Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa.
    E, acum altcumva vorbesti
    Atunci nu ma mai pune la clisme, laxative, usurari de periferice si alte cele. ))))
    Sa ne mearga utilajele mult si bine.
    Si apropo de DOC: nu el personal mi-a pus softu, dar se pare ca e un soft bun, mai bun decat softu care il aveam (remapat) , at eu ce sa spun (vizavi de faptu ca in trecut l-am mai ponegrit)?
    Numai succes si sa faca treaba buna in continuare (si sa nu mareasca preturile )) ).

    Comment


    • Neavand nici o sansa sa vad prea multe rezultate certificate/certificari tehnice am sa incerc sa fiu mai practic si am sa merg pe incredere (in ce spuneti voi) .
      1. Dupa remap dispare lag-ul ala la apasarea acceleratiei (la 1.4 vorbesc)? Aici ma refer la momentele in care rulezi calm la 2500 rpm si din diferite motive vrei sa bagi piciorul mai zdravan; pana nu urca peste 3000rpm ai impresia nu face nici un efort. Si cam asa este si cand pleci de pe loc, daca pleci linistit si nu te dai un pic la ia ajunge la turatia optima pt schimbarea treptelor intr-o vesnicie (3000rpm in cazul meu) si intr-un chin evident. Un lag similar (poate chiar mai accentuat pe treapta 2) am mai simtit la drive testul cu noul Opel Astra motorizarea 1.4 v16 unde pana la cel putin 4000rpm acceleratia era lamentabila.
      2. Mie mototul de 1.4 imi da impresia ca in treptele 1, 2 si 3 este ... crispat, incordat, nu stiu cum sa zic. Imediat ce treci in tr 4 parca se mai domoleste. Remparea prin surplusul de cuplu amelioreaza acest sentiment?

      P.S.: Si daca am sa ma hotarasc sa-mi fac remap o sa am mici rezerve , acum dupa ce ne-am mai contrariat s-ar putea ca Doc sa ma lucreze si sa-mi puna o mapa "personalizata"
      sigpic

      Comment


      • Nu cunosc lagul de care zici...dar parca din amintiri inainte de remapare il intrezaresc
        Cine te pune sa faci remapare la Doc?...faci si tu la unul care nu te stie de carcotas

        Comment


        • Ce lag mai? )) Doar n-ai turbo. Asa merge ele toate.
          Si pe intervalu 2000-3000 rpm, raspunde mai bine la accelerare (are un pic de cuplu in plus) . Cel putin eu simt imediat treaba asta cand ma dau cu una cu softu stock.
          Acuma cine naiba te-a pus sa te certi cu Doc? Sa vezi ce harta iti baga

          PS: lasa ca multi s-au certat cu el si pana la urma tot si-au schimbat softu )
          Adica sunt buni si banii tai zic eu...acuma vezi tu...ceva scuze, plecaciuni, alea alea
          Last edited by Octavian; 16 May 2010, 10:22.

          Comment


          • catalinux inainte treapta IV, 60km/h. pedala la podea zgomot si nimic mai mult. dupa remapare se observa foarte bine cuplul in plus si pur si simplu simti ca trage.in orice treapta ai fi (in afara de a V ) la 2500 de ture cand o calci nu mai are acel lag pe care il spui tu care e dat de lipsa cuplului si a catorva martoage. cel mai bine e sa faci o incercare sa pui softul pe masina ta pentru a vedea cum se comporta sau sa conduci o alta masina cu soft pentru a iti da seama.

            Comment


            • Originally posted by Octavian___31 View Post
              Adica sunt buni si banii tai zic eu...acuma vezi tu...ceva scuze, plecaciuni, alea alea
              Hai ma ce naiba... suntem barbati. O rezolvam cumva (sper ca Doc sa lucreze bine sub presiune)
              MI4_car_gun_Jim.png

              P.S.: Mersi @C0zzmyn. Acuma ramane de vazut, n-am de ce sa ma grabesc.

              L.E.: Lag impropriu spus evident, dar la intarzierea unui raspuns satisfacator la apasarea pedalei de acceleratie datorat lipsei de putere n-am gasit alta definitie.
              Last edited by catalinux; 16 May 2010, 11:14.
              sigpic

              Comment


              • Nici nu e nevoie de alta definitie,"lag" descrie perfect. Si da,este primul lucru care observi ca a disparut dupa remapare.Mai ales la pornirea cu motorul rece.Ca sunt 82 de cai sau + - cativa,nici nu ma intereseaza,prea rar vede masinuta - in conditii normale - 5500 rpm. Cuplul face toata diferenta.Si e diferenta!

                Comment


                • lagul , intarzierea raspunsului la calcarea pedalei dispare , si este prezent inainte de remapare , se rezolva dupa remapare .Asa este gandit softul stock , sa nu te bruscheze prea tare .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Eu am lipsit 2 zile si deja va faceti de cap pe aici. Nici eu nu am stat degeaba, am reusit sa imi sparg placa de presiune la Honda. Cine stie cati km o avea kitul de ambreiaj, cand am cumparat masina nu am intrebat daca a fost schimbat recent, iar la 230.000km orice se poate intampla. Aveam in plan un kit de ambreiaj mai bun dar se pare ca acum a devenit o urgenta.

                    @catalinux: astazi am trecut pe langa Pitesti, daca urmareai aria de anunturi poate ai fi stiut ca trec pe acolo.

                    @cristi_xp: lagul are mai multe varianta, dupa remapare nu mai este asa de evident dar nu dispare complet.
                    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                    Comment


                    • Domnu Doc as avea o intrebare legata de remapare la benzinare: cam ce parametrii se modifica, se poate face o remapare personalizata (adica in cazul meu specific o crestera mai mica pt avans)?

                      Comment


                      • Da, se pot face si astfel de modificari.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • Salut Doc. Dupa primele 6-7 pagini de citit, sincer n-am fost lamurit, ci din contra aruncat dintr-o parere in alta.
                          Am un 1,5 dCi de 65 cp din 2006. M-am uitat pe site la lista de aplicatii pt Dacia.
                          Care e diferenta intre 1,5 dci 65 cp si 1,5 dci 65 cp Race?
                          Este vreo diferenta intre anumite masini de aceeasi putere sau e vorba de alta abordare laremapare? Intreb asta pt ca de la 65 cp la 85 cp e o cifra normala pt un dci(pana la +30%) dar de la 65 cp la 92 cp e alta treaba. Din cate stiu modelul de 65 cp nu are intercooler si dupa 85 cp incepe ... ca sa zic asa sa fie exploatata prea mult dat fiind ca nu se schimba nimic ca piese/mecanica si aici ma refer la injectoare, pompe si toate cele.

                          Putin offtopic: Cine stie sau daca s-a discutat altundeva sa puna un link in legatura cu masinile produse de Dacia pt test drive? A mea a fost produsa pt reprezentanta dar nu a apucat ca am cumparat-o si sincer am multi prieteni la care uzura, zgomote, scartaituri etc, si per total pot spune ca a mea e altfel desi n-am avut grija mai deloc cu ea asa cum n-au avut nici cei cu care fac comparatie (aici intra stil de mers, subturat sau nu, sportiv, drumuri, gropi, carat greutati etc.) Sunt cam la fel exploatate si kilometri la valori apropiate.

                          P.S.: Revenind la topic, majoritatea vad ca au facut remaparea de timpuriu, pana in 10-20 000 km. Eu am 67 000 deja, e un lucru rau sa o remapez sau nu? Are vreo legatura sau nu? Rodajul e facut cum a mai zis si un coleg undeva in primele posturi...putin sportiv, fara mers subturat, schimbat la 2500 rpm sau mai sus, maxim 3500.
                          Mersi anticipat si scuze daca am plictisit cu ditamai povestea. Salut!

                          Comment


                          • Poti sa o remapezi cu cea mai mare incredere, crististreulea are Dci de 65 Cp si i-ti poate da cele mai bune sfaturi!
                            OFF: Cred ca si masina mea a fost produsa pentru reprezentanta, dar pentru o reprezentanta din Ungaria ca ma cam mananca limba cand ma urc in ea...

                            Comment


                            • de fapt da, el ar putea sa-mi zica cam tot de dus stiu ca poti sa mergi teoretic prin remapare pana ajungi la limita pe care fizic o pot suporta injectoarele, si pompa de motorina ca tu poti sa-i ceri, da daca n-are de unde sa scuipe ce sa faca?
                              Daca tot mi-ai amintit, il rog pe cristi daca posteaza un raspuns la ce am scris...sa imi zica si treaba cu spirele la turbo. sa dam, sa nu dam...daca dam, ce modificari IN PLUS ar trebui sa apara la remapare? Adica pe langa ce optimizeaza, daca ii maresti presiunea in turbina ar trebui teoretic sa mai schimbi ceva in soft sa iasa reteta potrivita acolo in cilindri :P(parere teoretica) daca vb prostii scuze

                              Comment


                              • @bv-89-bog, a mea este din 2007, si am resoftat-o la 85000km, tot la Dimsport si merge de rupe, cel mai bine am obervat ca s-au imbunatatit performantele masinii atunci cand urc un deal, inainte abia se ''tara'' si acum pot sa zic ca urca decent.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google