Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sebi:
    1. nu vroima sa postezi decat un printscreen cu zona de avans din harta de injectie. restul nu ma interesau.
    2. nu am cu ce si nici nu ma ocup de luat softuri de la diverse firme si apoi s ale pun pe masini la preturi mici.
    3.diferentele de citire comanda sunt datorate in primul rand faptului ca ecu in timpul functionarii face oricum niste ajustari independente de mapa de injectie, daca tu reusesti sa faci un soft de la 0<zero> atunci tot respectul, dar in cazul asta nu cred ca pretul lui ar fi 200 lei.
    4.o copie a flash-ului din ecu contine absolut tot ce e necesar, adevarat nu contine si ajustariel care le face in timp ecu pe motorul in cauza.
    5. la un motor aspirat nu poti imbunatati "performantele" motorului din "cip" decat umbland la 2 variabile: avans si cantitatea de benzina.

    eu raman curios sa vad cum arata harta de avans fata de cea stock. oricum banuiesc si motivul pentru care nu o postezi, dar asta e alta poveste.
    Last edited by NerviiMei; 31 October 2009, 19:24.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • In mare parte este exact asa cum spui avans si benzina, dar in functie de ce?
      Avansul si benzina in functie de ... care parametrii?
      Nu postez printscreen din programul de editare.
      Ceva ti-a scapat, sau ai confundat.
      Eu nu sunt un specilaist in calculatoare si altceva, dar vreau sa te intreb ceva sa sa lamuresc exact.
      Windows ce este?

      Comment


      • sebi, nu incepe, ca ecu de injectie n-are sistem de operare...iar sistemul de operare al laptpului de pe care citesti/scrii harta nu-ti influenteaza fisierul .hex scos din ecu. tu dai niste comenzi pe posrtul serial, interfata k-line ti le transmite pe nivelul de tensiune stiut de transceiverul serial din ecu, iar controlerul citeste serial rx/tx acele telegrame. le decodeaza si ghici ce? "vede" comanda "citeste adresa 100h". si individul se executa, o citeste si-o transmite la laptop. unde e sistemul de operare? iar avansul e dat de cine? sarcina motorului (raportul intre turatia curenta si turatia tinta data de modificarea pozitiei clapetei de acceleratie, temperatura motorului si knock sensor). mai, macar la chestiile vazute "din avion" nu va mai ascundeti dupa scobitori cand intreaba omul ceva si veniti cu raspunsuri de nasa sau de gradinita, in functie de cum aveti chef. a cerut omul zona hartii de avans, era mai ok sa zici "nu vreau sa ti-o dau, da-te'n..." decat sa vii cu o curba de cuplu/putere si sa il aburesti cu sistemul de operare...hai, mai, sa fim seriosi... modificati voi codul sursa din ecu? zi-mi si mie ce decompilator folositi pt infineon sab c 167...ca eu am un soft de plc-uri acre stie sa "descalceasca" codul din sab c 16x numai ca nu merge mai tot timpul fara erori. poti sa-mi zici linistit, eu folosesc infineon sab c in alte scopuri decat il folositi voi. exista in lumea asta chestii mai mari si mai spectaculoase decat un motor si sunt comandate tot de acel controler infineon.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by RACINGCODE View Post
          In mare parte este exact asa cum spui avans si benzina, dar in functie de ce?
          Avansul si benzina in functie de ... care parametrii?
          Nu postez printscreen din programul de editare.
          Ceva ti-a scapat, sau ai confundat.
          Eu nu sunt un specilaist in calculatoare si altceva, dar vreau sa te intreb ceva sa sa lamuresc exact.
          Windows ce este?
          tu, doar remapand un soft de injectie nu poti modifica parametrii de care ma intrebi pe mine, tu doar faci ca amotorul in cauza sa lucreze la alti parametrii, cu ai multa benzina si cu scanteie data nitel mai devreme.
          da, daca te apuci sa comprimi motorul sa schimbi injectoare, axe cu scame...atunci da, mai depinde si de alti factori harta de injectie, dar vorbeam aici strict de remapare a unui motor stock.

          nici eu nu-s specialist in calculatoare, dar ca sa raspund in stilul tau , este un OS.

          si in incheiere: tu dai benzina si avans atata cat iti permite motorul , astfel incat modificarile facute de tine sa nu duca la o proasta functionare sau mai rau la deteriorarea prematura a acestuia.

          si toate aceste modificari de avans pe care ti le permiti tu se datoreaza faptului ca producatorul si-a luat o marja de siguranta cand a dezvoltat softul pentru motorul in cauza, lund in calcul ca tre sa reziste, macar in perioada care ofera ei garantie, si pe mana acelor oameni care exploateaza motorul in cel mai barbar mod posibil.
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • Vroiam sa spun altceva si nu s-a inteles.
            Procesorul are un algoritm de lucru, are impentata o anumita modalitate de lucru.
            Nu ma refer la valorile pe care le scri la un chiptuning normal. Cea ce scri este sa completezi anumite valori pe care masina le foloseste in mers si influenteaza direct, dar eu ma refer mai in spate de asta la modul de comanda.
            Daca vrei si sti procesorul poate fi reprogramat folosind un alt algoritm de lucru...
            Poti flosi aceleasi valori in memoria respectiva insa ecu datorita unor latente mai mari sau mai mici de comanda influenteaza mersul.
            La Dacia puterea o modifici 100% din avans si benzina, neavand alte parghii insa in functie de diversi parametrii.

            Comment


            • tu vrei sa zici ca modifici clock-ul procesorului la logan, adica faci overclock???? :O

              sincer ma indoiesc ca se poate asta, dar ai putea folosi alt procesor, dar asta sigur nu se face cu 200 lei.

              poate 200 de euro ar fi cifra corecta.

              si variant ami ieftina este sa iei un ecu de dsn care are clock-ul mai rapid si memorie mai multa care iti permite sa faci un soft mai elaborat.

              oricum sunt curios cum arata la softul tau harta de avans.
              Fuarte Nervos !!!

              Comment


              • Imi pare rau ca nu va pot oferi informatii concrete despre know-how -ul nostru, dar asta e politica firmei.
                In mod cert nu vom publica o harta, tabel cu valori de avans si nici modul cum le influentam, corectam in functie de alti factori.
                Ce va pot spune, este ca: punand masina pe stand putem monitoriza corect si "avansu' fiind afisat pe ecran eventual pe grafic.
                Sau desigur cu ajutorul osciloscopului.

                Comment


                • Nu credeti ca sa deviat nitel subiectul topicului?Nu toti posesorii de logan sint specialisti in calculatoare.Ce ma intereseaza e daca sa-mi remapez masina sau nu si la ce pret.

                  Comment


                  • sebi, tu pentru 200 lei imi pui mie masina pe stand si mi-o remapezi? s-o vad si pe asta.

                    vin cu masina unui prieten stock sa vad cum o faci...
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • Fara indoiala dar, ma indoiesc ca o sa ai acces langa masina, calculator, in momentul in care se lucreaza si cu atat mai putin acces, in laborator, daca este cazul.
                      Se poate sta langa masina, la cca 3-4m dar nu langa ea si in ea in timpul modificarilor.
                      Daca se fac teste de sosea cand este cazul proprietraul poate sta la volan. Dar atunci se fac de obiecei logari si ajustari fine, nimic mai mult.
                      Exista zone bine definite de acces si reguli dupa care se lucreaza.
                      Se lucreaza conform standarde IPC. Probabil ca ti se pare ciudat, pentru ca altii trateaza subiectul cu mai putin respect.
                      Personal eu nu sunt specialist in electronica, partea mea fiind cea mecanica, insa cunosc modul de lucru si cateva amnunte esentiale, respectand standardele de lucru si calitate autoimpuse.

                      Comment


                      • repet intrebarea: voi faceti aceste remapari individuale pentru 200 lei?
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • Doar pentru Logan 1,6 MPI oferim acum un pret promotional.
                          Pentru o alta masina, sa-i spunem similara costul este de cca 550 euro.
                          Un Subaru Impreza WRX STI sau un Mitsubishi Lancer EVO 9 - 10, costa 800euro, Subaru Tribeca(suntem singurii din lume care-l modificam) 800euro, initial 1400euro, Porsche 997 turbo 2500 euro, VW tdi depinzand de motor de la 400euro in sus pana la 1000euro pentru motoarele de pe Porsche diesel...
                          Mai facem si promotii...
                          De ex un Renault 1,9 dci sau 1,5 dci se face la 550euro si cele de 2,0 dti la 650euro..
                          In functie de client, recomandare, repetabilitate... se pot face reduceri insa nu foarte mari.
                          Pentru Dacia muncim mai mult, oarecum nerentabil insa consideram ca merita atentia si pe viitor incercam sa pregatim o surpriza frumoasa la un pret decent.
                          Last edited by Seba; 2 November 2009, 12:07.

                          Comment


                          • Ati inteles ceva?
                            ECUFix
                            Please don't visit my homepage!

                            Comment


                            • Credeam ca nu e f greu de inteles.
                              Doar la motoarele k7m oferim resoftarea la pret promotional, restul de preturi este mult mai mare.

                              Comment


                              • k7m este un motor de epoca....
                                nu ai cum sa compari impreza wrx sti cu logan.
                                n-o sa dea nimeni 550 euro sa remapeze o masina de 8000 de euro.

                                oke, poate nu am fost destul de clar in intrebare: aceeasi atentie de care se bucura motorul unui subaru se va bucura si motorul k7m de pe logan? vor fi folosite aceleasi scule si aparate si acelasi interes si rabdare va avea omul care remapeaza masina desi castiga mai nimic?

                                ca la romani interesul si grija fata de o lucrare e direct proportionala cu castigul.
                                Last edited by NerviiMei; 1 November 2009, 18:15.
                                Fuarte Nervos !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google