@marius_sv nu ezita. Nu uita dupa aceea sa nu uiti sa impartasesti impresii.(Eu dupa remap, simteam ca am schimbat masina cu una cu un motor mai puternic.)
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Tu dizalar trebe sa stii ca la dizal se simte foarte bine remaparea.
Incomparabil cu benzinarele.
La colegu care astepta comentarii (sper sa-si fi facut remapare) sper ca a fost asa ca o metafora ca vrea sa mai faca ''minim'' 400000 km ))) , si fara remapare sunt km multi pentru un dizal turbo (adica dupa adunare vreo 500000 km...)
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostTu dizalar trebe sa stii ca la dizal se simte foarte bine remaparea.
Incomparabil cu benzinarele.
La colegu care astepta comentarii (sper sa-si fi facut remapare) sper ca a fost asa ca o metafora ca vrea sa mai faca ''minim'' 400000 km ))) , si fara remapare sunt km multi pentru un dizal turbo (adica dupa adunare vreo 500000 km...)I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
La remap 1.4 nu se simte foarte mult puterea in sine cat cuplu mai mare la turatii joase plus ca trage constant pe plaja de turatii, nu se mai plafoneaza la nicio turatie pana la limitare , iar ca putere , acul de viteza urca un pic mai sus .... se merita pentru orice motor un remap la Doc .
la 1.4 cel mai real asteapta-te la 5 cai , dar sunt chiar frumosi si sunt pusi acolo unde trebuie, ajuta .Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
vrei sa sti exact ?
dute cu masina stock la un stand dyno , iti masoara caii 9care sigur nu o sa fie nici 75) si dupa dute si fa`ti soft, dupa care iar la dyno si vezi cat rezulta.
esti lamurit acuma ?
sau o sa zici ca nu vrei sa dai bani la dyno ?? atunci o sa ajungi la postul meu mistocar , 6 cai maxim , minin 2 cai frumosi ...alceva ?
Comment
Comment