las-o dracu, ca si eu si xp si tu am avut acelasi soft, dar numai tu ai avut probleme cu el...zgomotul cutiei a aparut cumva de la cei 10Nm in plus!? wtf!? eu zic "DA" hotarat remaparii atat timp cat nu se exagereaza cu folosirera motorului in zona rosie a turometrului. apropo, 16v-ul meu stock tot tremura ca un rahat inghetat la ralanti, cum fac pariu ac tremura si mpi-ul tau cu soft stock... al meu cel putin tremura ocaqzional si cand a fost stock si cand a fost remapat
... normal ca motorul vibreaza (mai ales dupa niste momente de forja vibreaza si mai tare o perioada pana se "relaxeaza") :-)
doh Seba nu-s chiar incepator in domeniu :P
repet, e buna remaparea pentru ca simti ceva in plus, un surplus de putere/cuplu; dar eu dupa ce am revenit la softul stock parca imi place mai mult cum toarce (mai putin ca nu mai trage asa bine dar ...)
poate parerea e subiectiva dar eu spun doar ce impresie am ... atat :-)
S.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Azi am remapat si eu golanul,prima impresie buna,dar vreau sa-l vad la drum lung,in depasire si la alte chestiute.Eu sunt un pic mai agresiv.Nu am mers decat vreo 5km si sunt multumit.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Voi face si treaba asta.Acum am plinul facut.Oricum mi-a spus prietenul de mi-a remapat golanul ca e bine sa alternezi benzina(bag de la rompetrol cu efix si de la petromv de 95)adica o data de colo o data de colo.Parere de ing.la dacia.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
eu stiu ca e mai bine sa folosesti aceeasi benzina, multi spun asta, inclusiv cei care fac/modifica motoare, tocmai ca ecu injectie are logica adaptiva si odata invatata cu un anumit tip de benzina si stil de conducere sa-l lasi sa mearga asa pt a obtine o eficienta maxima a motorului. dupa chiptuning e indicat sa folosesti benzina cu cifra octanica mai mare. nu obligatoriu, dar e indicatDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Probabil nu stiu sigur eu am spus numai am auzit,deci nu contrazic pe nimeni pina nu pot dovedi cumva ceea ce afirm.Va salut.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Originally posted by Silviu View Posteu n-am zis ca a stricat remaparea cutia, doar ca anumite zgomote au devenit mai pronuntate dupa remapare iar acum cu softul original inapoi ... s-au diminuat ...
... normal ca motorul vibreaza (mai ales dupa niste momente de forja vibreaza si mai tare o perioada pana se "relaxeaza") :-)
doh Seba nu-s chiar incepator in domeniu :P
repet, e buna remaparea pentru ca simti ceva in plus, un surplus de putere/cuplu; dar eu dupa ce am revenit la softul stock parca imi place mai mult cum toarce (mai putin ca nu mai trage asa bine dar ...)
poate parerea e subiectiva dar eu spun doar ce impresie am ... atat :-)
S.
@AG 23 YNG: auci sefu' mai lasa-ma cu inginerii astia de la Dacia, ca ii ridici in slavi de parca ar fi niste zei. Vezi la amicul de mai sus ce tari sunt unele softuri.
Din pacate nu pot sa postez si poze cu balariile din soft ca le-as arata unde gresesc si cine stie s-ar putea destepta peste noapte.Last edited by Doc; 21 January 2009, 03:56.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by Doc View PostAsta patesti cand ai soft cu modificari aiurea prin el. De altfel am si vazut cateva soft-uri facute de cativa care se dau drept specialiasti in dacia la preturi de 2 lei.
@AG 23 YNG: auci sefu' mai lasa-ma cu inginerii astia de la Dacia, ca ii ridici in slavi de parca ar fi niste zei. Vezi la amicul de mai sus ce tari sunt unele softuri.
Din pacate nu pot sa postez si poze cu balariile din soft ca le-as arata unde gresesc si cine stie s-ar putea destepta peste noapte.
si nu am acuzat softul ci doar ca MIE mi se pare ca se comporta mai ciudat dupa remapare ... ATAT am spus ... nimic mai mult ...
Silviu.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Si eu zic da pentru remapare. Am remapare de vreo doua luni si merita. Masina e mai sprintena iar consumul nu mi se pare ca s-ar fi marit. Si exista diferente intre remapari. Eu o am facuta de Alex (Doc) de la OBD. I-am condus masina lui Vitriol si de asta imi dau cu parerea (fara suparare, te rog!). A lui isi ia putere ceva mai lin si intins, a mea e ceva mai intempestiva. Ce conteaza mult e ca amandoi suntem multumiti de schimbare, deci merita.
Comment
-
ady_p:"tesele" facute de noi nu pot spune care e mai buna sau nu.
-pe jos era inghetat si nu am putut vedea nimic concret pentru ca pierdeam aderenta
-a ta are 60 000km, a mea doar 20 000km. Motorul tau a avut mai mult timp sa fie "educat".
-"testele" au fost facute pe ambele masini cu motorul rece.
-distanta de teste a fost de 80m dus si 80m intors
-si cel mai important, factorul pshihologic care ne influenta cel mai mult in a fi obiectivi. Fiecare isi lauda ligheanu' lui, ceea ce e cat se poate de normal.
Dar, cum ai spus si tu ce conteaza cel mai mult este ca amandoi suntem multumiti de rezultatele resoftarii.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by Andrey dci View PostVitriol@: Da-te cu un 1.6 stock,si eu zic ca iti da,2 masini.
Gaseste un 1.4 remapat de cei de la dimsport/obdtuning,si atunci o sa vezi cu adevarat diferenta intre ''cei care ti-o remapeaza''.
Succes!
Al meu este 'tiganit ' de ei . In continuare merge ok . La un drum pana la mare si inapoi cu 4 adulti si 2 copii un prieten mi-a zis ca al meu merge mai bine ca al lui stock . Asta fara sa stie ca l-am remapat . Asa ca......treaba buna . Ceva doritori de teste ( in limita timpului meu ) ?Last edited by FLORIN77; 22 January 2009, 09:32.B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Mai ales la 1.4 cel mai bine simti remaparea daca ai la indemana si un 1.4 stock.
Asa am facut cu un prietn (cu 1.4 stock) , ne-am carat cu a lui si spoi i-am dat-o pe a mea, reactia lui a fost: ''du-te dracu...vreau si eu!'' .
Am dat si eu o tura cu a lui si mi-am adus imediat aminte cum mergea a mea inainte de remap...
La a mea pe tr III sau IV pe la ~3500-3800 rpm te poti baza pe ea, ''decoleaza'' ok, la 1.4 stock parca ii lipseste ceva )) ma rog...asta e rezultatu cand mergi permanent cu remap.
PS: da, am uitat neste amanunte - dupa remap motorul suna parca mai frumos in turatii, il simti ca nu e gatuit si nu protesteaza deloc la 4500-5000 rpm, nu vibreaza nimic, nu afuma toba (la altii am vazut ca scotea chiar fum negru...acum si grija unde se face remapul)Last edited by Octavian; 22 January 2009, 09:50.
Comment
Comment