da, aste e adevarul si sunt setoase oricum alergate, nu neaparat dupa remapare. de exemplu eu nu o am remapata dar daca ma dau la ea ajung la 12. Ma oftica atunci cand cineva infloreste mai mult decat trebuie si chestia asta se treage de la un alt tovaras care credea ca are ferarri si nu logan.
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
salut baieti,
am citit aproape tot acest thread. vreau sa se inteleaga de la bun inceput ca nu am nimic cu cei care remapeaza sau cei care isi doresc asta. tot respectul pentru cei care gandesc, le place sau studiaza despre asa ceva. intrebarea mea este de ce sa te chinui sa faci asta cand mai ai o varianta. de exemplu: pret 1.4 + pret remapat+ costuri benzina test = aproximativ cost varianta 1.6 90cp stoc, pret 1.6 + pret remapat+ costuri benzina test = aproximativ varianta 1.6 16v stoc, pret 1.6 16v+ pret remapat+ costuri benzina test = aproximativ alta masina (marca). ceea ce vreu eu sa spun este foarte simplu. credeti ca 75+10%... este o mare branza? mari performante? eu cred ca baietii aia de la Renault au creat Logan Sandero MCV.. si acum Duster tocmai sa se incadreze in alte idei ... adica sa te duca din A in B la raport pret calitate corect, sa-ti ofere un minim de siguranta si securitate in caz de .. doamne fere... si nu cred ca s-au gandit ei ca... o sa se apuce cineva sa faca din ele .. bestii de sute de cai.
sper ca nu am suparat pe cineva cu cele spuse dar cred ca unii dintre voi va imbatati cu apa rece.
PS1: sigur motoarele astea rezista din calcule un plus de 10-15% dar ele sunt lasate la valorile din cartea tehnica tocmai ca sa ramana euro4, sa aiba consumul ala de-l au, sa nu fii nevoit sa mergi mai des la revizii... si alte considerente
PS 2: daca vrea cineva sa faca un test dinamic (dar pe strada) inainte si dupa remapare am un aparat care va poate fi de folos (acceleratii, decelerarii, reprize, 0-100, puterea la roata in functie de greutate si acceleratie). pe langa valori pun la dispozitie si graficele testului. nu este DINO stand.. ci un accelerometru care realizeaza masuratori in regim de utilizare reala (pe strada). promit ca si cei care fac remapari preturi ok pt cei care sunt inscrisi pe forumul acesta.
Comment
-
Aha deci asta e reclama. Foarte tare, te-ai chinuit sa scrii atata ca sa ne spui la sfarsit ca faci teste cu accelerometrul contra-cost. Apropo in pretul pe care il ceri faci si un test de greutate al masinii?
P.S. am un G-TECH aruncat printr-o cutie, nefolosit. Ma inveti si pe mine cum se face bani cu el? Eu nu i-am gasit alta utilizare.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
oare dilema asta, daca se merita sau nu, o sa se incheie vreodata??? deja au trecut cativa ani de cand se fac resoftari, nu cred ca a explodat vreo masina, s-a lamurit lumea si cu consumul, si cu puterea, si cu fiabilitatea, si cam toata lumea este multumita in general. cred ca si peste 10 ani vom intalni tipi gen "gica contra" care gasesc ei o imperfectiune si la remapare si vor insista sa ne arate jumatatea goala a paharului. cred ca 99% din cei cu resoftari, nu se mai intorc la mapa originala. nu am inventat noi roata, dar tare ne mai place sa ne dam cu parerea dupa....sigpic
Comment
-
@ doc: cu scuzele de rigoare nu am incercat sa-mi fac reclama. nu am incercat sa scriu ceva ca al sfarsit sa fac o reclama. ma bucur ca tu (care pana acum nu ti-ai facut reclama cu ceea ce faci adica remapari.. bravo tie) ai un G tech si ai putea sa-l pui la dispozitie celor care incearca sa afle niste date concrete (nu doar niste cifre CP si NM) despre ceea ce se intampla...adica o sa aiba si ei la mana niste grafice, macar acceleratii in trepte ca banuiesc ca daca ai aparatul ala stii cu ce se mananca... nu degeaba il tii aruncat printr-o cutie.
sper sa nu iei ce am zis mai sus ca un afront era doar ceva in plus sa vada oamenii despre ce este vorba concret cu date,cifre... oricum succes cu activitatea de remapare si... cum bine ai spus tu... inseamna ca baietii pot apela la tine pentru astfel de info.poate unii chiar vor sa afle si nu au bani de dino. cum spuneam si mai sus discutam de Logan (7-9 mii) si nu de cei cu evo, sti.. samd.
sa ai spor
Comment
-
Pro remapare, dar aveti grija la cine faceti operatiunea. Eu am remapat zilele astea a doua oara masina, baiatul care mi-a revizuit harta (cu una noua) a zis ca nici nu vreau sa stiu ce am avut, adica era de rau, limitari scoase...setari aiurea, din cauza asta imi si detona cu benzina de CO95 inca de cand am remapat-o prima oara si mai nou incepuse sa detoneze si cu benzina CO98. Inainte de remapare am schimbat si bujiile cu unele NGK Iridiu, cele "vechi" care aveau 18.000 km aratau jalnic, negre, pline de funingine, asa ca am hotarat sa o re-remapez si consider ca am facut un mare pas. Imediat dupa operatiune nu am mai avut detonatii la CO98 oricat de tare am chinuit-o, apoi in urmatorii cativa km parcursi pentru ca eram pe zero cu benzina am pus CO95 de curiozitate si care inainte imi detona ingrozitor, acuma foarte rar aud acel tzacanit cand o forjez cu motorul cald. Acuma cu noua mapa am facut doar 30 Km, banuiesc ca inca se "aseaza" ca sa zic asa, adica ECU banuiesc ca este inca in acomodare, iar foarte putinele "mici-detonatii" pe care inca le mai am suspectez ca sunt de la calamina si funinginea care mi sa depus in zona in care bujia da scanteia, explicatii fiind ca dupa ce iau contactul motorul se opreste dupa aproximativ 1-1,5 secunte, adica zic eu ca am puncte fierbinti care autoaprind benzina. Asa ca astept sa fac mai multi km cu noua mapa, eventual sa bag ceva aditivi sa-mi curete motorul de funinginea pe care eu banuiesc ca o am in motor ca urmare a "jegului" de mapa care a fost inainte.
Daca aveti recomandari sau intrebari pentru mine chiar va rog sa le spuneti.
Comment
-
motorul ti se opreste abia cand turatia ajunge la turatia de relanti ... daca iei contactul turata asta se intampla , pana coboara de tot in ture .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cum spuneti ca se recunosc acele detonatii ? cum suna ? aveti cumva cum sa inregistrati sunetul ?
tare as fi curios sa aud si eu sa vad daca "beneficiez" de asa ceva
am remaparea facuta de dimsport, in galati
1.4, 20k kmIn Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere
Comment
-
Parerea mea : nu mai merge subturat indiferent ca ai masina remapata sau nu ... dauneaza masinii :-)Last edited by cat_alex52; 5 May 2010, 22:51.
Comment
-
Nu merg subturat ... sau cel putin eu asa consider.
In mers lejer, schimb la 2500-2800, de tinut la drum - minim o tin la 2000-2100( a 4a in oras, 50-60kmh), si in general 2250.
In schimb, vede si forje (schimbat la 5-6000 rot) cand e chef de joaca, insa numai cu motorul incalzit ( 4 liniute )
In motor am elf 5w30 evolution sxrLast edited by razv.an; 5 May 2010, 22:57.In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere
Comment
-
Originally posted by Doc View PostAha deci asta e reclama. Foarte tare,
P.S.: Iar pt celalalt (ioio), daca tot ai accelerometrul ala pune-l frate la treaba de dragul artei. Mergi la o intalnire din orasul tau si masoara niste valori de la o remata si de la una stock. Nu cred ca este prea mult si iti faci si reclama demonstartiva.sigpic
Comment
-
@catalinux: la ce intrebari ar trebui sa-ti raspund tie?Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
detonatii fara led aprins in bord nu prea sunt. motorul nu degeaba are senzor de detonatie si nu degeaba il verifica ecu in functionarea motorului. bujii negre inseamna amestec bogat, ceea ce in principiu contrazice teoria detonatiilor. doar daca avansul a fost facut pe genunchi in bucatarie poti detona amestec bogat, altfel, e foarte greu.
castig de cai dupa remapare...hm cai in plus trebuie sa insemne viteza maxima mai mare, altfel caii aia nu-s acolo decat pe o anumita plaja de ture, nu la capat de scala.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
N-as vrea sa dau nume, nu cred ca e prea important, atat ca ultima mapa o am de la o firma cunoscuta, banuiti voi, care de ceva timp are dealer si la mine in oras, asta fiind foarte important pentru ca oricand putem comunica, eventual sa facem noi revizii la soft.
Legat de acele detonatii(ţăcăneli, zgomote metalice de fregventa inalta) care eu le auzeam iesind pe toba de esapament evidet, acuma chiar si cu benzina cu CO95 aproape ca nu se mai aud. De dimineata venind spre munca, dupa ce am facut 4 linii la apa am chnuit-o un pic calcand pedala la podea, nu am mai auzit decat foarte-foarte putin, poate chiar placebo acele "zgomote".
Acuma repet ca si pe alt topic, in bord nu mi se aprindea nimic nici inainte, cu mapa veche, acuma "mama masii de treaba" eu totusi sper ca acele zgomote nu erau detonatii, dar atunci ce erau? e posibil sa scape amestec nears pe galria de evacuare si sa faca ulterior aprindere acolo? ca deja incep sa ma gandesc si la alte variante.
Acuma trag(em) niste concluzii-diferente intre mape:
1. Mapa injectie veche:
- singura parte buna era ca tragea bine zic eu, pe probate vs stoc, luam avans repede la liniute fata de motorizarea standard;
- dupa trecerea de la mapa de fabrica la prima mapa modificata, au aparut acele zgomote, aveam atunci benzina de 95, tin minte si acum, a facut asa din primele sute de metri cum s-a incalzit motorul la 4 linii (la vremea aceea fiind batut in cap nu am dat importanta);
- un mic necaz era limitarea la 6000 ture, cum ajungea in zona asta se plafona instant.
2. Mapa injectie noua:
-trage la fel de bine ca cea veche, liniar pana in limitare, cel putin asa simt eu;
-acele zgomote se aud la CO95 doar daca o calc in draci si foarte insesizabil, ma astept ca dupa ce fac mai mult de 50-100 km sa se acomodeze ECU;
-mic avantaj e ca limitarea este la 6500-6600rpm.
Comment
Comment