in legatura cu filtrul sport special destinat motoareleor diesel,in primul rand, nu era conceput daca nu avea nici un efect,eu il am de multi km iar admisia de aer se face mult mai bine..iar acest lucru se simte fata se filtrul stock..
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
ai debitmetru , iar din cauza filtrului sport care mai lasa sa treaca praf o sa iti umple debitmetru de praf si sa vezi distractie atunciLast edited by Cristi_Xp; 5 May 2011, 23:27.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cristi! Probabil nui aceiasi masina. Masina a carui fila povesteam este aici.
Concret, ce am inteles eu ca a facut respectivul. A tunat masina la "specialistul de uzina" cu XX Lei, complet nemutumit a fost la a firma specilizata. Firma specializata a scos fila ce era pe masina si a modificat-o contra XXX lei. Ulterior s-a prezentat la mine sa-i dau o fila stock de Galletto(evident moca). A scris-o si sa dus iar la firma specializata. Evident ca firma specializata l-a taxat din nou cu XXX lei.
Categoric, cel ce a gresit este propietarul masinii. Insa daca analizam mai mult, vom vedea ca si firma specializata trebuia de la inceput sa-i modifice o fila stock. Corect?
Ce vreau sa subliniez. Mergeti la tunerul care sunteti sigur ca va modifica fila originala conform specifiicatiilor proprii! Altfel sunt bani aruncati de mai multe ori pana la multumirea deplina.
LE: Vreau sa vad un Turbo de Diesel sau chiar si Benzina ce a mers 300.000 km cu filtru sport!!!Last edited by DB77AAA; 5 May 2011, 23:38.sigpic
Vectra C. 1,6i
Comment
-
atunci am postat degeaba
Da si tu numele firmei ca sunt curios .Eu de fiecare data cand am de-a face cu modificari de meseriasi , cer sa mi se faca noua fila de la 0 pe calibrarea respectiva .Nu vad de ce sa nu se fi facut ca la carte cum trebuie ca e o chestie la mintea cocosului . Nu cred ca se pune nimeni sa mai dea inca odata valori peste alta valori gata marite . Ce te face sa crezi ca s-a mai dat odata peste ce era dat dinainte de meseriasi ??? Probabil de asta a fost taxat inca odata ca i-a modificat pentru a 2a oara , in ideea ca si prima oara era bine .
Ma indoiesc ca un tuner care are habar ce face ,mai da odata avans si benzina pe o calibrare pe care a fost deja dat ,si nu face alta de la 0 .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Ce tare. Se refera la mine. )
Proprietarul stia bine ce are pe masina, cred ca mai bine ca mine. I-am spus de atunci, ii aduc mapele la normal si fac modificarile cum trebuie, insa continutul din ECU tot de Logan 1.5dCi 70CP va ramane. Nu ma bag si nici n-am chef sa refac prostiile facute de alti, mai ales cand acestea sunt scrise cu galleto sau alte clone. A revenit a doua oara, cu softul original in ECU de 1.5dCi 65CP si totul a fost ok. Din pacate nu este singurul in situatia asta. Majoritatea masinilor tunate din Targoviste sunt praf, facute de "specialistul uzinei".
Oricum te-am auzit la telefon cand vorbeai cu mihai. Nu ma cunosti, nu ne-am intalnit niciodata, dar vorbesti despre mine de parca ne cunoastem de-o viata.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Pe la noi prin RO sunt cateva persoane cu adevarat capabile sa modifice o fila. Pentru mine e putin normal sa-i cunosc pe cei ce modifica. Ca sa nu mai vorbim de maparea la benzina, care eu unul nu ii vad rostul. Aici sunt decat 2 persoane. Pentru maxim 7% cat se merge la putere si cuplu, nu vor avea decat un consum ridicat.
Incercand sa-l ajut pe om am pus si cateva intrebari inainte pentru a vedea cum a ajuns in situatia de a avea un motor de ”1,5 70 CP cu soft de MCV modificat la DIMSPORT”
Primul ”tuner” il cheam Bogdan. Ca si pe tine, nu il cunosc personal, insa am vazut cateva file de la el. Concluzia este ca sunt file furate si puse pe masini. E putin sado cel ce vrea o fila personalizata pentru stilul meu de mers pe masina proprie.
Al doilea Tuner este Dimsport, care nu s-a dat inapoi de la ai lua banii(ce-i drept mai putin) si a doua oara, dupa ce i-a facut ce trebuia sa-i faca de prima oara. Presupun ca tu esti persoana respectiva...
NU interpretati gresit, nu fac acuze gratuite, ci este doar ce am observat. Am intalnit si oameni multumiti de ”specialistii de la Uzina”, asta chiar si dupa ce l-e picat turbina la 30.000 km, iar masina nu se comporta cu mult diferit stock.
Cei ce vor o masina tunata nu proccedeaza corect. O buna parte vad termenul de ”Tuning” doar ca pe o solutie de a avea ce are si altul, nicidecum o personalizare, care un DCI o permite pe o plaja foarte mare de doleante.
Cat despre zona mea: urmaresc cu deosebit interes evolutia masinilor cu borduri lanterna, motoare remapate cu file gasite pe net, nici macar furate, si alte ”imbunatatiri”. Cel mai interesant este cand apare o problema la care nu poti gasi rezolvare si nici o clipa nu iti trece prin minte ca masina area acea problema din pricina ”imbunatatirilor” aduse.sigpic
Vectra C. 1,6i
Comment
-
Ti-am explicat mai sus, nu-mi permit sa blochez calculatoare doar pentru ca cineva si-a batut inainte joc de masina si client. I-am spus inainte sa apuc sa fac vreo modificare ce are pe masina si nu ii era deloc necunoscut. Nu este singura masina cu softul scris aiurea, cazuri mai sunt pe forum si majoritatea au ajuns la cei care le-au modificat pentru revenirea la original, iar de abia dupa asta au ajuns la mine. Pentru revenirea la softul original de 1.5dci 65cp de la cel de MCV, trebuia sa apeleze la cel care i-a umblat prima oara la masina, nu la mine.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
nu stiu altii cum sunt ...
Nu stiu altii cum sunt ... dar mie mi-a facut remapare Doc si sunt complet multumit. Masina trage vizibil mai bine si nu am observat absolut nici o problema.
Nu cred ca anumite cazuri particulare sunt relevante atat timp cat Doc a trebuit sa rectifice ceea ce altcineva facuse prost.
Din punctul meu de vedere remaparea la benzina are foarte mult sens chiar daca cresterea de putere nu este spectaculoasa. Pentru 150 de RON nu exista varianta mai ieftina de inbunatatit performantele Ligheanului.Logan GPL 1.4
Comment
-
este mai ieftina si mai avantajoasa ca orice fltru sport, indiferent cate sute de euro va fi. eu vroiam sa-l intreb pe Doc daca a mai facut remapari la masini ce merg dual (si gaz) si daca gpl-ul permite avans mult mai mare cum spune teoria.....teoretic o mapa dusa la extrem pe benzina va merge perfect la un gpl..
Comment
-
Remapari am facut la masini cu GPL, insa niciodata nu am umblat la calculatorul de gaz pentru ca nu am scule pentru asa ceva.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
nenea, calculatorul de gaz preia mapa de la cel de benzina, adica o invata in timp. trebuie doar sa urc o harta de benzina cu avans marit...extrem...la fel si debitul de benzina, cu inca 10%. cantitatea de benzina eu o pot regla ulterior din calculatorul de gaz, doar avansul depinde de mapa de pe masina.
Comment
-
Nu prea ai cum sa duci hartile la extrem pe calculatorul de benzina, ca risti sa distrugi motorul. Lasa GPL-ul pentru consum si benzina pentru alergat.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
Comment