Sebi:
1. nu vroima sa postezi decat un printscreen cu zona de avans din harta de injectie. restul nu ma interesau.
2. nu am cu ce si nici nu ma ocup de luat softuri de la diverse firme si apoi s ale pun pe masini la preturi mici.
3.diferentele de citire comanda sunt datorate in primul rand faptului ca ecu in timpul functionarii face oricum niste ajustari independente de mapa de injectie, daca tu reusesti sa faci un soft de la 0<zero> atunci tot respectul, dar in cazul asta nu cred ca pretul lui ar fi 200 lei.
4.o copie a flash-ului din ecu contine absolut tot ce e necesar, adevarat nu contine si ajustariel care le face in timp ecu pe motorul in cauza.
5. la un motor aspirat nu poti imbunatati "performantele" motorului din "cip" decat umbland la 2 variabile: avans si cantitatea de benzina.
eu raman curios sa vad cum arata harta de avans fata de cea stock. oricum banuiesc si motivul pentru care nu o postezi, dar asta e alta poveste.
1. nu vroima sa postezi decat un printscreen cu zona de avans din harta de injectie. restul nu ma interesau.
2. nu am cu ce si nici nu ma ocup de luat softuri de la diverse firme si apoi s ale pun pe masini la preturi mici.
3.diferentele de citire comanda sunt datorate in primul rand faptului ca ecu in timpul functionarii face oricum niste ajustari independente de mapa de injectie, daca tu reusesti sa faci un soft de la 0<zero> atunci tot respectul, dar in cazul asta nu cred ca pretul lui ar fi 200 lei.
4.o copie a flash-ului din ecu contine absolut tot ce e necesar, adevarat nu contine si ajustariel care le face in timp ecu pe motorul in cauza.
5. la un motor aspirat nu poti imbunatati "performantele" motorului din "cip" decat umbland la 2 variabile: avans si cantitatea de benzina.
eu raman curios sa vad cum arata harta de avans fata de cea stock. oricum banuiesc si motivul pentru care nu o postezi, dar asta e alta poveste.
Comment