Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @theo_bv2002, problema dumneavoastra este una minora si oricum nu poate fi din cauza softului creat de DOC, niciodata....

    Comment


    • pai tremura ca nu e in cuplu maxim sa urce ca lumea panta , tine`o cel putin in 3500 ...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Originally posted by theo_bv2002 View Post
        as avea si eu o intrebare pentru cei cu remapare la 1.4.cand urcati o panta,nu mare,in treapta 3 sau 4,intre 2000-2500 de turatii,nu va tremura masina ca si cand nu ar avea benzina?zguduie asa,in brasov suntem 3 care numai dupa remapare a inceput sa faca,si daca se adevereste ca este asa,cred ca voi renunta la ea.cateodata si cand merg constant cu ea in treapta 4 face asa,ceea ce este foarte enervant,nu enervant.intrebare ar fi in special pentru cei care au remaparea la DOC,poate la altii nu face asa.mersi
        a 3-a sau a 4-a in panta la 2 000 rpm eu zic ca e mers subturat la polizorul de 1.4 asa ca e oarecum normal sa apara vibratiile ...
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • nu e subturat,pentru ca nu ma refer la o panta gen transfagarasan,ma refer la o panta minora,si am specificat ca face si la drum drept cand mergi constant in aceleasi trepte si acealeasi turatii.ma gandesc ca e de la remapare deoarece inainte de remapare nu facea asa la mine,dar la 2 prieteni cu remapare facea.deci...vad ca stiti si voi la fel de multe ca mine.singura solutie va fi sa o resoftez cum era,sa vad daca mai face,daca nu mai face,e clar,si cred ca va ramane asa,stock.daca pana si prietena mea care nu are nici o treaba cu masinile mi-a zis ca masina mea face "cam ciudat",va imaginati ca nu va mint si nici nu mi se pare,chiar face
          Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

          Comment


          • Eu nu mai am voie sa mai contrazic pe nimeni pe forum de aceaia va sfatuiesc, faceti remapare la cei cu publicitate pe forum... cred ca merge excelent!!!

            Comment


            • eu zic sa suni ,acelasi tip care a facut remaparea,vezi parerea lui,si apoi tragi concluziile,,,daca tu zici ca au aparut dupa remapare,nu te contrazic,eu citesc cu atentie subiectul si nu sunt inca hotarit daca e bine sau nu sa remapezi. Cred ca DOC poate sa ti dea un sfat,pt el ar fi reclama negativa,si din cite am citit ,softul lui ar fi bun,are si destula experienta.E bine de stiut daca mai au si altii probleme dupa remapare,oricum cauzele pot fi multiple,astept sa vad cum ai rezolvat problema...bafta!!!

              Comment


              • EU ma gadesc destul de serios sa renunt la remapare ....in afara faptului ca masina trage mai bine ,s-a amplificat destul de mult zgomotul motorului + ca masina are niste trepidatii la plecarea de pe loc care innainte nu le avea....treaba e ca am zis ca e din ambreiaj, dar dupa ce l-am schimbat masina merge la fel nush daca asta sa fie cauza dar e singura chestie care am facut-o la motor in ultima vreme si functionarea s-a schimbat radical
                In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                sigpic

                Comment


                • vad ca cei cu motor 1.4mpi au probleme,asa e? pina aici am citit numai de bine de remapare ,acum deja am o alta parere.DOC asteptam raspunsuri si rezolvari,mi se par constructive,dar sa nu fie din alea evazive solutiile,ai un renume de aparat!

                  Comment


                  • Remaparea e ceva care ramane la alegerea fiecaruia , nu numai Doc face remapari ....ideea e ca daca nu esti multumit poti reveni la softul de fabrica singura chestie e ca pierzi 150 lei ...eu asa vad problema
                    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                    sigpic

                    Comment


                    • N-am intalnit pana acum cazuri cu probleme la motorizarea 1.4i 8v, cele de acum sunt primele pe care le aud. Cauzele pot fi multiple si ar trebuie sa le analizam impreuna. Clar nu este lipsa de benzina pentru ca modificarea softului nu face decat sa aduce un plus de benzina. De asemenea, vad ca problema se manifesta doar la cei din Brasov. Curios este ca daca in soft ar exista o problema la aceasta turatie 2000-2500RPM, vibratia ar trebui sa apara in toate treptele de viteza si la toata lumea. Totusi folosirea unei turatii de 2000RPM la urcarea unei mici pante cu trepte superioare, chiar nu este corecta. Sunt sigur ca daca ma sui in Honda si incerc sa abordez o panta cu treapta a 4 a sau a 5-a la turatie mica s-ar putea sa musc volanul, sau nu avand in vedere capacitatea mare a motorului de 2400 cmc ce poate oferii un cuplu de aprox 234Nm dublu fata de motorul de 1.4i. Am putea sa luam in calcul si zona muntoasa unde se afla aceste masini, zona ce poate influenta amestecul. Ramane de studiat acest caz in functie si de alte situatii in care e afla aceste masini. Sunt curios daca aceste vibratii apar la 2000RPM cu o treapta mai mica decat cele enumerate mai sus de colegul nostru.

                      @gmv97: da, e posibil ca zgomotul motorului sa fie un pic schimbat, dar insesizabil pentru unii. Insa acest lucru nu are legatura cu vibratia pe care o simti la plecarea de pe loc. Sunt sigur ca ai schimbat doar kitul de ambreiaj (placa presiune + disc ambreiaj) insa volanta a ramas aceeasi. In general vibratiile in transmisie pot fi determinate de uzura arculetor discului de ambreiaj, uzura neuniforma disc ambreiaj sau volanta.

                      Pentru cine nu stie, citirea hartilor de injectie si avans se face in functie de 2 coordonat: LOAD (apasare pedala acceleratie) si turatie. Daca valorile modificate (chiptuning) folosesc intre 30-100% load, asta inseamna ca ce se afla sub load de 40% nu este modificat. In concluzie, daca nu apesi pedala peste 30-50% nu ai tuning. Nu zic ca asta este scuza unor probleme pe care le au unele masina, insa este bine sa stie si cei care doar "mangaie" pedala de acceleratie, de unde incep modificarile in soft.

                      @vasile78: posturile tale nu ajuta pe nimeni. Chiar este nevoie sa postezi?
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • Originally posted by theo_bv2002 View Post
                        nu e subturat,pentru ca nu ma refer la o panta gen transfagarasan,ma refer la o panta minora,si am specificat ca face si la drum drept cand mergi constant in aceleasi trepte si acealeasi turatii.ma gandesc ca e de la remapare deoarece inainte de remapare nu facea asa la mine,dar la 2 prieteni cu remapare facea.deci...vad ca stiti si voi la fel de multe ca mine.singura solutie va fi sa o resoftez cum era,sa vad daca mai face,daca nu mai face,e clar,si cred ca va ramane asa,stock.daca pana si prietena mea care nu are nici o treaba cu masinile mi-a zis ca masina mea face "cam ciudat",va imaginati ca nu va mint si nici nu mi se pare,chiar face
                        Incearca sa cureti motorasu pas cu pas.Stiu ca poate nu are legatura dar la mine a avut efect.Daca urcam o panta cu a2a pe la 2700-3000rpm tot asa..se auzea motoru ca si cum ar merge"in suturi" si la mers constant cu a3a,a4a mergea putin intrerupt.Am curatat motorasu si merge ok acu.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • Originally posted by saturnia2001 View Post
                          vad ca cei cu motor 1.4mpi au probleme,asa e? .................
                          Nu.
                          Daca (numai daca) doua-trei masini au probleme dupa remapare, cam absurd sa generalizezi.
                          Eu am remapat-o de doua ori pana acum, la ~18000 km si la ~61000 km (in prezent 68000).
                          N-am avut niciodata probleme de tremurici, sa trebuiasca sa curat motorase, furtunase, etc. Forja tata, cat incape, altfel n-are rost.

                          PS: softu nr 2 (Dimsport) absolut mai bun ca primul (care nu stiu ce soft era), raspuns mai bun la accelerare, tras corect pe toata plaja de turatii (adica ~3500-6000 rpm).

                          PPS: bani de benzina sa fie
                          Last edited by Octavian; 13 April 2010, 00:00.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___31 View Post
                            ...
                            N-am avut niciodata probleme de tremurici, sa trebuiasca sa curat motorase, furtunase, etc. Forja tata, cat incape, altfel n-are rost.

                            ...
                            Doar mici tzacaneli, ascultate cu lingura de lemn , provenite se pare de la copitele cailor in plus ascunsi undeva prin blocul motor.
                            sigpic

                            207 noir obsidien

                            Comment


                            • Originally posted by Octavian___31 View Post
                              PS: softu nr 2 (Dimsport) absolut mai bun ca primul (care nu stiu ce soft era), raspuns mai bun la accelerare, tras corect pe toata plaja de turatii (adica ~3500-6000 rpm).
                              Cum adica softul nr.2 , exista mai multe variante de soft Dimsport pentru 1.4 ?
                              sigpic

                              Comment


                              • Nu. Doar ca softul nr. 1 nu era Dimsport.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google