If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da, poate fi modificat si cu STAGE 2 motorul de 1.5dCi 90CP. Pretul de 350 ron este valabil pentru Stage 1 la variantele mai vechi de 1.5dCi. Motorul nou de 90Cp are un alt pret si poate fi urcat la 112-114CP.
eu am avut pana anul asta motorul de 1.5 dci 85 cp, logan 1. remapare facuta la 30000 km. Dus pana la 87000 km fara probleme EVIDENTE. Aici masina a fost vanduta si am luat un logan 2 (2013) diesel 90 cp. La logan1 de pe la 70000 km am sesizat fum din ce in ce mai puternic. La inceput cand bagam pedala la fund, dar pana la urma la cea mai fina accelerare scotea fum ( sa nu credeti ca era negru dupa mine) dar incepeam sa ma ingrijorez. Consumul aratat de computerul de bord era fals. La mine diferenta era de 0,7-0,8 litrii / 100 km IN PLUS fata de ce arata computerul de bord ( testat de la plin la plin). Mie computerul de bord imi arata pe 8000 km o medie de 3,7 litrii la suta, dar real eram la 4,4-4,5 media. Acum am motorul dci de 90 cp cu DPF. Ma gandesc serios daca sa-l remapez sau nu. Riscul sa infunzi filtrul de particule nu este mare in conditiile in care normal scoti fum negru cand bagi pedala la fund?
pe astia care va aud cu anulat/scos DPF-ul imi vine sa va bat cu patentul peste incheieturile de la deget.
sunt masini care merg pe strada, nu doar pe pista unde nu ii pasa nimanui cate tone de negru de fum ies de la cu**l masinii!
voi si taximetristii care lasa dara de motorina nearsa pe stada ca limax-ii.
v-as pune pe voi sa mergeti in spatele masinilor voastre, legati cumva langa teava de esapament sa filtrati voi toate porcariile care ies pe acolo.
Acum am motorul dci de 90 cp cu DPF. Ma gandesc serios daca sa-l remapez sau nu. Riscul sa infunzi filtrul de particule nu este mare in conditiile in care normal scoti fum negru cand bagi pedala la fund?
Daca optimizarea de putere este facuta corect nu trebuie sa-ti faci griji pentru filtrul de particule. Chiptuning se face si la masinile cu dpf fara probleme. Mai bine ai grija sa il mai scoti din cand in cand (o data pe saptamana) la un drum in afara orasului pentru a face o regenerare completa.
Cine anuleaza DPF -ul ca DIM SPORT nu are optiunea asta decat la cel de 110CP.
La garantie nu ma afecteaza? Mai am garantie pana in 2015...
"Scoaterea " este o anulare din soft sau se elimina fizic?
Cine a zis ca nu facem anulare dpf la 1.5dCi 75/90CP? Cam da. Se poate pierde garantia daca isi dau silinta cei de la service. Cand se anuleaza dpf-ul la Dacia Logan se fac ambele operatiuni: eliminare fizica si soft.
pe astia care va aud cu anulat/scos DPF-ul imi vine sa va bat cu patentul peste incheieturile de la deget.
sunt masini care merg pe strada, nu doar pe pista unde nu ii pasa nimanui cate tone de negru de fum ies de la cu**l masinii!
voi si taximetristii care lasa dara de motorina nearsa pe stada ca limax-ii.
v-as pune pe voi sa mergeti in spatele masinilor voastre, legati cumva langa teava de esapament sa filtrati voi toate porcariile care ies pe acolo.
Sefu... si eu te-as bate la fel, daca ai stii ca drujba ta de 1.6i polueaza mai mult decat un 1.5dCi. Nivelul de noxe la un motor benzina este mai mare decat la turbo diesel. Daca nu se vede ce scoate pe teava asta nu inseamna ca nu este si toxic. Daca am avea unde sa le plimbam masinile astea cu filtru de particule, n-as avea nimic impotriva lor. Dar in conditiile in care dpf-ul cere regim special de mers cu masina, ulei mai scump, uzura mai mare pe motor si turbo etc., de ce m-as opune unei astfel de operatiuni?
Doc, la particule pun pariu ca benzinaru meu de 1.6 scoate mai putin ca dieselu euro 6, si NOX la fel. Mai mult C02 poate, insa ala nu e noxa, e gaz cu efect de sera.
Daca nu ai unde sa te plimbi cu ea, de ce-ti cumperi? Ca sa tragem noi astiallati pe nas canceru din teava voastra de esapament?
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Corect. Dieselul scoate particule de carbon si sulfiti. Asta nu inseamna ca benzina nu polueaza. Ba chiar are un nivel de noxe mai ridicat decat un motor turbo diesel cu DPF.
Deja ajungem la alta discutie care nu prea are legatura cu tema topicului, si anume, de ce romanul isi cumpara diesel si merge cu el numai in oras? Eu sunt fan al motoarelor benzina si prefer oricand benzina in loc de diesel.
pe astia care va aud cu anulat/scos DPF-ul imi vine sa va bat cu patentul peste incheieturile de la deget.
sunt masini care merg pe strada, nu doar pe pista unde nu ii pasa nimanui cate tone de negru de fum ies de la cu**l masinii!
voi si taximetristii care lasa dara de motorina nearsa pe stada ca limax-ii.
v-as pune pe voi sa mergeti in spatele masinilor voastre, legati cumva langa teava de esapament sa filtrati voi toate porcariile care ies pe acolo.
Loganul vechi de 1.5 scoate fum fara dpf? Cand vei merge cu o masina cu dpf inainte si dupa scoaterea acestuia sa mai vorbesti. DPF-ul se anuleaza din soft si apoi se scoate fizic. Masina nu scoate mai mult fum, doar elimina mai usor cenusa care normal o retine filtrul. Sa vezi ce batai de cap dau filtrele de particule dupa cateva mii de km si consum mare......... Eu am avut masina cu FAP si nu mai vreau nici sa aud de asa ceva.
Corect. Dieselul scoate particule de carbon si sulfiti. Asta nu inseamna ca benzina nu polueaza. Ba chiar are un nivel de noxe mai ridicat decat un motor turbo diesel cu DPF.
Deja ajungem la alta discutie care nu prea are legatura cu tema topicului, si anume, de ce romanul isi cumpara diesel si merge cu el numai in oras? Eu sunt fan al motoarelor benzina si prefer oricand benzina in loc de diesel.
Loganul vechi de 1.5 scoate fum fara dpf? Cand vei merge cu o masina cu dpf inainte si dupa scoaterea acestuia sa mai vorbesti. DPF-ul se anuleaza din soft si apoi se scoate fizic. Masina nu scoate mai mult fum, doar elimina mai usor cenusa care normal o retine filtrul. Sa vezi ce batai de cap dau filtrele de particule dupa cateva mii de km si consum mare......... Eu am avut masina cu FAP si nu mai vreau nici sa aud de asa ceva.
Cenusa arde? Adica prin regenerare se rearde cenusa? Motorul Diesel (ala fara filtru) elimina cenusa pe esapament? Filtrul e un filtru, nu ai ce sa anulezi, din soft, la el, poate ai vrut sa spui ca anulezi injectorul din (de pana in) el. Filtrul se elimina fizic, sau macar continutul lui. Ai avut logan dpf si i-ai scos filtrul?
Cenusa arde? Adica prin regenerare se rearde cenusa? Motorul Diesel (ala fara filtru) elimina cenusa pe esapament? Filtrul e un filtru, nu ai ce sa anulezi, din soft, la el, poate ai vrut sa spui ca anulezi injectorul din (de pana in) el. Filtrul se elimina fizic, sau macar continutul lui.
Da. Da. Da.
In soft anuleaza eroare de FAP lipsa care aprinde becuri, limiteaza putere etc.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment