Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • te rog sa ma crezi ca a scazut consumul foarte mult pentru mine. nu stai in bucuresti pentru a stii ce consum poti face... inainte aveam consum de 12l/100km. dupa resoftare am ajuns undeva la 10.8l/100km. vad ca stai in deva. nu stiu ce consum ai tu si cat mai vrei sa scada. am vazut consum de 8l/100km in oras ceea ce mi se pare mai mult decat rezonabil la masini stoc dupa remapare nu va mai scadea foarte mult hai un 0.5l/100km dar mai mult nu cred ca vei scoate. la acest consum nu mai are ce sa scada. acum din remapare nu se face diesel o benzinara. cat despre extraurban nu prea ar avea din ce cauza sa scada consumul.

    Comment


    • Nu va mai certati pe partea de consum. Eu niciodata nu am spus ca dupa ce facem modificarile de soft va scadea consumul. Nu exista cauza directa intre soft si scaderea consumului, ci doar indirect prin stilul schimbat de mers al soferului. Mai exact dupa cresterea cuplului motorul trage mai bine in ture mici si medii si atunci soferul este tentat sa mearga cu o treapta superioara fata de cum mergea inainte de remapare. Asta este singura cauza ce poate determina un consum mai mic.

      In rest, fiecare sofer are stilul propriu de exploatare al masinii. Nu mai faceti comparatii intre voi pentru ca nu aveti acelasi stil de mers si nici aceleasi conditii de trafic. Eu incerc sa va raspund sincer la intrebari, deja o mare parte din voi ma stiti de la intalniri si nu sunt aici doar pentru a face resoftari. Pur si simplu imi plac comunitatile auto si tot ce este legat de masini, am aproape 5-6 ani de cand particip activ pe forumuri.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • Originally posted by Octavian___31 View Post
        Cred ca sintetizat asa e spus cel mai simplu: lipseste ceva ) , si simti asta cel mai bine cand esti obisnuit cu remapat si te dai cu unu stock.
        ceva'ul ala poate fi doar diferenta dintre o masina 'fugarita' constant si alta identica care e condusa 'batraneste',pana in 2500 de ture de exemplu.fiecare masina merge dupa cum e 'invatata' sa mearga

        si in plus,numai diferenta dintre cifrele octanice (am inteles ca la schimbare de soft e recomandata benzina de 98+) da senzatia de acel 'ceva'
        Last edited by vali02br; 16 April 2010, 12:52. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • am inhamat astazi niste caluti de la silviu din roman ( $$ilvviu ).super treaba.parca este alta masina.se simte diferenta.vi-l recomand cu caldura.
          am plecat de la iasi spre bv iar la roman m-am oprit si silviu mi-a facut treaba la motor.astazi in drum spre bv se simtea diferenta bine mai ales prin serpentinele de la oituz.consumul este putin mai mic.a facut treaba buna.

          da -merita remapat-
          Last edited by nicolae09; 17 April 2010, 20:39. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • eu unu nu sunt de acord cu remapare din mai multe motive:
            1) crezi ca inginerii si constructorii daca stiau ca un logan de 65 de cai time 85 nu il ducea la 85 de cai?? atat timp cat ei au gandit masina de 65 de cai insemna ca aia e puterea optima pentru ea din toate punctele de vedere:consum, siguranta, rezistanta(durabilitate).
            2) pentru cativa caluti in plus nu se merita, si asa la benzina iti da putina, la disel mai e cum mai e dar tot nu renteaza.

            Comment


            • @alex_bzn: deci sa inteleg ca esti unul din cei care isi dau cu parerea fara sa fi incercat macar. Stai linistit ca tine sunt multi. Oricum, eu nu imi dau seama de unde stii tu ce au gandit "inginerii"?
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • astazi am mai testat masina fiind a doua zi de remap..nu devine racheta dar se simte.mai ales in depasiri.cand pornesc aerul cond, masina merge cum mergea inainte fara aer cond pornit ( inainte de remap).cred ca remapu dauneaza grav motorului in momentul cand crezi ca ti-ai facut din dacie ,bmw x6 .merita sa incercati.

                un remap.numai bine.
                Last edited by nicolae09; 18 April 2010, 15:00. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Originally posted by Doc View Post
                  @alex_bzn: Stai linistit ca tine sunt multi. Oricum, eu nu imi dau seama de unde stii tu ce au gandit "inginerii"?
                  Sunt foarte multi care nici nu vor sa incerce sa schimbe ceea ce o armata de ingineri de la renalut au gandit si proiectat un motor sa mearga in niste parametri. Parametrii care s-au gandit romanii ca i-ar putea schimba sa faca din sarmanul logan o racheta (si culmea culmilor sa consume si mai putin). Daca era benefica remaparea o faceau direct din fabrica nu credeti ? Nu cred ca romanii descoperitori sau autori ai mapelor puteau scoate ceva ce inginerii care au proiectat motorul nu au utilizat pentru fabricarea in serie. Mi se pare o bataie de joc la adresa motorului. - Este parerea mea, nu din date tehnice pe care oricum nu le-as crede / intelege nefiind in domeniu.

                  Comment


                  • doamne cata cearta fara rost. adevarul este undeva la mijloc.
                    remaparea nu este nici benefica dar nici nu dauneaza. 200.000 mii km tot va tine motorul fara probleme.

                    Comment


                    • Devine obositor...din cand in cand mai apar unii care fara nici un argument solid blameaza remaparea...oameni buni,cititi cele 49 pagini ce s-au scris despre problema asta,ca s-a discutat si disecat de prin toate partile,sunt destule informatii ca sa va puteti decide...scrieti daca vreti ca nu sunteti de acord cu resoftarea,dar nu o mai luati cu inginerii de la capat!

                      Comment


                      • Sa inteleg ca ti-ai facut resoftare dupa ce te-ai "obosit" sa citesti cele 49 de pagini de forum si acum ai ceva cu cei care nu au acea resoftare.

                        Comment


                        • Mai multa incredere am in fraierii aia de ingineri care au proiectat motorul si softul decat in parerile unui baiat care vrea sa faca niste bani, frumosi de altfel. Cat despre parerile celor care si-au facut remap... la 90% dintre ei cred ca functioneaza autosugestia extraordinar!
                          La cata foame este in Romania, cred ca si service-urile autorizate ar fi facut remap-uri daca nu era chiar nici o problema. Cineva mai sus spunea ca tine motorul 200.000 Km fara probleme, am un prieten cu 430.000 km in bord la un Logan, ala dadea faliment daca il tineau motoarele numai 200.000 km. Multa sanatate!
                          L.E. Inca nu am auzit nici un argument solid pro remapare, toate impresiile sunt pur subiective iar cei ce intampina probleme sunt luati la misto...

                          Comment


                          • @mikebike72: Ai cam dat-o in bara aici,NU am resoftare - cel putin inca. Dar da,am citit fiecare pagina si mi-am facut o idee despre ce e vorba aici. Nu,nu am nimic cu cei care nu au resoftare...doar cu cei care refuza sa accepte ideea ca se pot imbunatati lucruri la masina si dupa ce ea a iesit pe poarta fabricii. Chiar tu spui,citez:
                            "Mi se pare o bataie de joc la adresa motorului. - Este parerea mea, nu din date tehnice pe care oricum nu le-as crede / intelege nefiind in domeniu."

                            Admiti ca nu ai habar,dar nici nu accepti 49 pagini de dezbateri pe tema. Deci poate,poate am ceva cu cineva.

                            E atat de greu sa intelegem,ca din durata de viata a motorului de - sa zicem - 500.000 km se sacrifica 100-200 mii km pentru performante mai bune? Eu fac anual 7-8 mii km...in cati ani ajung la capat ? Cam asa se pune problema din pct meu de vedere.
                            Last edited by sanderizer; 18 April 2010, 21:24.

                            Comment


                            • @vasile78: daca nu iti place si nu vrei sa faci remapare nu este nicio problema. Chiar nu este pentru toata lumea aceasta modificare, asa cum nici un upgrade de anvelope sau jante sau un upgrade al instalatiei de sunet sau un upgrade de suspensie nu sunt modificari pentru oricine.

                              Depinde ce iti doresti de la acesta masina, daca vrei sa o pastrezi asa cum au proiectat-o inginerii, nu ii faci nicio modificare. Bagi benzina 95, ulei uleiul ala de 2 recomandat dacia, piese de orginile cu holograma asa cum scrie in manual si am terminat discutia.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • dacia pune cea mai tare suspensie pe masina ,de aia multe din ele se intorc cu cracii in sus .
                                dacia pune cele mai tari cauciucuri pe masina , eu am avut MONTANA, altii mai norocosi Kormoran .
                                dacia pune cele mai tari boxe pe masina , nu o sa iti doresti niciodata nimic mai tare .
                                dacia iti pune cel mai bun si cel mai calitativ ulei , aia Motul , Mobil is niste handicapati ca nu fac uleiuri bune .
                                Cele mai tari jante, modelul din aliaj Sinaia , din cauza caruia s-a dejantat si rasturnat loganul la testul elanului,care imediat dup-aia nu le-au mai produs,dar pe cei care le aveau nu i-am chemat sa le schimbe .
                                Si acuma concluzia este : Mari constructori de suspensii KW,H&R,Eibach,Bilstein sunt niste idioti, inginerii de la Dacia stiu sa faca suspensii .
                                Firmele gen Toyo,Yokohama, etc sunt penale pe langa Kormoran si Montana .
                                Uleiul Motul,Mobil este slab calitativ comparativ cu Dacia Oil .
                                Firme gen Ground Zero sunt degeaba pe langa boxele stock de logan .
                                Toate concluziile astea cum le-am tras? Pai simplu ,inginerii Dacia asta recomanda
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google