Originally posted by vily pisica
View Post
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
-
Si la aspirate e bine sa lasi motoru pornit 1-2 min dupa forje nemiloase.
Am un preten cu Mitsubishi (ceva mai vechi) preparat in Austria de raliu, dupa forje poa' sa scoata cheia din contact ca motoru nu se opreste, mai merge el cat stie (2-5 min) pana scade temp la o valoare x si apoi se opreste singur (cel mai tare e prin parcari cand mai zice cate unu' dupa ce vede ca incuie usa : ''domnu domnu, ati lasat motoru pornit'' ''aaaa da, no lasa-l sa mearga''
Turbo desigur, da' si la aspirate e bine sa-l lasi sa se raceasca pornit.
PS: numa tata-meu zice sa nu-l las pornit ca-mi firbe motoru...deh, old school, reno 12
Comment
-
Originally posted by Octavian___31 View PostSi la aspirate e bine sa lasi motoru pornit 1-2 min dupa forje nemiloase.
Am un preten cu Mitsubishi (ceva mai vechi) preparat in Austria de raliu, dupa forje poa' sa scoata cheia din contact ca motoru nu se opreste, mai merge el cat stie (2-5 min) pana scade temp la o valoare x si apoi se opreste singur (cel mai tare e prin parcari cand mai zice cate unu' dupa ce vede ca incuie usa : ''domnu domnu, ati lasat motoru pornit'' ''aaaa da, no lasa-l sa mearga''
Turbo desigur, da' si la aspirate e bine sa-l lasi sa se raceasca pornit.
PS: numa tata-meu zice sa nu-l las pornit ca-mi firbe motoru...deh, old school, reno 12Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Ma, asta citea temperatura la motor, nu era dupa telecomanda.
PS: trebuia tu sa spui ca e din cheie/alarma toata treaba , huoooooo
Oricum cred ca esti/sunteti de acord cu mine ca si aspiratele trebe sa stea in ralanti dupa forje nemiloase.
PS: huuooooo..
Comment
-
Originally posted by lion.forte View Post@MUMUS,ai perfecta dreptate.
Din pacate,acest thread a devenit unul de reclama mai mult sau mai putin mascata.Nu poti decat sa te minunezi vazand cum unii spun ca numai ei,dar numai ei pot face acest tuning,ca adevarul absolut il detin numai ei,iar restul toti "este niste prosti".Spre "bucuria" lor pot sa ii anunt ca am cam vazut cate prune are fiecare in traista,iar daca se va gasi cineva sa fie ofensat din cei vizati,probabil prin contestarea mea ca simplu amator in domeniu,am sa fac public.Nu de alta,dar ca sa fim in spiritul "REMAPAT sau NU",consider ca ar fi util ca lumea sa stie pe ce da banii,iar altadata sa caste ochii mai bine,atunci cand face o alegere.Sper ca cine trebuie sa inteleaga a inteles ce era de inteles.
Comment
-
Pai se cam stie pe ce da lumea banii, pe șasă cai frumoși.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Pai cica numai la unii ar fi "șasă" cai frumosi.Altii in schimb te mint frumos.De fapt aia sase cai sunt de fapt trei...Nu prea e corect.Eu zic sa nu intru prea mult in amanunte.
PS-Am zis ca bonusul la aia trei cai e un superb "tacanit" de avans?Last edited by lion.forte; 11 November 2009, 15:31.
Comment
-
eu am avut soft din 3 surse, cu un singur fisier tacanea avansul, dar restul au mers impecabil. nu ca le-as lua apararea unora, dar in general, dupa 5 ani in care fiecare a luat cate ceva din softul celuilalt, incep sa scred ca indiferent de cine pune softeli, cam 3-4 harti se plimba prin toata tara...in peste 90% din cazuri sunt softurile fara probleme. poti cu un osciloscop sa te uiti pe semnalul de la senzorul de detonatie si vezi daca ai un soft bun sau nu, asta daca n-ai soft de diagnoza care sa-ti citeasca knock sensor-ul. metode sunt, cacalau...numai sa vrei si sa ai chef sa verifici...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
asteptam parerea lui GMV...ca si-a luat si el inima in dinti cu tot cu artere, azi, si si-a pus un soft de shase cai frumosi pe loganul lui de 1.4.
Comment
-
Vad ca in mare parte sa vorbit de 1,4 si 1,5 dci 70 cp, pentru 1,6 16v credeti ca diferentele vor fi majore avand cuplul maxim la 3750 rot/min.De obicei o chinui pana la 5500 cand am nervi,regimul normal de functionare ar fi intre 2500-4500 rot/min
Pot aparea complicatii dupa remapare la 1,6 16v gen,planetare rupte,cutia la fel din cauza fortei mai mari...
Recunosc am rupt o planetara la o babuta,2 la un papuc + cutia cadou ca a fost oferta la reparatii ( nu vreau sa patesc asa ceva la masina personala)
Inca ceva: Doc de ce pe site scrie 150 euroi iar la tine in semnatura 150 ron , sunt discounturi pentru membrii Logan Club?sigpic
Comment
-
Da este oferta pentru membri LoganClub. Cresterile sunt de max 8-10% din valorile initiale de cuplu si putere, deci stai fara griji ca nu o sa ai cuplu atat de mare incat sa rupi planetarele. Si dupa tuning o sa chinui masina pe la 5500RPM pentru ca acolo ai puterea maxima.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Pe mine m-ar interesa putere si consumul optional dar nu mai mult de cat am acuma, 10,6 am pe CB in momentul asta, in minunatul Bucuresti.Daca scoate 9,0-9,5 iti dau o bere.Remaparea as vrea sa o fac in ianuarie dupa ce vin de la munte
Am inteles de la dan.gutu ca noxele ar creste putin dar in limitele permise ceva de genul de la 1.5 la 2.0 dupa remapare limita de picat fiind 2.5 sau ceva de genu vreau sa ma incadrez in limite pentru ca in aprilie am primul ITPsigpic
Comment
-
Comment