Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sorinj View Post
    Doar mici tzacaneli, ascultate cu lingura de lemn , provenite se pare de la copitele cailor in plus ascunsi undeva prin blocul motor.
    Da. Dar cand ascultam motorul cu coada de matura nu aveam remapare.
    Deci nici o legatura.

    Comment


    • poti sa-l mai asculti de 20 de ori ,ca detonatiile le auzi in sarcina ,si nu cred ca ai incercat asta cu coada de matura
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Dlor, sa nu mai intram in offuri d-astea neesentiale.
        Deci am avut (am si acum) un bocanit la pistonu 4 , inca de la ~8000-9000 km, din pacate numai eu il aud (din cand in cand, dupa forje dispare)

        Comment


        • multumesc lui DOC pt.raspuns.Astept raspunsurile colegilor din Brasov si Bucuresti ,dupa ce au forjat masina la turatii mai mari,se mentin problemele?Nu cred ca trebuie minimalizati cei care expun lucruri negative ce li se intimla dupa remare,dupa cum zice si DOC,poate le rezolvam impreuna,dar minus 1,5 mil. in buzunare pt unii,,,,sa citez un coleg.NU e o suma mare,ma gandesc la eventualele repercusiuni asupra masinii.Sper ca nu am ofensat pe nimeni .

          Comment


          • dupa cate am citit am ajuns la concluzia ca daca iti remapezi masina trebuie sa mergi numai de la 3500 de turatii in sus.eu nu am masina ca sa fac raliu in fiecare zi.poate mai merg si la plimbare sau poate vreau sa merg linistit,nu sa alerg mereu.deci se va rezolva problema,prin resoftarea masinii cum era inainte.daca nu o sa mai faca,ramane stock,daca tot face,ramane remapata.deci prima daca cand ma voi intalni cu doc o voi rosofta,ca nu ma duc pana in bucuresti special pentru asta.
            Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

            Comment


            • cine ti-a zis tie ca tre sa mergi de la 3500 in sus ? din 50 pagini tu asta ai priceput
              Asa se conduce masina si de fabrica , 1.4 si 1.6 are cuplul maxim la 3000 rpm , si puterea maxima la 5500 rpm .Dupa resoftare cuplu maxim ramane tot la aceeasi turatie,doar ca e mai mare ,deci cuplu ce il aveai inainte il obtii undeva mai jos in ture.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Originally posted by Doc View Post
                Pentru cine nu stie, citirea hartilor de injectie si avans se face in functie de 2 coordonat: LOAD (apasare pedala acceleratie) si turatie. Daca valorile modificate (chiptuning) folosesc intre 30-100% load, asta inseamna ca ce se afla sub load de 40% nu este modificat. In concluzie, daca nu apesi pedala peste 30-50% nu ai tuning. Nu zic ca asta este scuza unor probleme pe care le au unele masina, insa este bine sa stie si cei care doar "mangaie" pedala de acceleratie, de unde incep modificarile in soft.
                sa inteleg ca eu care merg cu un 1.4 mpi undeva pe la 2000-3000 turatii si depasesc 3000 doar cand fac depasiri, beneficiez de remapare doar cand fac depasirile? in rest e ca si cum as merge cu un 1.4 mpi stock?

                Comment


                • )))))))))
                  oameni buni ... beneficiezi de remapare pe toata plaja de turatie , doar ca masinile din fabrica asa sunt facute ,sa ai puterea maxima la 5500 rpm,orice masina pe benzina asa e gandita din fabrica ...sa faca putere mare in ture mari ,asa functioneaza motorul .
                  Daca mergi la 2000-3000 rpm beneficiezi de cuplu un pic mai mare ce il ai dupa resoftare,si un raspuns mai bun la acceleratie.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • @Diabolique:Pai tu la ce ai vrea resoftare daca mergi cu 80 km/h? Doar de drag? O resoftezi, o calci si nu ai probleme.

                    Comment


                    • O resoftare e conditionata de viteza ? De stilul de condus ? Sa fim seriosi.
                      Asa se intelege din raspunsul tau.

                      Comment


                      • resoftarea nu , dar castigul final adica caii putere da . Ca daca masina nu ajunge in 5500 rpm fie ea stock fie modificata , nu e folosita niciodata la puterea maxima .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Masina mea vede doar accidental 5000 ture, la ce bun si remaparea? Pentru un utilizator obisnuit e foarte bine cu ea stock .

                          Comment


                          • Eu am condus 2 polizoare(1.4 MPI) remapate. La prima impresie am spus 'mare branza, nu simt nimic.'
                            Dupa aceea am coborat si m-am intors la polizorul din dotare. Lipsea ceva. Motorul avea ezitare la acceleratie, fata de ce condusesem inainte.
                            Castigul de putere e mic dar se simte cand ai nevoie.
                            Nu devine masina racheta dar pentru 150 RON se merita. Daca ar fi 200 EUR sau alte preturi stelare nu s-ar merita clar.
                            Acuma astept si eu sa ajunga DOC prin zona si cred ca imi voi face remapare.

                            Si se simte si la plecarea in panta. E mult mai usor sa pleci fara sa 'curga' masina la vale.
                            Last edited by stolniceanulucian; 14 April 2010, 15:11.
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • Originally posted by stolniceanulucian View Post
                              .............La prima impresie am spus 'mare branza, nu simt nimic.'
                              Dupa aceea am coborat si m-am intors la polizorul din dotare. Lipsea ceva. .............................
                              Cred ca sintetizat asa e spus cel mai simplu: lipseste ceva ) , si simti asta cel mai bine cand esti obisnuit cu remapat si te dai cu unu stock.

                              Comment


                              • Originally posted by Alin0007 View Post
                                @Diabolique:Pai tu la ce ai vrea resoftare daca mergi cu 80 km/h? Doar de drag? O resoftezi, o calci si nu ai probleme.
                                eu mi-am facut resoftare doar ca sa nu mai stau cu morcovu in cur la depasiri...si a doua chestie care m-a intaratat sa fac remaparea a fost faptul ca o multitudine de eroi se laudau ca le-a scazut consumul ceea ce e o minciuna.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google