ba nu e nimic subdimensionat. numai la romani e moda ca masinile peste suta de cai sa aibe discuri pe spate. altii cu pretentii nu fac asa, vezi focus dizal de 1300 de kile si 110cp. are tamburi pe spate. unele skode mai vechi, dar aceeasi generatie cu loganul, au tamburi...la alea e bun, numai noua ne trebuie discuri. ca sa ce? cati dintre voi coborati de 3ori/zi transfagarasanul cu masina incarcata sa aveti nevoie sa franeze spatele puternic? 90% din timp mergeti cu masina goala, pe drept. caz in care fata ia 80% din forta de franare. atunci, la ce va trebuie discuri pe spate? sa se blocheze si mai usor, stiuta fiind tendinta loganului de a descarca puternic spatele pe franare din cauza suspensiei moi. intreb din nou, de ce? si ganditi-va bine cand raspundeti, nu dati raspuns doar in ideea ca v-ar placea sa aiba si n-are. tehnic, la ce va folosesc discurile pe spate?
apropo, van-ul si mcv-ul au discurile si tamburii mai mari decat berlina. s-or fi gandit aia de la renou, n-au pus la stilul "Dumnezeu cu mila". apropo, de ce exista kangoo cu tamburi? si ala e subdimensionat !?
apropo, van-ul si mcv-ul au discurile si tamburii mai mari decat berlina. s-or fi gandit aia de la renou, n-au pus la stilul "Dumnezeu cu mila". apropo, de ce exista kangoo cu tamburi? si ala e subdimensionat !?
Comment