Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la schrott, 1.4mpi...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • @marx: am inteles cu totii ca nu vrei sa resoftezi masina.Ti-ai adus si argumente,cu atat mai bine!E opinia ta si se respecta. Ce nu inteleg - cel putin eu - de ce esti atat de pornit impotriva resoftarii? Ai pornit un jihad veritabil pe tema asta...in fine,mai invatam cate ceva despre motoare.

      Comment


      • Originally posted by marx View Post
        dci 85 are alt intercooler alt egr alta turbina (sau presiune in turbo nu stiu exact) alta pompa de inalta presiune si alte injectoare.
        ...................
        Mai, internele sunt identice. Perifericele se mai pot schimba.
        Daca eu imi pun o tzava in loc de carcasa filtru aer + un filtru sport, inseamna ca e diferit de alt 1.4 mpi?
        Ce e nasol ca nu stiu unde vrei sa bati.
        Ca dauneaza, ca nu dauneaza, etc etc.

        Comment


        • salut,
          in general merg la consum,80% schimb pana in 3500 de ture,intrebarea e castig ceva cuplu daca remapez la 1,4 pe plaja asta de turatii(2500-4000)?Precizez ca nu ma intereseaza decat cuplul,nu putere crescuta.A,si daca imi spuneti ca se simte numai daca trebuie sa bag benzina de 98,atunci e clar(nu ma mai bag)

          Comment


          • Originally posted by sanderizer View Post
            @marx: am inteles cu totii ca nu vrei sa resoftezi masina.Ti-ai adus si argumente,cu atat mai bine!E opinia ta si se respecta. Ce nu inteleg - cel putin eu - de ce esti atat de pornit impotriva resoftarii? Ai pornit un jihad veritabil pe tema asta...in fine,mai invatam cate ceva despre motoare.
            da nu am nimic impotriva resoftarii. tot incerca sa ma autoconving sa mi fac.

            @ octavian ma refer la faptul ca fabricantul nu va creste niciodata puterea unui motor doar prin introducerea mufei in torpedou. absolut in totdeauna vor exista si alte schimbari facute la motor. mai mari sau mai mici. fabricantul nu o sa ia niciodata dci 70 ii baga mufa pe nas si ii da 85. va modifica una alta (injectoare, pompa. intercooler etc) si dupa face un soft ca sa le lege intre ele.

            Comment


            • Originally posted by vali02br View Post
              salut,
              in general merg la consum,80% schimb pana in 3500 de ture,intrebarea e castig ceva cuplu daca remapez la 1,4 pe plaja asta de turatii(2500-4000)?Precizez ca nu ma intereseaza decat cuplul,nu putere crescuta.A,si daca imi spuneti ca se simte numai daca trebuie sa bag benzina de 98,atunci e clar(nu ma mai bag)
              prin cresterea de cuplu automat se castiga si putere ,si da exact pe plaja aceea se simte castigul de cuplu .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Confirm ce spune xpu...o sa simti bine in plaja asta de turatii...

                Comment


                • Originally posted by marx View Post
                  stai linistit ca difera. ce mi ai dat tu aici sunt valori scoase de motor. nicidecum date despre constructia tehnica a motorului. nu ma mai intereseza sa caut pentru ca difera cu siguranta cel putin injectoarele pompa etc.
                  Cauta si mai vorbim iti zic eu ca nu difera decat caluti, si dupa remapare ambele motare sunt duse in 160 cai.

                  Originally posted by vali02br View Post
                  salut,
                  in general merg la consum,80% schimb pana in 3500 de ture,intrebarea e castig ceva cuplu daca remapez la 1,4 pe plaja asta de turatii(2500-4000)?Precizez ca nu ma intereseaza decat cuplul,nu putere crescuta.A,si daca imi spuneti ca se simte numai daca trebuie sa bag benzina de 98,atunci e clar(nu ma mai bag)
                  Cuplu ala micut de 12 n/m si 6-8 caluti cati o sa primesti in plus o sa simta si cel mai bine ii simti la urcare.
                  Last edited by sebi4fc; 1 April 2010, 19:02. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • nu mai caut pentru ca sunt convins de ceea ce spun. dci 65 difera de dci 70 (68) asa ca nici dacia nu face compromisuri.

                    Comment


                    • Te credem pe cuvant...dar resoftam Mai lasa Jihadul! Paste fericit!

                      Comment


                      • macar ai citit ce am scris ? nu am derptul la opinie personala ?
                        ti am mai scris ca nu sunt impotriva remaparii. imi spuneam punctul de vedere din privinta faptului ca din fabrica se fac nu se fac motoare diferite unde difera doar softul. remapare voi face. de unde pana unde jihad sau alte alea nu stiu ?

                        Comment


                        • Calm...nu te-am atacat, si nu am spus ca nu ai dreptul la opinie personala,ba chiar daca citesti postul #902 o sa realizezi ca intr-un fel ma si bucur de posturile tale...dar daca vrei sa o iei personal,e dreptul tau.Inca o data,Paste fericit! La toti.

                          Comment


                          • La 1.6-8valve am 128n/m la 3000ture dupa remapare cu cat creste

                            Comment


                            • ajungi la vreo 140 de nm

                              Comment


                              • se simte clar!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google