Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la 20 30 km dupa resoftare am rupt o in gura. i am dat sangele pe nas non stop. am mers numai prin oras 150 de km. asta a fost consumul 9.6 mai exact. daca merg normal imi ia 9. poate chiar 8.8 8.9.

    in afara daca merg la consum imi ia 5. daca merg tare ( 130 140) imi ia 6.6 6.7

    acum ce sa zic consumul in afara a crescut dupa remapare cam cu 2 3 sute de grame la suta. dar e mai tzapana pe a 5 a.
    imi consuma mai mult in conditii de mers constant cu a 5 a la turatie fixa.
    la mers in afara ( comune sate curbe etc ) in regim de reprize si franari imi consuma mai putin.

    per total eu zic ca merita 100 %

    apropo de 11 % consum decat iarna bara la bara am vazut consumul asata. se stie ca 16v consuma cel mai putin dintre benzinare in afara de 1.2 ( pana la o anumita viteza) nu va luati dupa consumurile din carte
    Last edited by alessandro; 27 April 2010, 07:42.

    Comment


    • Originally posted by Doc View Post
      Atunci documenteaza-te aici: http://web.dimsport.com/index.php
      Nu am remapare, insa in principiu sunt PRO. Problema apare atunci cand ma gandesc la firmele de remap din RO, ca sa nu mai vorbesc de "baietii" care le fac pe genunchi. Am urmarit subiectele pe aceasta tema mult timp si pana acum nu sunt deloc convins de profesionalismul cu care se face aceasta operatiune la noi. Doc spune mereu ca Dimsport sunt cei mai buni etc insa pana acum eu nu am vazut nici o fisa tehnica (un dyno test ceva) cu performantele unui Logan inainte si dupa softul Dimsport. Imi aduc aminte ca am citit undeva un raspuns in care Doc spune ca testele Dyno costa... pai frate cand spui ca esti miezul in materie mi se pare absurd sa vii si sa ma convingi doar prin vorbe. Ca vorbe vorbesc si politicienii... . Pe site-ul oficial Dimsport nu apar motorizarile pe benzina in configurator, sunt doar versiunile dci de 68, respectiv 85 cp. Mai mult decat atat inbunatarile de pe site-ul mama nu se pupa deloc cu ce rezulta in Romania. La italieni dci-ul de 85 poate ajunge la 100 cp, in timp ce in la noi (RO) poate ajunge si la 111 cp. Sa inteleg ca romanii sunt ma coiosi sau ca italienilor li se rupe de imagine si nu-si updateaza site-ul. In ambele cazuri nu da bine. Este evident ca nu ma obliga nimeni sa-mi fac remapare, asa cum nici eu nu sunt obligat sa fiu convins de "vorbe". Cred totusi ca asa cum diversi au dreptul sa-si faca "reclama", sunt si eu indreptatit sa fiu neincrezator in niste cifre NEvalidate.

      P.S.: NU neg povestile cu happy end pe care colegii de forum le-au spus, ESTE posibil ca pe langa efectul placebo, "joaca" prin soft-ul masinii (sunt destul de IT addicted ca sa-mi imaginez o operatiune de genul asta) sa aduca o crestere de cuplu si atunci senzatia ca trage putin mai bine sa fie reala. Contest lipsa de tehnicitate cu care eu ar trebui sa fiu convins. Oare daca la Loganul de 1.4 (inteleg ca este cel mai remapat motor) se spunea ca de la 75 se poate ajunge la 84 (nu la 82) putea sa demonstreze cineva contrariul? Vorbe...
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • Strict de motorizarile pe benzina aspirate. Puterea obtinuta dupa remapare la aspiratoare este de aproximativ 10%. Pe orice site al firmelor ce se ocupa de asa ceva din orice tara toti dau un castig de maxim 10% in urma chiptuningului. Ca un motor aspirat are 1 sau 2 cai in plus la remapare fata de altul tot remapat este normal. Pur si simplu motoarele nu sunt perfect identice.
        La turbodiesel puterile obtinute se datoreaza din cate stiu mai multor modificari. Pe cand la benzina "marja" de lucru este stricta la diesele se jongleaza cu amestecul aer-carburant si de aici rezulta puteri mult diferite de la o firma la alta sau de la un motor la altul.

        @Doc am intrebat ceva putin mai sus.
        Last edited by Cristi_LCD; 27 April 2010, 09:33.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • sa nu ne luam dupa consumurile din carte.. ca aia erau atat de prosti incat sa nu scrie ca acel consum e mai mic. in romania unde 90% din populatie nu o duce foarte bine, la cumpararea unei masini nu se uita la consum si alte date, ci doar la bani (si emblema). in afara o masina este cumparata dupa consum, siguranta, pret, fiabilitate si multe alte date date de producator. acum tu poti sa vii sa ne spui ca masina ta a avut stock 110 cai si sa nu ne uitam in carte. mai sunt acele motoare in care in carte scrie 101 cai si toti spun ca au 105 doar ca nu au vrut sa scrie 105) daca intre consum normal si consum sportiv e doar 1l inseamna k eu trebuie sa ma las de condus

          Comment


          • @cristi-lcd: nu neg ca ceea ce zici e adevarat, da amestec la motoru diesel?
            @catalinux: nu stiu pe ce site ai intrat tu, da io cand m am hotarat am scris dimsport in google si exact prima era pagina in romana si acolo sunt absolut toate motorizarile cu toate stagiile..e si normal ca in alte tari sa creasca mai putin sau mai mult puterea ca motoarele difera oricum..da, ar fi corect un dyno-da s ar putea sa fii dezamagit ca motoru la roata are mai putini cai. da daca mai mult de trei sferturi din loganuri au soft dimsport si nu s a plans nimeni ca le a picat motoru-cresterea de putere o simte fiecare cum vrea, unii avion, altii complet inutila.
            Last edited by - Geo -; 27 April 2010, 10:02.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by catalinux View Post
              Nu am remapare, insa in principiu sunt PRO. Problema apare atunci cand ma gandesc la firmele de remap din RO, ca sa nu mai vorbesc de "baietii" care le fac pe genunchi. Am urmarit subiectele pe aceasta tema mult timp si pana acum nu sunt deloc convins de profesionalismul cu care se face aceasta operatiune la noi. Doc spune mereu ca Dimsport sunt cei mai buni etc insa pana acum eu nu am vazut nici o fisa tehnica (un dyno test ceva) cu performantele unui Logan inainte si dupa softul Dimsport. Imi aduc aminte ca am citit undeva un raspuns in care Doc spune ca testele Dyno costa... pai frate cand spui ca esti miezul in materie mi se pare absurd sa vii si sa ma convingi doar prin vorbe. Ca vorbe vorbesc si politicienii... . Pe site-ul oficial Dimsport nu apar motorizarile pe benzina in configurator, sunt doar versiunile dci de 68, respectiv 85 cp. Mai mult decat atat inbunatarile de pe site-ul mama nu se pupa deloc cu ce rezulta in Romania. La italieni dci-ul de 85 poate ajunge la 100 cp, in timp ce in la noi (RO) poate ajunge si la 111 cp. Sa inteleg ca romanii sunt ma coiosi sau ca italienilor li se rupe de imagine si nu-si updateaza site-ul. In ambele cazuri nu da bine. Este evident ca nu ma obliga nimeni sa-mi fac remapare, asa cum nici eu nu sunt obligat sa fiu convins de "vorbe". Cred totusi ca asa cum diversi au dreptul sa-si faca "reclama", sunt si eu indreptatit sa fiu neincrezator in niste cifre NEvalidate.

              P.S.: NU neg povestile cu happy end pe care colegii de forum le-au spus, ESTE posibil ca pe langa efectul placebo, "joaca" prin soft-ul masinii (sunt destul de IT addicted ca sa-mi imaginez o operatiune de genul asta) sa aduca o crestere de cuplu si atunci senzatia ca trage putin mai bine sa fie reala. Contest lipsa de tehnicitate cu care eu ar trebui sa fiu convins. Oare daca la Loganul de 1.4 (inteleg ca este cel mai remapat motor) se spunea ca de la 75 se poate ajunge la 84 (nu la 82) putea sa demonstreze cineva contrariul? Vorbe...
              si ai citit toate astea 50 de pagini si mai 4-5 topicuri de resoftari si nu ai gasit nici un grafic dyno ?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • @xxxgeoxxx visam la motorul pe benzina. Se jongleaza cu debitul de carburant care nu depinde de procente stricte de amestec cu aerul ca la benzinare.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • Eu nu am vazut decat un grafic dyno mai vechi care s-a plimbat pe mai toate topicurile (resoftare, uleiuri etc). NU am vazut nici un grafic dyno care sa aiba sursa DIMSPORT!

                  P.S.: Nu inteleg de ce dupa resoftare se vorbeste mai mult de consum decat de putere, reprize (ideal cronometrate) etc
                  Last edited by catalinux; 27 April 2010, 10:28.
                  sigpic

                  Comment


                  • Pai cei ce se ocupa de resoftari nu prea vorbesc de consum. Sau in cel mai bun caz precizeaza ca resoftarea nu se face pentru un consum mai bun.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • Originally posted by catalinux View Post
                      ..................... eu nu am vazut nici o fisa tehnica (un dyno test ceva) cu performantele unui Logan inainte si dupa softul Dimsport.................... ........................
                      P.S.: NU neg povestile cu happy end pe care colegii de forum le-au spus, ESTE posibil ca pe langa efectul placebo, "joaca" prin soft-ul masinii (sunt destul de IT addicted ca sa-mi imaginez o operatiune de genul asta) sa aduca o crestere de cuplu si atunci senzatia ca trage putin mai bine sa fie reala. ..................................
                      Am cautat si eu ceva grafice dar inafara de ceva aiurea n-am gasit.

                      Nu e efect placebo si nu e senzatie ca doar trage ceva mai bine.
                      Cel mai concludent e un test cu un coleg cu 1.4 inainte si dupa remap.
                      Diferentele sunt clare (atata timp cat e softu bun).

                      Comment


                      • octavian zice cel mai bine...resoftezi si faci un test cu aceasi motorizare si in principiu aceasi vechime...si te convingi si gata...test dyno la 1.4 ..hmmm...n are totusi 200 de cai si turbina schimbata +evacuare ca sa vedem marile diferente
                        sigpic

                        Comment


                        • Eu cred ca dyno, e sfant.
                          kit tuning dacia logan,evacuare dacia logan,spoilere dacia logan ,jante dacia logan, chiptuning dacia logan

                          Comment


                          • Da, cand ai o masina (nu troaca de 75 cp) in care bagi bani seriosi, atunci e ok si merita test dyno.
                            Daca bag doar soft pt 150 lei, nu prea mai ma arde sa dau cel putin inca o data atat pt dyno test.

                            Comment


                            • Originally posted by Cristi_LCD View Post

                              @Doc am intrebat ceva putin mai sus.
                              Nu am vazut intrebarea, te rog repeta.

                              Originally posted by catalinux View Post
                              Doc spune mereu ca Dimsport sunt cei mai buni etc insa pana acum eu nu am vazut nici o fisa tehnica (un dyno test ceva) cu performantele unui Logan inainte si dupa softul Dimsport. Imi aduc aminte ca am citit undeva un raspuns in care Doc spune ca testele Dyno costa... pai frate cand spui ca esti miezul in materie mi se pare absurd sa vii si sa ma convingi doar prin vorbe. Ca vorbe vorbesc si politicienii... . Pe site-ul oficial Dimsport nu apar motorizarile pe benzina in configurator, sunt doar versiunile dci de 68, respectiv 85 cp. Mai mult decat atat inbunatarile de pe site-ul mama nu se pupa deloc cu ce rezulta in Romania. La italieni dci-ul de 85 poate ajunge la 100 cp, in timp ce in la noi (RO) poate ajunge si la 111 cp. Sa inteleg ca romanii sunt ma coiosi sau ca italienilor li se rupe de imagine si nu-si updateaza site-ul. In ambele cazuri nu da bine. Este evident ca nu ma obliga nimeni sa-mi fac remapare, asa cum nici eu nu sunt obligat sa fiu convins de "vorbe". Cred totusi ca asa cum diversi au dreptul sa-si faca "reclama", sunt si eu indreptatit sa fiu neincrezator in niste cifre NEvalidate.
                              Gresit. Ai citit printre randuri site-ul www.dimsport.ro si dimsport.com. Sunt sigur ca pe cel in romana nici nu l-ai bagat in seama. Nu'i nimic iti explic eu, firma din Italia - Dimensione Sport (Dimsport) se ocupa cu producerea si vanzarea de aparatura de tuning, software pentru modificat mape, dyno pentru masuratori si module rapid. Firma din Romania - Dimsport - se ocupa cu modificarea mapelor si distributia de aparatura pentru tuning. Valorile nu corespund pentru ca pur si simplu nu este aceeasi metoda de tuning. Ceea ce ai urmarit pe site-ul din italia se obtine prin montarea unui modul Rapid ce funtioneaza doar la motorizarile turbo diesel. Diferentele intre asa zisul powerbox le-ai spus chiar tu, nu poti obtine acelasi rezultat ca si o remapare.

                              Grafic dyno exista acolo unde a fost nevoie, in general la modificari custom. Seturile de putere in limite normale nu beneficiaza de testare dyno decat la cerere. Un test dyno inainte si dupa modificare costa intre 150 - 300 RON in functie de dyno. La aceasta suma crede-ma ca nu sunt prea multi doritori de test.

                              Originally posted by xxxgeoxxx View Post
                              octavian zice cel mai bine...resoftezi si faci un test cu aceasi motorizare si in principiu aceasi vechime...si te convingi si gata...test dyno la 1.4 ..hmmm...n are totusi 200 de cai si turbina schimbata +evacuare ca sa vedem marile diferente
                              Este adevarat, diferente mari nu se vad la motorizari mici si mai ales atunci cand motorizarile sunt aspirate. De multe ori rezultatul se vede pe strada unde conditiile sunt mai apropiate de ceea ce este nevoie pentru un motor aspirat.

                              Cand ai ceva modificari pe masina, atunci este necesara testarea dyno si nu pentru rezultat ci pentre reglajele care se fac in soft.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • azi am fost asa Iancului militari pipera berceni iancului. consum 8,4 dupa remapare. intradevar consuma cu 1-1.5 litri mai putin. nu mi venea sa cred.
                                maine ma duc la pitesti si va zic cum e cu consumul dupa remapare si pe autobanda.
                                multumesc inca odata lui DOC

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google