Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parca trebuie sa-si deregleze aparatele . E de ajuns sa-ti dea testul altei masini .
    B -X X - DDF x 2

    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

    Comment


    • Depinde ce intelege fiecare prin test dyno. Sunt multi care confunda bancul dyno cu alte instrumente de masurat precum g-tech. In general un dyno calibrat nu poate fi modificat de la o masina la alta, sa arate alte valori decat cele reale.


      O veste buna pentru toti posesorii de Dacia. Noua lista de preturi cu reducere pentru membrii acestui forum cuprinde:

      Motorizari benzina:

      Logan 1.4i 8v 75CP - 150 RON
      Logan 1.6i 8v 90CP - 150 RON
      Logan 1.6i 16v 105CP - 150 RON

      Motorizari diesel:

      Logan 1.5 dCi 65CP - 350 RON
      Logan 1.5 dCi 70CP - 350 RON
      Logan 1.5 dCi 85CP - 350 RON

      Dacia Solenza 1.4i 75CP - 150 RON
      Dacia SuperNova 1.4i 75CP - 150 RON


      NOTA: Noua lista de preturi pentru Dacia Logan 1.4i, 1.6i si 1.5dCi este valabila si la dealerii nostri din tara.

      Date contact: 0751.194.100 | YM: obdtuning
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • Intrebare, difera "caii" scosi dintr-o remapare ieftina fata de o remapare mai scumpa ? Am vazut oferte de remapare cu 150 ron dar si cu 300+ ron , eu m-am dat cu masina lu' Sibianu si sincer nu prea vad diferenta , sa fie a mea mai noua 8500 k de aia sa nu simt ? In schimb simt diferenta la masina mea la tipul de benzina folosit adica Petrom 95 vs. top99+ .
        sigpic

        Comment


        • Pai la 1.4 nu prea simti mari diferente, mai ales daca nu te dai un pic la ea, sau daca nu faci niste masuratori ''before&after''.
          Faceti un test de reprize 60-100 pe tr III si 80-120 pe tr IV(ca sa nu forjati la liniuta, pt ca se poate sa nu fie edificator testul, din cauza soferilor).
          In mod normal, colegu tau cu remapare trebuie sa fie in fata ta la final.
          Daca nu e asa, inseamna ca a facut un ''cacapisi'' cu remaparea.

          Comment


          • Originally posted by Bad_Wolf View Post
            Intrebare, difera "caii" scosi dintr-o remapare ieftina fata de o remapare mai scumpa ? Am vazut oferte de remapare cu 150 ron dar si cu 300+ ron , eu m-am dat cu masina lu' Sibianu si sincer nu prea vad diferenta , sa fie a mea mai noua 8500 k de aia sa nu simt ? In schimb simt diferenta la masina mea la tipul de benzina folosit adica Petrom 95 vs. top99+ .
            Mai sus am prezentat oferta noua de preturi la chiptuning pentru Dacia Logan, insa modificarile de soft le facem noi la fiecare masina in parte si nu o luam pe ghicite asa cum se spune ca fac unii pe aici.

            Diferente insa e posibil sa apara, mai ales ca am intalnit destule cazuri de clienti care au platit pentru o modificare de soft insa pe masina nu s-a facut nimic, existand doar un efect placebo.
            Diferente mari de putere la un motor de 1.4i atunci cand pui benzina 98 sau 99 in loc de 95 nu prea au cum sa fie. De altfel nu exista niciuna, poate doar legata de consum.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • Tot placebo este si diferenta de cifra octanica . Dupa mine . Eu nu simt diferenta si alternez , un plin 95 , unul 98 sau 100 .
              B -X X - DDF x 2

              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

              Comment


              • Daca aia de 95 e chiar de 95 , da - atunci nu simti fata de aia de 98 (sau 100 cum e la OMV) , dar daca aia de 95 e defapt de 90-91 normal ca merge ceva mai bine cu asta de 98 , se simte si la consum si la forja.

                Comment


                • Si cum nu stiu pe unde scria ca 95 este 91 si 98 este 95-96 sa vezi ce diferenta se simte .
                  B -X X - DDF x 2

                  :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                  Comment


                  • Exact...asa mi-ar place sa pot masura treaba asta la pompa...
                    Cica aia de la OMV (de 100) ar fi direct de la Austrieci adusa, mi-e greu sa cred

                    PS: uite la austrieci daca mergi scrie clar la pompa: 91 , 95 si 100 (la OMV)

                    Comment


                    • @doc: daca tu setezi greutatea masinii la dyno ca fiind de 2800kg, nu iti iese loganul 1.4emepi de 250 de cai la ce timpi de acceleratie inregistreaza standul? greutatea o citesti direct de pe role?
                      @alexandru_o: da-mi te rog nr de inmatriculare al loganului ala din timisoara, rezolvam imediat misterul. stiu eu un tip cu 1.6mpi care e in stare sa se dea si cu aviaone de vanatoare numa sa dea talpa; vedem instant daca are 94 de cai
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Unde ai vazut tu stand dyno la care setezi greutatea masinii?
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • Pai spuneai ca faci la fiecare in parte remapare, adica diferita de la o masina la alta (dar cu aceeasi motorizare, asta s-a inteles).

                          Interesant ce oferta ai bagat Doc la remapari.
                          Desigur ca e un lucru bun, dar acu nici o sapt era parca 600 lei la dizal si la benzina cat..? 350??
                          Si acu vi cu tarifele astea ))
                          Lucru bun pt cine nu si-a facut remap, rau, foarte rau pt cine are deja facut si acum (mai mult ca sigur) virtual iti arata obrazu.
                          Dar prost e cel care da, nu cel care cere, nu conteaza, banu sa iasa.
                          Cu preturile astea, parca ne apropiem de realitate. Nu mai vorbim de sute de Euro dati pt ce defapt..? pt firma?

                          E un lucru bun pe ansamblu, cu ocazia asta si concurenta va avea o oferta mai buna ) desigur.

                          PS: softurile alea de care vorbesti puse pe 150-200 lei nu sunt chiar asa de rele cum crezi. Defapt cred ca e vorba de acelasi soft ca al tau difera doar pretul, ma rog.

                          Comment


                          • si totusi, cum de e o asemenea diferenta de pret????
                            Ieri era 350 ron, azi e 150 ron, mai mult de 50% superoferta. E pe o perioada determinata de timp?

                            Comment


                            • Dar ce diferenta exista intre softul OBD si un soft care de exemplu era pana sa modificati si voi pretul 150 Ron ??? Asta eu nu am inteles, e mai bun tunningul vostru, sunt alti parametrii ? De exemplu colegul nostru stiu ca si-a facut remaparea cu 150 ron si eu nu prea simt mare lucru , aici e nelamurirea mea, softul vostru e mai bun , din cauza asta e diferenta de pret, sau cel putin a fost ?
                              Last edited by Bad_Wolf; 11 February 2009, 17:19.
                              sigpic

                              Comment


                              • @doc: intrebam doar, ca la gtech tre' sa ii spui tu. la role, logica imi spune ca nu ai nevoie de greutatea masinii defel, se masoara acceleratia rolelor si de aici obtii puterea motorului, scheiss egal de masa masinii; asa ca doar intrebam. asta cu greutatea setata la dyno ar putea fi o chichita la aia care cu o resoftare la 1.4empei ajung sa aiba 100 de cai frumosi.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google