Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B 96 NLD View Post
    Salut
    DOC, de curiozitate ati pus vre-un 1.6 8v pe DYNO inainte de remapare si dupa?
    Daca da ce valori s-au obtinut?
    Nu am o fisa dyno la modelul acesta pe care sa ti-o prezint.

    Originally posted by B 96 NLD View Post
    Am inteles, dar as fi fost curios ce putere are un 1.6 obtinuta pe DYNO.
    Vino cu masina ta si iti facem fisa dyno inainte si dupa resoftare.

    Originally posted by vasile78 View Post
    Cred ca depinde de zona in care locuiesti, sau de drumul pe care il faci. Daca locuiesti in zona de munte si ai mult de urcat, softul performant de calitate o sa-ti dea numai 5 cai, daca locuiesti in zona de campie sau ses, softul de calitate o sa-ti dea chiar si 7 cai bengosi (asta numai peste infima turatie de 5000 RPM, eventual la vale) ...
    Ce ar trebui sa inteleg din asta?

    Originally posted by marx View Post
    intrebare ? pot sa ma duc la service si sa le cer contra cost sa imi puna ultima versiune de soft pe ecu ? exista mai multe variante (mai vechi mai noi ) pentru 16v ?
    sau cel mai bine este sa ii fac un soft custom (care este cam scump.)

    - mentionez ca nu ma intereseaza putere. nu vreau sa cresc puterea. vreau sa obtin o functionare optima si cat mai unsa a motorului.

    Poti sa mergi la orice service dacia, nu exista versiuni mai noi de soft. Loganul are acelasi soft indiferent daca este fabricatie 2004 sau 2010. Cred ca ti-ai dat seama ca modelul acesta de masina este low cost si nu exista imbunatatiri facute de fabricant.

    Originally posted by marx View Post
    pai am inteles de pe alte threaduri de pe forum ca fiecare motor difera de celalalt. au abateri si erori diferite. acestea se rezolva prin soft custom. intreb pentru ca nu stiu.
    Ce probleme are motorul tau ca sa necesite ajustari din soft?

    Originally posted by viovio74 View Post
    sal, mie imi place mai mult superchips,
    Felicitari. Pana acum nu am avut ocazia sa vad vreun soft modificat pentru Dacia Logan de catre aceasta firma ca sa-mi dau cu parerea.

    Originally posted by Cristi_Xp View Post
    cine`s aia ? fac chipsuri faine ? eu prefer mai mult chio chips,m-am obisnuit cu ele
    Hai sa discutam serios, fiecare are dreptul sa-si spuna parerea indiferent care este aceea.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • Merci DOC pentru oferta dar va trebui sa mai astept putin sa iasa din garantie, dupa cu siguranta o sa discutam.
      sigpic

      Comment


      • @ doc tot pe forumul asta am citit ca un soft custom mentine aceiasi cai, face motorul mai silentios, il face sa mearga mai uns intr un cuvant, corectand abaterile si erorile din fabvrica existente si diferite de la motor la motor

        Comment


        • vasile78, de ceva vreme numai misto-uri postezi...ma rog, majoritatea posturilor. daca nu-ti poti expune parerea fara sa incerci sa subliniezi ridicolul unor posturi de-ale colegilor, incerca sa te abtii, sau iei vacanta. ai vrut sa fii un smecher, dar n-ai nimerit-o. la aer rece castigul e mai mare, nu la aer cald. asta vis-a-vis de "teorema" cu muntele si campia...daca tu te astepti la un motor benzinar aspirat sa ai castig de putere de 10% la turatii mici, da-mi voie sa te felicit, pt ca tocmai esti pe cale sa revolutionezi legile fizicii, atat ale mecanicii si-ale termodinamicii, cat si partial ceva legi de prin chimie, sectiunea hidrocarburi aromate (benzine).
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • @ doc : eu ma gandeam sa fac resoftare dupa ce schimb distributia la 60.000km, in principiu masina ar implini 3 ani si in ideea sa i redau un pic de suflu...mai are vreun rost resoftarea sau e prea veche masina ca sa mai obtii vreo diferenta? motor de 1.4...
            sigpic

            Comment


            • ask AlexPeed. el are peste 200.000 si o resoftare, plus gaz! si cica trage!

              Comment


              • geo eu am masina din 2005 si softu din 2009 ... deci merge ca uns mai ales in conditii de exploatare ca la carte si am aprox 57 de mii

                Comment


                • nu stiu..eu sunt foarte paranoic ) masina o folosesc zi de zi pentru naveta si as fi mort fara ea si daca reduce viata motorului nu cred ca ma bag..eu merg la consum mult ca ma costa mult drumu, deci n as vrea mare schimbare de putere, doar un demaraj mai bun si depasiri mai fasnete...unii mi au zis ca pentru ca fac naveta la drum intins n are rost s o remapez...si e adevarat ce a zis FOF mai sus, ca simti caii in plus numai peste 5000 de ture? ca eu ma dau la ea doar la o depasire sau ceva, in rest nu vede sa sara de 3500..
                  sigpic

                  Comment


                  • E numai buna pt. remapare man ! Ai schimbat distributia mai faci un pic de rodaj si la "doctor" (Doc), cu ea ... bafta :-)
                    Last edited by cat_alex52; 29 March 2010, 20:22. Reason: tastatura ma deruteaza ... sorry
                    http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                    Comment


                    • eu nu am intalnit nu am vazut si nu cunosc nici un constructor auto care sa aiba 2 motoare absolut identice din punct de vedere tehnic dar cu puteri diferite numai din soft. adica nici macar dacia nu face asa ceva: dci 68 este diferit tehnic de dci 65.
                      daca un constructor da cai unui motor din soft fiti siguri ca va umbla si la alte componente. la vag 2.0 tdi are 140 si 170 cai, dar ambreiajele si turbinele difera. ne punem intrebarea de ce ? or fi asa prosti astia de la vag incat sa modifice acele piese degeaba ? fiti convinsi ca orice crestere a puterii va reprezenta o solicitare in plus a pieselor motorului si transmisiei.
                      dar asta nu inseamna ca se strica motorul sau transmisia, mai ales la benzine unde cresterea nu este atat de mare.

                      Comment


                      • Resoftarea o poti face functie de ce iti doresti de la masina...
                        Consum, demaraj, fiabilitate...depinde de fiecare.

                        Comment


                        • @marx: daca nu cunosti asta nu inseamna ca nu exista ceea ce spui tu, citez: "2 motoare absolut identice din punct de vedere tehnic dar cu puteri diferite numai din soft".
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • Originally posted by xxxgeoxxx View Post
                            nu stiu..eu sunt foarte paranoic ) masina o folosesc zi de zi pentru naveta si as fi mort fara ea si daca reduce viata motorului nu cred ca ma bag.......
                            Cu softu de fabrica un motor poa' sa tina mai putin fata de un remapat, daca e forjat la greu, adica e discutabila treaba.
                            Atata timp cat nu mergi toata ziua la liniute cu ea, nu afecteaza viata motorului.
                            In schimb beneficiezi de un cuplu ceva mai bun si ceva caluti p-acolo.
                            Nu e ceva extraordinar, dar decat fara, mai bine cu
                            Diferenta fata de softu de fabrica o simti si de la turatii mici, inca de la 2000 rpm.
                            Am softu schimbat de pe la 18000 km , in prezent am aproape 70000 km (si imi plac turatiile) motorul merge foarte bine.
                            E normal sa fii un pic paranoic ) majoritatea am fost asa la inceput (''daca se strica, daca pica mai devreme'', etc etc), dar daca pui un soft profesional ca za zic asa (Dimsport spre ex) si nu facut la scara blocului, n-ai treaba, ai numai beneficii, mici, dar exista (si pretul zic eu ca e OK).

                            PS: si mai spun ca softul e mai bun extraurban decat urban, acolo ai nevoie de ceva in plus daca e posibil.
                            In oras te descurci si cu 50 cp (oricum in oras nu folosesti mai mult la mers normal).
                            Last edited by Octavian; 30 March 2010, 10:51.

                            Comment


                            • Eu unul nu as mai face resoftare...am facut in urma cu doi ani si acum am revenit la soft-ul stock pentru un consum mai bun pe gpl.

                              Comment


                              • Consumul pe GPL il reglai din calculatorul de GPL.
                                ECUFix
                                Please don't visit my homepage!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google