Am inteles exact ce spui.
Da motorul k7m este un motor vechi insa destul de intalnit la noi.
Nu pot sa spun ca folosim aceleasi scule sau scule diferite. Fiecare model nu neaparat marca are nevoie ca sa fie accesibil de un set de scule specific.
De exemplu pt a monitoriza anumit parametrii se pot folosi aceleasi aparate, dar pt a rescrie baza si apoi softul depinde de fiecare model.
Avem un arsenal de scule iar mare parte din ele stau in laborator si aducem la sediu doar ce neste necesar pentru ziua respectiva de lucru, fiind vorba de aparatura electronica consideram ca trebuie folosita adecvat, intretinuta si depozitata corespunzator.
Calitativ acordam aceeasi atentie unui logan ca si unui STI, cel din urma necesitand alte scule si mai mult timp de lucru.
Ar fi pacat sa nu acordam atentia care se cuvine si Daciei.
Poate se observa si din proiectul nostru cu loganul de cupa cat de atent se lucreaza si ca se folosesc piese de calitate, un ex ar fi kitul de ambreiaj pt curse care la o masina de cca 3000euro(Loganul meu nou) costa cca 500euro.
Noi suntem atenti la calitate restul trecand in plan secundar, iar daca altii trateaza usor subiectul este problema lor, noi nu ne luam dupa nimeni ne facem treaba bine astfel incat sa obtinem rezultatele dorite.
Ca o paranteza pot spune ca Loganul este o masina care te solicita foarte putin comparativ cu altele cu gestiune electronica mai avansata. Asta nu insemna ca nu are un ecu eficient pt ceea ce are nevoie acest automobil.
ACORDAM ACEEASI ATENTIE CA LA ORICARE ALT AUTOMOBIL DE MARCA!
FOLOSIN SCULELE ADECVATE CELE MAI POTRIVITE PENTRU MODELUL RESPECTIV!
Probabil ca ai dreptate cum e la romani insa fiecare cu politica lui, noi nu intram in acel cerc avand propria viziune asupra tuningului.
Daca doresti ceva special acum iti putem vinde un ecu cu 500euro pt modelul tau, full programabil, inclusiv program de editare, avand posibilitatea de a comanda la comanda auxiliare cum ar fi turbo, compresor, nos, injectie de apa si eventual doua softuri interschimbabile la buton, in orice moment al functionarii sau stationarii autovehiculului.
Pe langa tuning si celbra operatie de chiptuning lucram in domeniul engineeringului auto.
Da motorul k7m este un motor vechi insa destul de intalnit la noi.
Nu pot sa spun ca folosim aceleasi scule sau scule diferite. Fiecare model nu neaparat marca are nevoie ca sa fie accesibil de un set de scule specific.
De exemplu pt a monitoriza anumit parametrii se pot folosi aceleasi aparate, dar pt a rescrie baza si apoi softul depinde de fiecare model.
Avem un arsenal de scule iar mare parte din ele stau in laborator si aducem la sediu doar ce neste necesar pentru ziua respectiva de lucru, fiind vorba de aparatura electronica consideram ca trebuie folosita adecvat, intretinuta si depozitata corespunzator.
Calitativ acordam aceeasi atentie unui logan ca si unui STI, cel din urma necesitand alte scule si mai mult timp de lucru.
Ar fi pacat sa nu acordam atentia care se cuvine si Daciei.
Poate se observa si din proiectul nostru cu loganul de cupa cat de atent se lucreaza si ca se folosesc piese de calitate, un ex ar fi kitul de ambreiaj pt curse care la o masina de cca 3000euro(Loganul meu nou) costa cca 500euro.
Noi suntem atenti la calitate restul trecand in plan secundar, iar daca altii trateaza usor subiectul este problema lor, noi nu ne luam dupa nimeni ne facem treaba bine astfel incat sa obtinem rezultatele dorite.
Ca o paranteza pot spune ca Loganul este o masina care te solicita foarte putin comparativ cu altele cu gestiune electronica mai avansata. Asta nu insemna ca nu are un ecu eficient pt ceea ce are nevoie acest automobil.
ACORDAM ACEEASI ATENTIE CA LA ORICARE ALT AUTOMOBIL DE MARCA!
FOLOSIN SCULELE ADECVATE CELE MAI POTRIVITE PENTRU MODELUL RESPECTIV!
Probabil ca ai dreptate cum e la romani insa fiecare cu politica lui, noi nu intram in acel cerc avand propria viziune asupra tuningului.
Daca doresti ceva special acum iti putem vinde un ecu cu 500euro pt modelul tau, full programabil, inclusiv program de editare, avand posibilitatea de a comanda la comanda auxiliare cum ar fi turbo, compresor, nos, injectie de apa si eventual doua softuri interschimbabile la buton, in orice moment al functionarii sau stationarii autovehiculului.
Pe langa tuning si celbra operatie de chiptuning lucram in domeniul engineeringului auto.
Comment