Deja devine ridicol subiectul cu consumul. Eu 1 stiu ca la blana mers sare lejer de 12 si la mers normal am aproape aceeasi parametri ca in manual. la un mers la consum am 5.6-5.8 extraurban, 8-9 urban.subiectul discutat era despre mersul la blana si cineva a zis ca 16v lui de la logan la 5000 de turatii bruscat consuma 9.5 . NICI IN VISELE CELE MAI FRUMOASE.
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
marx a zis consum MEDIU (dar masina alergata pe cat posibil in Buc) 9.5. Eu scot intre 10-12 cu aceeasi motorizare si alergata destul de moderat in Buc.
daca o alerg ca lumea cred ca nici noaptea nu scot 9.5 ))...
dar fiecare cu stilul lui de condus,,,Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
nu va fi niciodata vreun consens in privinta consumului...parerea mea ar trebui interzise discutiile in aceasta privinta.cel mai simplu testezi propriul carucior la pompa in vreo 3-4 ocazii si iti faci o parere personala...am vazut ca unii au consum 7 litri la mers constant 130-140...oameni norocosi...ce sa zic...se bucura si dieselarii la o cifra ca asta la pompa.
Comment
-
Originally posted by marx View Posteu va relatez exact ce simt si ce vad dupa remapare. 8.5 % scos azi. coxata inseamna 4000 6000. cand ii dau sangele pe nas imi ia max 10.5 11 da rupta. la 4000 5000 9.5 %. ce interes am sa mint ? se stie ca 1.6 consumamai mult. fratimiu are sandero de 1.6 si isi trece creierii prin sita din cauza consumului. 12 13 prin oras. astea sunt motoarele. 16v respira mai bine
Sau depinde cum vezi tu forja.
Si parca ai mai scris undeva ca la 140-160 iti ia 6,7% sau ceva de genu...
Oricum nu asta e scopul remaparii.
Comment
-
Oricum discutia legata de consum este pe langa subiectul topicului. Cred ca se poate face un split cu un nou topic legat de consum si atunci toata lumea e multumita. Cum spunea si @vali consumul este un subiect tabu si ar trebui sa ne limitam prin a avea doar pareri personale legate de consum fara a influenta audienta. Nu de alta dar au inceput sa ma sune clienti care imi spun ca masinile lor sunt stricate din fabricata cu un consum foarte mare si daca as putea sa le fac eu ceva din soft pentru a le consuma mai putin.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by Doc View PostSunt sigur ca pe cel in romana nici nu l-ai bagat in seama [...] Firma din Romania - Dimsport - se ocupa cu modificarea mapelor si distributia de aparatura pentru tuning [...] Un test dyno inainte si dupa modificare costa intre 150 - 300 RON in functie de dyno. [...] este necesara testarea dyno si nu pentru rezultat ci pentre reglajele care se fac in soft.
P.S.: Si nu cred ca Dimsport RO nu dispune de 500 lei pt a testa un amarat de Logan pe Dyno, inainte si dupa remapare. Nu trebuie testate toate Loganurile pt a ne face o parere, unul singur este suficient.
P.S.: Si daca tot faci parte din comunitatea LC (banuiesc ca nu doar pt ati face reclama) te-as ruga (daca vrei evident) sa-mi spui si mie ce parametrii sunt modificati la un motor aspirat de genul celui de pe Logan. In mare evident pt ca nu vreau sa-ti divulgi "secretele" profesiei. Mersi!sigpic
Comment
-
nu te supara, da daca ai idee cum functioneaza motorul+ecu n ar trebui sa mai intrebi ce se modifica doar prin soft..e REMAPARE-rescrierea hartilor de injectie..niste tabele gen excel cu altele mai performante, in principiu
nu mai raspunde cu "quote" la ultimul post!Last edited by Seba; 28 April 2010, 11:08.sigpic
Comment
-
Nu ma supar, dar spune-mi tu daca stii, macar 5 parametrii exacti, fara "in principiu". Iti dai seama ca am citit si eu pe google si stiu ca se modifica anumiti parametrii. Ideea este care parametrii? Pt ca unele valori trebuie sa creasca si daca treaba asta se poate face si fara reglaje pe stand, sunt si eu curios sa vad cum merge treaba. Ce este rau in asta?sigpic
Comment
-
sarcina, avans, timp de injectie, coeficient de de imbogatire, eventual "fentare" sonda lambda, limita de turatie. asta la benzinare aspirate. la dizal mai ai presiunea in turbo cu care sa te joci, limita presiunii respective si corectia injectoarelor.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by catalinux View PostNu ma supar, dar spune-mi tu daca stii, macar 5 parametrii exacti, fara "in principiu". Iti dai seama ca am citit si eu pe google si stiu ca se modifica anumiti parametrii. Ideea este care parametrii? Pt ca unele valori trebuie sa creasca si daca treaba asta se poate face si fara reglaje pe stand, sunt si eu curios sa vad cum merge treaba. Ce este rau in asta?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
WOW!!!! 1.5 litri economie de carburant? Ti-a dat DOC si un voucher de benzina de ai facut economia asta? Incerc sa nu mai postez aici dar pe unele prea le spuneti gogonate si nu ma pot abtine... Poate nu mor si mai traiesc 2-3 ani, ca sa mai vad postarile baietilor care-i pupa mana lui DOC acum! Scuze da parca prea is toate roze si frumoase cu remaparea asta.
Comment
Comment