discutiile vis a vis de mapare vad ca sunt destul de .. aprinse sa zic.. intrebarea mea este: in afara de Doc, care obs este taticu lor, mai face cineva lucrul acesta profi?
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Ieri mi-am remapat si eu Loganul 1.6 GPL de uzina la Dimsport. Primele impresii sunt:
Masina pleaca ceva mai repede de pe loc
Nu te mai penalizeaza asa tare aerul conditionat
Nu mai gafaie motorul cand schimbi prea devreme (am facut cateva teste special ca sa verific asta)
Masina raspunde mult mai usor la apasarea pedalei de acceleratie si urca mult mai rapid in ture.
Pentru cei care conduc la fel ca mine (schimbat 2500-2700, mers normal, au nevasta si copil in masina) remaparea va aduce un plus de confort la condus.
O sa fac si niste consumuri insa eu cred ca pentru cei care conduc normal consumul va scadea putin pentru ca nu mai este nevoie sa calci atat de tare pedala de acceleratie. O sa revin pe tema asta cam intr-o luna
Concluzie : este un plus pentru masina insa nu te astepta sa se transforme in Subaru Imprezza sau mai stiu eu ce alta masina de raliu.
Daca iti permiti 150 RON pentru o remapare eu zic ca merita.
PS Toate aceste observatii au fost facute cu masina mergand pe GPL
Comment
-
si eu mi-am resoftat loganu meu 1,4 si pentru prima data in 80000km am reusit sa urc un deal cu treapta 5 si acul la vitezometru urca. mentionez ca aveam si bagaje si masina plina. creste in turatii mai repede motorul suna mai agresiv consumul cred ca mi-a crescut nesemnificativ dar nu-mi pare rau.
am in jur de 3000km de cand l-am resoftat si sunt foarte multumit. recomand.
Comment
-
Eu sunt in mare dilema cu remaparea asta ,daca face si drege de ce oare nu s-au facut aceste modificari din fabrica,ca toate motoarele sa aiba puteri marite si sa castige la capitolul marketing,sa nu mai fim nevoiti sa umblam dupa aceea la mape.(sunt convins ca si dupa aceea tot se incerca remaparea de catre cineva).KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
nu, tu practic beneficiezi de acea rezerva de putere fiindca folosesti masina la altitudini joase, cu aer mai dens, temperaturi mai scazute decat maroc, sa zicem. softul de 75 de cai se adreseaza oricarei tari, inclusiv alaska sau sahara. deci 82 de cai (cu indulgenta) din remapare, se vor sufoca la altitudini mari sau temperaturi extreme....sa zicem.
Comment
-
Originally posted by burtosu View PostEu sunt in mare dilema cu remaparea asta ,daca face si drege de ce oare nu s-au facut aceste modificari din fabrica,ca toate motoarele sa aiba puteri marite si sa castige la capitolul marketing,sa nu mai fim nevoiti sa umblam dupa aceea la mape.(sunt convins ca si dupa aceea tot se incerca remaparea de catre cineva).
Comment
-
Originally posted by burtosu View PostRevin la intrebarea mea,de ce nu le-au facut asa din fabrica?Oare eceste remapari nu dauneaza in timp anumitor componente?
Loganul care il am nu l-am menajat...pentru ca nu prea tragea eu nu schimbam decat pe la 3500-4000 ture si in depasiri pe la 4000-5000. dupa resoftare la fel merg cu el si nu am avut probleme inca (masina are 80000km)
Comment
-
la logan 16v si-a facut cnv? cum se simte? cu consumu cum e ? ast un pm poate nu mai gasesc thred ul
Comment
-
eu am stage 2 dimsport si pot spune ca masina se comporta excelent. initial am fost putin speriat si am facut stage 1. vazand ca totul este ok am mers mai departe si nu regret decat ca nu am facut de prima data acest pas.
recomand. in afara de cuplu marit si zvacul acela special observ si o scadere a consumului cu 0.4-0.6 %. (1.5DCI, 70CP, 2007)Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii
Comment
-
din cate am inteles cel mai bine se simte la motoarele de 1.4 dar e doar o opinie a cuiva cu care am discutat. si mai stiu pe cineva cu 1.6 16v remapat care dupa resoftare a plecat la test drive si s-a intors afisand un zambet care m-a lamurit. omul era multumit de noile performante.
Comment
-
depinde de paranoile fiecaruia si cat de bine isi cunoaste omul masina inaintePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment