cat de mica modificarea? 2-3 biti schimbati din 1 in 0?
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Am citit cam tot ce se putea despre 1.4 + chiptuning ! Si am ajuns la concluzia ca un 1.4 Ambiance + Chiptuning + Evacuare completa Sport + Filtru Sport si fara catalizator = 1.6 MPI Stock .
Ma rog asa se laudau baietii pe ******* sau Dacia club , nu mai retin...intr-un topic .
Parca Seba mi-a zis ca fiecare KG conteaza ...deci se adevereste reteta de mai sus ? cu 1.4 ambiance "tunarit" = 1.6 ? (sau ma rog , diferenta o face soferul)
Oricum aia 75/90CP nu prea sunt Pur Sange....pe cand aia 10 CP scosi din chiptuning si restul...sunt "adevarati" !Last edited by Roupdate; 21 May 2009, 16:45.
Comment
-
de 1000 de ori mai reali sunt aia 75/88 de cai decat aia 10 din chiptuning. care la 1.4 sunt doar vreo 6 si la 1.6 sunt vreo 7-8...
75+6+1+2=86, deci aproape cat un 1.6 stock. dar care are 100 de kile in plus si probaibl ca or fi egale in conditiile date...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
eu am vrut sa zic 10 CP in total din chiptuning , evacuare completa , filtru si fara catalizator . Chiar si in conditiile astea un 1.4 Ambition cu modificarile precizate Vs 1.6 Ambition Stock .... ar face diferenta soferul ! Dar cu 100KG in minus pentru Ambiance 1.4 cu modificarile de mai sus....
Reteta perfecta :
1.4 MPI Ambiance + Remapare + Evacuare Completa Sport + Filtru Sport + Fara Catalizator + Jante Aliaj + Scaune Sparco/Recaro = ????
Last edited by Roupdate; 21 May 2009, 17:30.
Comment
-
na, hai ca asa e moda, cum faci o modificare la bicicleta, cum postezi pe forum
asa ca, cu ocazia asta, plus preturile de criza de la Cristi_XP, mi-am tiganit si eu 1.4-le cu alta mapa.
impresii am momentan abia de pe cativa kilometrii, dar pot sa zic ca se simte diferenta. de exemplu, daca plecam inainte incet, subturat de pe loc, isi dadea-n nas, acum n-o mai face. cuplul e parca disponibil din turatii mai joase.
sunet diferit n-am simtit, adevaru-i ca nici nu am condus f constant sa-mi dau seama, am "testat" masina in cat mai multe situatii am putut.
intr-un cuvant is multumit.
mersi Cristi, nu-mi pare rau.
Comment
-
Originally posted by trisaba View Postsalut!dupa cati kilometrii e bine sa fac o remapare pentru dci cu 85 de caluti?(intrebare mai ales pentru doc).mersi
Originally posted by cat_alex52 View PostPentru Dci nu cred ca o sa conteze la cati km vei face remaparea, deoarece la revizii nu se observa sau la ITP/RAR, mai ales ca se merita din plin !!!
P.S. : si eu abia astept sa fac remapare la mcv-ul meu de 85 CP, si sa mai intreb baietii din club cum rezolv cu fumu' de "dupa" :-))Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by Doc View PostIn general la dCI nu va scoate fum cu mult mai mult la mers normal, insa e posibil sa de-a un puf in blana. In rest se descurca baietii din club cu ajustarea tijei de la turbina.
Comment
-
In principiu nu se recomanda filtru sport pentru motorizarile diesel. Aceste pot aduce mai multe neplaceri in timp decat un castig efectiv de putere. Pot apare erori de citire la MAF si distrugerea paletilor de la turbina.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
Comment