@Seba mersi pentru explicatie, deci pentru cativa cai se face rabat la fiabilitate si consum (ceea ce ma intereseaza pe mine si nu numai)! La mai multi cai si sanatate!
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
vasile, vasile...n-ai inteles
nu se face rabat. pur si simplu scazi marja de siguranta de la 20% la 15% sa zicem. si cum la noi in tara n-or sa fie nici -50 si nici +80 de grade, nu alimentam cu benzina de 75 ca-n congo, daca poti sa mergi cu avans mai mare xu 2-3 grade si amestec un pic mai sarac sau mai bogat, dupa caz, care-i problema? cat despre consumul mai mare, aia se intampla daca ii dai in gura. ca doar de-aia ti-o remapezi. daca o faci pt a avea ocazional o rezerva de putere dar mergi la fel cu masina, consumul nu o sa creasca. s-au scris sute de pagini pe sute de forumuri auto si toti spun acelasi lucru. tu crezi ce vrei...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
@Seba eu nu am pretentii ca sunt inteligent dar un singur lucru nu inteleg, daca tot se face Loganul in Romania si a fost dedicat romanilor (cel putin prin anii '05-'06), de ce nu a venit de atunci cu niste softuri dedicate climei Romaniei (sa nu zic Europei), deci un soft identic remap-ului care sa dea maximum de putere din motor pe o piata "target" a Renault-ului/Daciei? Macar optional.
Comment
-
Se simte si pe GPL???? Caci GPL-ul are calculatorul sau. Daca se simte si pe GPL atunci acesta functioneaza dupa parametrii de pe benzina, ar fi super. Sa se sparga gheata, se simte diferenta si pe GPL Mihai? Sau merge pe GPL ca inainte si cand o treci pe benzina se simte diferenta mare?
Comment
-
Are calculator separat, dar probabil comunica... nici eu nu imi dau seama, nu am studiat prea mult problema.
Ultimul caruia i-am facut a zis ca dupa remapare se simtea clar ca merge mai bine si pe gpl, dar cum voia un consum cat mai mic pe gaz a mers la service sa ii regleze calculatorul de GPL si i-au redus timpii de injectie cu 4%.ECUFix
Please don't visit my homepage!
Comment
-
Eu nu contest cele spuse de cei ce fac remapari de plusul de cai putere si cuplu cei adauga masinii,dar am o indoiala in privinta fiabilitatii ulterioare a motorului si a cutiei de viteze.Numai la versiunea de 85 de cai sint schimbari de ambreiaj,tubulatura de inox ,turbina care intra la 1900rot/min.
Sint prea mari modificari ale masinii pentru DOAR 15 cai .Oare DACIA nu putea sa aleaga varianta mai simpla sa adauge de exemplu la versiunea de 70de cai inca 20 cu remapare ?
Comment
-
..si totusi uite ca funtioneaza. Sunt mii de Logan-uri modificate si problemele nu sunt legate totusi de chiptuning. Funtioneaza foarte bine atata timp cat masina este exploatata corect.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Vily pisica:Oare DACIA nu putea sa aleaga varianta mai simpla sa adauge de exemplu la versiunea de 70de cai inca 20 cu remapare ?
Nu echiar asa de simplu sa scoti din fabrica o masina cu un motor mai mare! Lucrurile se complica pentru ca trebuie sa modifici si alti parametrii. Sistem de frinare de ex. este curios ca loganul 16V de 105 cp nu are discuri de frina pe spate pentru ca in mod normal ar trebui sa aiba la puterea asta. Noi care avem de ex un dci sa zicem de 105 cp mergem pe risc pentru ca sistemul de frinare este subdimensionat. La asta se adaug directia, suspensia, capacitatea rezevorului... nu e simplu.
Comment
Comment