Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by MihaitzaMCV View Post
    ........ iar tr 5 cel mai mult m-am dus la 192 km/h .. si chestia asta o fac aproape zilnic .. ..................
    Tare MCV-ul tau.
    Eu tot ce am prins de 1.6 MCV am vazut ca pa la 160-170 i se taie macaroana, al tau vad ca fuge mai tare ca un Logan berlina 1.6 mpi.

    Bro: poate nu i-a dat cum trebe forja.
    Apropo, chiar la 7000 rpm ai 100/h in tr II si pe tr III merge 145/h.
    http://www.youtube.com/watch?v=QVtwH-pp_TM (stop cadru pe la secunda 26-27).
    Desigur fara nici o relevanta la demaraj ) da' pana pe la ~6300 rpm se duce bine, la 5500 rpm la mine nu da semne ca s-a terminat sau da ''inapoi'' , se duce bine mai 600-800 rpm.

    Comment


    • Originally posted by viorelu View Post
      ...anyway cflorinc sa conduci cu grija sa apuci sa ne scrii...sa nu crezi ca ti-ai transformat masina in racheta
      sal. am fost intr-o vacanta prelungita (cca. 45 zile) prin tara si am avut ocazia sa ma bucur de remaparea realizata de DOC parca in 8 iulie. Am mers peste 1000km in total, atat pe autostrada A1,A2,DN1 cu 140-145km/h, dar si zeci de km pe drumuri forestiere sau urcat incarcat (4pasageri, bagaje), in treapta I la Cheia/Muntele Rosu. Aer conditionat mai tot timpul. Masina s-a comportat f.b. dupa remapare, e plina de viata chiar si incarcata si la depasiri rapide in treapta 4 la peste 4000rpm. Am alimentat exclusiv cu benzina superaditivata (Cifra Octanica declarata e 101). Consumul mediu a fost 8,3litri/100km, in conditiile in care imi place sa merg f.sportiv. De cca. 2 saptamani, exclusiv in oras, imi ia 11,4%, in conditiile in care in primavara depaseam frecvent 12% (maxima atinsa 12,6 bara la bara). Concluzie dupa remapare: vigoare, siguranta in depasiri (fiind mai vioaie), senzatia ca acceleratia raspunde mai rapid/mai bine la comanda ta si o "suspectez" chiar de un consum usor mai mic de combustibil atat afara cat si in oras (voi reveni incercand sa testez in conditii similare de trafic cu cele anterioare remaparii). Nu mai stati pe ganduri, go to Doc!

      Comment


      • daca o laergi mai tare dupa remapare decat inainte, la benzinar nu are cum sa scada consumul. intreaba-l pe doc si-o sa vezi ce-ti spune. posibil sa consume mai putin daca mergi ca inainte. daca te dai la ea, papa ceva mai mult. esti printre cei 1% carora le-a scazut consumul la benzinar dupa remapare si culmea, dat forja. apropo, la 130-140 8% e consum normal. ti-a scazut consumul in ora probabil ca lumea e inca in concediu, sa vedem in septembrie cand dau ploile si se merge "trenulet"...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Am 1.5 dci de 70 cai.Mai am garantie la masina 1 an .Nu m-am hotarit As vrea niste pareri de la cei ce au deja remapare .Multumesc

          Comment


          • ai sute de pareri...citeste-le
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • @Seba: eu niciodata nu am facut reclama cu consum mai mic la Logan benzina cu chiptuning, din contra e posibil sa consume putin mai mult. Tendinta celui care face chiptuning este sa o calce mai mult decat inainte si de aici consumul mai mare.

              Am spus destul de clar ceea ce se simte la Logan 1.4i si 1.6i dupa chiptuning:

              1. motorul raspunde mai usor si repede la apasarea pedalei de acceleratie;
              2. urca mai repede in ture;
              3. trage mai bine in turatii mari;
              4. reprize si demaraj mai bun.

              Originally posted by vily pisica View Post
              Am 1.5 dci de 70 cai.Mai am garantie la masina 1 an .Nu m-am hotarit As vrea niste pareri de la cei ce au deja remapare .Multumesc
              Pai ce ar trebuie sa faca cei de aici ca sa te hotarasti? Eu ca vanzator al softului iti spun ca la modelul tau de motorizare poti obtine un castig real de 20CP si 40Nm la cuplu, o usoara scadere de consum, reprize si demaraj mai bun, motor mai elastic.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • @ doc: ai spus exact ce am zis si eu. nu consuma mai putin. de aia am si zis sa te intrebe, in ideea ca le spui si tu aceeasi chestie, si n-or sa mai creada ca remaparea la benzinar scade consumul.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • nu e chestia de crezut...dar daca mergi ca inainte de remap...scade un pic...
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Da scade putin dar nu din cauza softului modificat ci din cauza treptelor de viteze. Cand ai masina modificata vezi ca este mai elastic motorul si raspunde mai prompt tinzi sa mergi cu o treapta in sus mai mult decat inainte si atunci vine si consumul mai mic. De aste nu fac reclama la chiptuning cu scaderea consumului pentru ca nu tine strict de soft ci de stilul de condus. La diesel este cam acelasi lucru insa avand un castig de cuplu mai mare tinzi sa mergi cu 2 trepte mai sus si ajungi la viteza dorita mult mai repede.
                    Last edited by Doc; 10 September 2009, 13:30.
                    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                    Comment


                    • sincer iti zic ca nu tind sa merg cu o tr mai sus nu e remapul asa de bun. la diesel te cred...dar la 1.4 no chance
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • daca schimbi la aceeasi turatie ca inainte de remapare, nu scade consumul. doar ca tragand un pic mai bine, vorba lui doc, ai tendinta sa schimbi cu cateva sute de rpm mai devreme, ca motorul nu va mai simti asa grav lipsa de putere si va merge in continuare fara sa-i tremure genunchii. de la alea 100-150-200rpm ii scade consumul dupa remapare. am incercat si eu diferite stiluri si daca mergi ca inainte, consuma la fel. dar cum pui piciorul pe ea si te folosesti de aia 6 cai (care is 6 la 5000rpm, la 3000 is 2 lesinati), consuma ceva mai mult. e si normal asa.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • clar ai dreptate.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Eu de cand am remapare la 1.6 nu am observat fluctuatii la consum...consumul e atat de relativ incat nu ma intereseaza acest aspect...eu stiam de cand am luat masina ca am luat un benzinar,deci o sa consume ceva fata de un diesel...si de atunci nu am stat ca un carcotas cu ochii pe computer sa vad cat mai arata...oricum eu am stil variabil de mers...uneori merg mai sportiv,alteori merg ca mosii,deci ce ma intereseaza cat a consumat dupa remapare?ideea e ca se simte mai svelta,mai nervoasa si asta conteaza!cand ii aud pe uni ca frate...imi consuma cu juma de litru mai putin!sa mooori tu!te imbogatesti!
                            sigpic

                            Comment


                            • sa iti raspund....mai bine te las sa te bucuri singurel in miile de litri de combustibil ars de tine asa...in nepasare.
                              Boierule
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Nu ma refeream la cineva anume,ziceam in general si nu sunt boier...nu merg zilnic cu masina,nu consum in disperare...de asta ziceam ca juma de litru la 100 in plus nu cred ca il simti...parerea mea...mai ales ca e variabil consumul in functie de trafic,stil de mers,temperatura,etc...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google