Originally posted by Doc
View Post
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Originally posted by vasile78 View PostEu ca si multi altii am credit pe 10 ani la masina asta si trebuie sa functioneze fara probleme macar perioada asta, oricum eu nu sunt convins de utilitatea "remaparii", daca voiam cai putere cumparam altceva la jumatate de pret.
Perioada de creditare pe care ai ales-o este optiunea ta, nu vad legatura cu mine sau alti membri ai acestui forum.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Legatura dintre creditul pentru masina si remapare am scris-o eu cateva pagini mai in spate. Vasile78 a vrut sa accentueze faptul ca asa cum e el, loganul, platim o gramada de bani pentru el (nu conteaza ca 10 sau 100 ani el a dat doar un exemplu) si nu iti vine sa faci teste pe masina atata timp cat nici macar nu e achitata.
Comment
-
Si eu platesc rate la una din masini si la fel am platit pentru ce dinainte. Mi-am facut tuning la modelul respectiv cand altii inca testau, am investit in piese de tuning aproape jumatate din cat am dau eu pe masina, dar toate astea le-am facut din pasiunea pentru motoare. La un moment dat am tras linie si am zis ca este destul si cum s-a invit ocazia am marit masina. Acum am de gand sa incep un nou proiect de tuning, insa punctul de plecare este o masina mult mai ieftina. Ganduri am avut si la un Logan ca punct de plecare, insa mi-am dat seama ca as fi investit inca o data cat valoarea lui sa o pot aduce la performantele celei de acum. Cand te apuci de tuning serios, ai nevoie de o platforma solida ca punct de plecare si posibilitatea de a procura piesele de tuning destul de usor.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
@mikebike72 and vasile78
Orice modificare la masina este un act voluntar al detinatorului.
Daca vrei sa modifici ceva, modifici, daca nu, nu modifici. Nu iti modifica nimeni masina impotriva vointei tale
La orice modificare sunt beneficii si riscuri. Fiecare isi face calculele lui in legatura cu beneficiile si riscurile.
Daca aveti de spus ceva concret din experienta proprie cu remaparea este foarte bun si util pentru ceilalti, daca nu, e doar spam si posturi fara numar, fara numar, fara numar ... cu valoare informativa ZERO.Last edited by stolniceanulucian; 12 May 2010, 12:37.Logan GPL 1.4
Comment
-
de 56 de pagini nu vad decat impresia "ca nu tine, ca nu am garantie" la o parte din cei care nu au si nici nu cred ca vor avea vreodata ecu chipuit. pentru cine e interesat, un soft se valideaza in cateva luni, nu dupa ani de zile. iar modificarile parametrilor aduse asupra unui soft initial, se face un test foarte simplu: se aleg la intamplare cateva motoare de kilometraj diferit si se verifica parametrii de control de baza ai motorului dupa remapare. daca ies ok testele, se considera ca softul e bun. vorbesc din prisma unuia care tot la 2-3 zile schimba softuri la directii asistate si am trecut prin tz-spe audituri iso atata timp cat nu cunosc cazuri de motoare sparte din cauza remaparii, eu zic ca nu strica.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
vorba lunga saracia omului
Pana la urma ceva date concrete pe g-tech are cineva?! De exemplu o repriza 80-120 in a3a, sau ceva de genul asta....sunteti o groaza cu remapare pe aici si nicio cifra sau ceva concret. chestii de genul 'trage mai bine' cred ca lasa rece pe multi de aici.
Doc, daca tot zici ca ai in posesie un gtech fa niste teste impreuna cu un viitor client (inainte si dupa remapare) si cred ca ai inchide gura la multi pe aici. Dar atata timp cat faci remapari de 2-3-4 ani la logan si nu exista niste teste oficiale e si normal sa apara carcotasi.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
o sa fac eu masuratori, tocmai prin prisma faptului ca am impresia ca masina merge ciudat dupa remapare. desi senzatiile pot fi inselatoare, o sa vedem ce zice cronometrul.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Doc View PostDe ce nu facem grafice dyno in fiecare zi la motorizarea 1.4i 75CP?
P.S.: Repet, am citit pag. acestui topic si tu nu ai dat nici o informatie care sa raspunda la intrebarile mele. Singurul care a raspuns tehnic/profi si a explicat mai detaliat fenomenul a fost RacingCode cu ceva pag. in urma.
L.E.: Nu o lua in nume personal, cu persoana Alex (asa am inteles ca te cheama din pag thread-uli) nu am ce imparti pt ca nu te cunosc. Ma adresez tie in calitate de reprezentant Dimsport, sper sa fiu bine inteles. Sa auzim de bine!
L.E.: Acum am vazut postul lui Seba de mai sus. Tot respectul pt el si pt informatiile care le da, insa din pacate pt voi (Dimsport) el da de multe ori (acum fac referire la acest thread) raspunsurile care ar fi fost de preferat sa vina de la tine (Doc-reprezentantul Dimsport).Last edited by catalinux; 12 May 2010, 13:22.sigpic
Comment
-
Vad ca tu te faci ca nu intelegi, chiar am spus: n-am idee daca mai gasesc graficele initiale la motorizarea 1.4i 75CP atunci cand am facut-o pentru prima data in Romania. La momentul respectiv s-au postat pe *********, acest forum nici nu exista in aceea perioada.
RacingCode a povestit in detaliu anumite procedee de tuning. La ce au folosit aceste date? Iti spun eu la nimic.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Userul @octavian a facut reprize la motor 1.4MPI gen 0-100 km/s dupa remapare, poate vede discutia si da niste detalii, chiar daca rezultatele nu au fost facute cu aparatura exacta. Eu stiu ca dupa remapare 1.4 castiga cam 1 secunda pe intervalul 0-100 km/h.
Daca tot vorbim de modificari, vreau sa va intreb daca senzorul de detonatie in cazul in care nu este montat corect (cuplu de strangere...) sau poate defect, poate transmite eronat semnale la ECU, implicit sa scape posibile detonatii pe care ECU crede ca le-a reglat deja? Ce modalitati de verificare a senzorului de detonatie exista?
Comment
-
Originally posted by catalinux View PostIar faci pe... te faci ca nu intelegi ce ti-am cerut. Nu-i nimic, eu am inteles, nu ai acele grafice pt ca nu te-ai folosit de masuratori specifice pt a crea softul. Ai lucrat dupa ureche modificand anumiti parametrii din aproape in aproape pana cand rezultatul a fost satisfacator. Nu este nici asta o metoda rea, dar trebuia sa fii sincer de la inceput ca sa nu mai dam nastere la polemici inutile. Din pct meu discutia se incheie aici si masina mea va ramane stock.
P.S.: Repet, am citit pag. acestui topic si tu nu ai dat nici o informatie care sa raspunda la intrebarile mele. Singurul care a raspuns tehnic/profi si a explicat mai detaliat fenomenul a fost RacingCode cu ceva pag. in urma.
L.E.: Nu o lua in nume personal, cu persoana Alex (asa am inteles ca te cheama din pag thread-uli) nu am ce imparti pt ca nu te cunosc. Ma adresez tie in calitate de reprezentant Dimsport, sper sa fiu bine inteles. Sa auzim de bine!
L.E.: Acum am vazut postul lui Seba de mai sus. Tot respectul pt el si pt informatiile care le da, insa din pacate pt voi (Dimsport) el da de multe ori (acum fac referire la acest thread) raspunsurile care ar fi fost de preferat sa vina de la tine (Doc-reprezentantul Dimsport).Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by florian View PostUserul @octavian a facut reprize la motor 1.4MPI gen 0-100 km/s dupa remapare, poate vede discutia si da niste detalii, chiar daca rezultatele nu au fost facute cu aparatura exacta. Eu stiu ca dupa remapare 1.4 castiga cam 1 secunda pe intervalul 0-100 km/h.
....................
Pe 0-100 posibil sa fie o secunda (in viitoru apropiat voi face un test cu 1.6 mpi stock - marfa rara )) , dar desigur ca rezultatele vor fi interpretate pe toate partile, ca asta stim sa facem cel mai bine).
Cert e ca pana acum n-am gasit un 1.4 mpi stock care sa stea macar la doi metri langa mine, un microbuz sau un autobuz garantat ) (si se stie ca nu sunt bun de liniute).
Sigurat treaba asta nu se poate dobandi doar cu un plus de 2 cp. Ca sunt 4...ca sunt 7, nu stiu si nici nu-mi bat capu, trage mai bine ca un 1.4 stock, si asta fara sa simt vreun comportament ciudat al motorului.
PS: si sa am posibilitate gratuita de testare pe Dyno, nu stiu daca as face treaba asta. Chiar neesential la un amarat de 1.4 sau 1.6 (chiar si 16V) , valorile sunt asa de mici si asa de usor influentate (de multi factori) incat nu prea merita sa-i scoti pistoanele pe Dyno.
PPS: si daca ar fi sa o luam un pic si logic (ca sunt toti baieti destepti dati naibii), daca(! eu zic ca este) exista o diferenta de 1-1,5 secunde intre 1.4 stock si 1.4 remapat pana la 130 km/h, cam cati cp si cuplu in plus ar trebui pt treaba asta? Sunt convins ca 2-3 cp in plus NU sunt suficienti.
Astia cu matematica sa faca calculele, eu am fost slab la mate (mi-a placut desenu si dirigentia).
Uneori practica e mai reala decat un test Dyno.Last edited by Octavian; 12 May 2010, 20:58.
Comment
-
Daca ar exista si un Stage 2 la 1.4mpi l-as face si p-ala, evident tot la Doc. Si cu siguranta voi face face remapare si pe urmatoarea masina pe care o voi achiztiona(care va fi cu siguranta diesel, avand in vedere cresterea mult mai mare de putere).
Comment
Comment