Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deja devine ridicol subiectul cu consumul. Eu 1 stiu ca la blana mers sare lejer de 12 si la mers normal am aproape aceeasi parametri ca in manual. la un mers la consum am 5.6-5.8 extraurban, 8-9 urban.subiectul discutat era despre mersul la blana si cineva a zis ca 16v lui de la logan la 5000 de turatii bruscat consuma 9.5 . NICI IN VISELE CELE MAI FRUMOASE.

    Comment


    • marx a zis consum MEDIU (dar masina alergata pe cat posibil in Buc) 9.5. Eu scot intre 10-12 cu aceeasi motorizare si alergata destul de moderat in Buc.

      daca o alerg ca lumea cred ca nici noaptea nu scot 9.5 ))...
      dar fiecare cu stilul lui de condus,,,
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • nu va fi niciodata vreun consens in privinta consumului...parerea mea ar trebui interzise discutiile in aceasta privinta.cel mai simplu testezi propriul carucior la pompa in vreo 3-4 ocazii si iti faci o parere personala...am vazut ca unii au consum 7 litri la mers constant 130-140...oameni norocosi...ce sa zic...se bucura si dieselarii la o cifra ca asta la pompa.

        Comment


        • Originally posted by marx View Post
          eu va relatez exact ce simt si ce vad dupa remapare. 8.5 % scos azi. coxata inseamna 4000 6000. cand ii dau sangele pe nas imi ia max 10.5 11 da rupta. la 4000 5000 9.5 %. ce interes am sa mint ? se stie ca 1.6 consumamai mult. fratimiu are sandero de 1.6 si isi trece creierii prin sita din cauza consumului. 12 13 prin oras. astea sunt motoarele. 16v respira mai bine
          Povesti fratica, povesti.
          Sau depinde cum vezi tu forja.
          Si parca ai mai scris undeva ca la 140-160 iti ia 6,7% sau ceva de genu...

          Oricum nu asta e scopul remaparii.

          Comment


          • Originally posted by Octavian___31 View Post
            ....
            Oricum nu asta e scopul remaparii.
            Ai pus punctul pe i .
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Oricum discutia legata de consum este pe langa subiectul topicului. Cred ca se poate face un split cu un nou topic legat de consum si atunci toata lumea e multumita. Cum spunea si @vali consumul este un subiect tabu si ar trebui sa ne limitam prin a avea doar pareri personale legate de consum fara a influenta audienta. Nu de alta dar au inceput sa ma sune clienti care imi spun ca masinile lor sunt stricate din fabricata cu un consum foarte mare si daca as putea sa le fac eu ceva din soft pentru a le consuma mai putin.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • Originally posted by Doc View Post
                Sunt sigur ca pe cel in romana nici nu l-ai bagat in seama [...] Firma din Romania - Dimsport - se ocupa cu modificarea mapelor si distributia de aparatura pentru tuning [...] Un test dyno inainte si dupa modificare costa intre 150 - 300 RON in functie de dyno. [...] este necesara testarea dyno si nu pentru rezultat ci pentre reglajele care se fac in soft.
                M-am uitat cu destula atentie si pe siteul .ro dar nu am gasit prea multe informatii interesante pt mine. Daca Dimsport se ocupa cu modificarea mapelor si tu spui ca Dyno este necesar pt a "regla" softul, banuiesc ca softul dedicat Loganului a fost si el "reglat" cumva, nu? Si daca reglarea nu s-a facut dupa ureche, nu ar trebui sa existe niste masuratori realizate cu o aparatura de specialitate?

                P.S.: Si nu cred ca Dimsport RO nu dispune de 500 lei pt a testa un amarat de Logan pe Dyno, inainte si dupa remapare. Nu trebuie testate toate Loganurile pt a ne face o parere, unul singur este suficient.

                P.S.: Si daca tot faci parte din comunitatea LC (banuiesc ca nu doar pt ati face reclama) te-as ruga (daca vrei evident) sa-mi spui si mie ce parametrii sunt modificati la un motor aspirat de genul celui de pe Logan. In mare evident pt ca nu vreau sa-ti divulgi "secretele" profesiei. Mersi!
                sigpic

                Comment


                • nu te supara, da daca ai idee cum functioneaza motorul+ecu n ar trebui sa mai intrebi ce se modifica doar prin soft..e REMAPARE-rescrierea hartilor de injectie..niste tabele gen excel cu altele mai performante, in principiu

                  nu mai raspunde cu "quote" la ultimul post!
                  Last edited by Seba; 28 April 2010, 11:08.
                  sigpic

                  Comment


                  • Nu ma supar, dar spune-mi tu daca stii, macar 5 parametrii exacti, fara "in principiu". Iti dai seama ca am citit si eu pe google si stiu ca se modifica anumiti parametrii. Ideea este care parametrii? Pt ca unele valori trebuie sa creasca si daca treaba asta se poate face si fara reglaje pe stand, sunt si eu curios sa vad cum merge treaba. Ce este rau in asta?
                    sigpic

                    Comment


                    • Unul este sigur avansul .
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • se rescrie controlul aprinderii, control injectie si la dci, presiunea de supraalimentare..nu sunt 5
                        sigpic

                        Comment


                        • sarcina, avans, timp de injectie, coeficient de de imbogatire, eventual "fentare" sonda lambda, limita de turatie. asta la benzinare aspirate. la dizal mai ai presiunea in turbo cu care sa te joci, limita presiunii respective si corectia injectoarelor.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • ok..deci sunt 5

                            nu mai raspunde cu "quote"...
                            Last edited by Seba; 28 April 2010, 11:33.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by catalinux View Post
                              Nu ma supar, dar spune-mi tu daca stii, macar 5 parametrii exacti, fara "in principiu". Iti dai seama ca am citit si eu pe google si stiu ca se modifica anumiti parametrii. Ideea este care parametrii? Pt ca unele valori trebuie sa creasca si daca treaba asta se poate face si fara reglaje pe stand, sunt si eu curios sa vad cum merge treaba. Ce este rau in asta?
                              pai se poate face teoretic, dupa un pic de scoala si multi ani de experienta in domeniul asta ,se stie ca anumiti parametrii gen avans , benzina au voie sa creasca doar in anumite limite depinzand de motor (benzina aspirat/turbo sau diesel) ,chestii care nu cred ca te determina daca iti faci sau nu remaparea .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • WOW!!!! 1.5 litri economie de carburant? Ti-a dat DOC si un voucher de benzina de ai facut economia asta? Incerc sa nu mai postez aici dar pe unele prea le spuneti gogonate si nu ma pot abtine... Poate nu mor si mai traiesc 2-3 ani, ca sa mai vad postarile baietilor care-i pupa mana lui DOC acum! Scuze da parca prea is toate roze si frumoase cu remaparea asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google