Multumesc frumos pentru ajutor...deci mai bine il las "cu remaparea" de la Dacia.)
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
PCH: daca cauti sa scoti consum mai bun, nu cred ca resoftarea te-ar ajuta foarte mult. Daca insa vrei ca motorul tau sa raspunda un pic mai bine in ture mici si medii decat cel stoc, atunci fa modificarea respectiva de soft.
Eu am preferat sa stau departe de aceasta discutie, din pacate tehnologia de la Logan ( ma refer la ECU) nu se poate compara cu alte modele de masini (ex. Honda sau Subaru motorizari benzina). Asa ca poti sa te scobesti in dos dar tot nu scoti din soft mai de 8-10% si masina sa mearga perfect.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
eu recomand o resoftare normala, fara optimizari. aceasta resoftare iti permite sa schimbi piese cum ar fi bujii, injectoare, fise bujii, bobina de inductie far ca sa fii nevoit sa refaci optimizarea in cauza.
eu dupa resoftare am ajusn , la un regim de mers normal in bucuresti la un consum mediu de 8,5 9 litri...daca o ma mananca talpa pot sa am si consum de 12.
logan 1.6 8 volti.
Comment
-
Eu am facut remapare cind multi spuneau ca inca nu e cazul,inclusiv cel care a facut-o.
Nu stiu citi cai am in plus.
Nu stiu ce program mi-a bagat.
Efectul placebo la mine nu functioneaza, dimpotriva sunt cam suspicios.
Dar pot sa va spun ca s-a schimbat radical comportamentul masinii.
Era sa uit. Am mai comis si o "ilrgalitate" la 5000 km am schimbat uleiul am bagat mobil 1 turbo diesel 0W40 si am schimbat fitrul.
Mai nervoasa, consum cam cu 0,3-0,5 mai mic, cind ii dai talpa se duce.
Deci....Last edited by tedugoromania; 4 November 2009, 20:27.
Comment
-
Nu am spus ca vreau consum mai mic,nu ma deranjeaza daca scade,dar nici daca ramane la fel...as face remaparea asta doar daca sunt sigur ca nu pateste motorul ceva in viitor din aceasta cauza...tocmai de aceea spun ca nu stiu daca merita pentru "sasa cai" sa risc sanatatea motorului.asta e problema mea,sa nu am probleme cu masina dupa remapare.Nu am auzit pe nimeni care sa se vaite concret dupa remapare,dar....
Comment
-
Atunci poti sta linistit pentru sase cai nu patesti nimic la motor.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
1q Mitru
evacuare pastrand dimensiunile standard sau evacuare pe dimensiune mai mare?
filtru panel repalcemnt sau kit de inductie?
oricum raspunsul este cam unul singur 2 manji frumishi, maxim shase.
din filtru castigi un raspuns mai bun la acceleratie...
o evacuare directa pe dimensiune de 50 o sa pierzi cuplu
eu as opta, in locul tau pentru o evacuare pe 45 dimensiune standard fara catalizator sau cu un catalizator "sport" si un filtru de carcasa de la k&n sau green plus un soft facut al cineva care se pricepe.
daca vrei sa castigi ceva din evacuare, pune-ti ""serpisori"pe o evacuare de 45 si atunci castigi ceva.
daca stii ce fac si la ce ajuta acei serpisori..o sa intelegi de ce zic asta.
Comment
-
Parerea mea ca astea sunt supozitii pana nu se masoara.
Daca montezi o evacuare libera pe (fi)45 100% o castige putere pe toata plaja de turatie.
Originally posted by DomnulK View Posteu recomand o resoftare normala, fara optimizari. aceasta resoftare iti permite sa schimbi piese cum ar fi bujii, injectoare, fise bujii, bobina de inductie far ca sa fii nevoit sa refaci optimizarea in cauza.
eu dupa resoftare am ajusn , la un regim de mers normal in bucuresti la un consum mediu de 8,5 9 litri...daca o ma mananca talpa pot sa am si consum de 12.
logan 1.6 8 volti.
Dar nu vreau sa se inteleaga ca folosind un soft optimizat este o drama daca schimbi bujiile sau un injector. In cel mai rau caz este ca la un soft normal schimbat, se pierd optimizarile active, dar ramai cu restul de optimizari si softul modificat pt cresterea de putere.
Injectoarele si bobinele sunt piese care cedeaza f greu.
Daca schimbi bujiile, filtrul si alte consumabile e absolut perfect si indicat cu conditia sa folosesti unele compatibile. In plus softului i se lasa o mica plaja de adaptivitate, mai mare decat de fabrica.
Daca cumva se intampla sa se schimbe toate acestea este gratis sa se vina sa se refaca optimizarea.
In oricare din cazuri ramane cu softul schimbat si nu e nici o problema neavand nici un minus fata de altele facute fara optimizare.
Acum fiecare pune ce vrea dar important este sa stie despre ce vorbim.
Comment
-
si la fi 50.... oare unde si la ce pierde masina?
da, dar doar la fi 45 se va intampla asta....;)
Comment
-
cai castigi in ture mari cu cat teava e mai groasa. dar pierzi cuplu, implicit putere la ture mici. gatui teava in limite "decente" (cativa mm) si castigi cuplu mai jos, dar pierzi in turele mari. acu' sa nu te astepti la zeci de cai, cat si unde pierzi depinde de constructia motorului, dar in principiu cam asta e efectul. vorbesc de masini uzuale, cu evacuari ce se intalnesc in 1-2 tevi finale. la cele cu evacuare individuala directa, nu mai conteaza asa mult.
niste tipi din anglia care se dau la curse de-alea in weekend, pt amatori, vehiculau ideea ca in principiu, la o masina de strada, o restrictie de 3mm in diametrul evacuarii, muta cuplul cu 500rpm mai devreme si cica ai pierde cativa cai, putini, la capat de turometru, iar largirea evacuarii cu 3mm muta turatia de cuplu maxim cu 500rpm mai sus si prin asta mai castigi vreo 3 cai frumosi la capat de turometru. asta fara alte modificari in motor. daca aia vorbesc prostii, atunci si eu...Last edited by Seba; 5 November 2009, 15:50.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postcai castigi in ture mari cu cat teava e mai groasa. dar pierzi cuplu, implicit putere la ture mici. gatui teava in limite "decente" (cativa mm) si castigi cuplu mai jos, dar pierzi in turele mari. acu' sa nu te astepti la zeci de cai, cat si unde pierzi depinde de constructia motorului, dar in principiu cam asta e efectul. vorbesc de masini uzuale, cu evacuari ce se intalnesc in 1-2 tevi finale. la cele cu evacuare individuala directa, nu mai conteaza asa mult.
niste tipi din anglia care se dau la curse de-alea in weekend, pt amatori, vehiculau ideea ca in principiu, la o masina de strada, o restrictie de 3mm in diametrul evacuarii, muta cuplul cu 500rpm mai devreme si cica ai pierde cativa cai, putini, la capat de turometru, iar largirea evacuarii cu 3mm muta turatia de cuplu maxim cu 500rpm mai sus si prin asta mai castigi vreo 3 cai frumosi la capat de turometru. asta fara alte modificari in motor. daca aia vorbesc prostii, atunci si eu...
asta stiam si eu, dar sebi a tinut sa faca niste amendamente si voriam sa dezvolte tot el si pentru 50
Comment
-
Originally posted by DomnulK View Postseba, merci de raspuns, dar vroiam raspunsul lui RacingCode....
asta stiam si eu, dar sebi a tinut sa faca niste amendamente si voriam sa dezvolte tot el si pentru 50
Avem cu ce sa masuram si stiu rezultatele.
Am facut multe teste si ele iti evoca o anumita tendinta.
Comment
Comment