Colegul a spus ca are Logan II,1.5 dci de 90 cai.
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
La oeice masina cu filtru de particule trebuie anulat din soft, apoi mosdificata evacuarea. Se scoate filtrul si se pune teava simpoa in locul lui. Filtru ala retine doar particulele de cwnusa si le arde din cand in cand. Cand se regenereaza scoate niste gaze extrem de urat mirositoare, incat daca stai langa masina iti dau lacrimile.
Comment
-
Gazele ce rezulta in timpul regenerarii sunt foarte nocive. Cat despre anulare si eliminarea filtrului de particule la Dacia Logan sau Duster vor fi multe de discutat de acum incolo. Sunt la inceput, putini km si inca nu aparut problemele grave. Sa vad eu care loganist va plati 1000-1500 euro pe un filtru de particule nou, cand cel vechi trebuie schimbat.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
poate turbina noua o tin la pachet acasa, sa nu se uzeze.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
-
am mapat 1.4 acum 3-4 ani.nu stiu daca la doc,pe undeva pe fabrica de glucoza daca tin bine minte.ca o concluzie:la plecarea cu ac nu se mai opreste(nu trebuie sa ai talpa grea).este mai flexibila,mai fasneata un pic,vitezele se schimba la turatii mai joase,consum 0.5% mai mic.nu consumul este punctul forte,ci elasticitatea motorului,mersul la turatii mai joase,galagie mai mica.pretentii mari nu poti avea,dar este un ''ceva".per total merita.
Comment
-
are destule accelerari in oras.la un motor,turatiile constante ii fac bine.masinile nu sunt facute pt cei care pleaca de la stop si lasa cauciuc de 50 ron.cand eram de vasta ta si eu eram la fel.la un moment dat viteza cere turatia motorului,sa nu te zgarie la ureche.
Comment
-
Cu un soft mai agresiv (ce poate sa insemne asta la un aspiraor) nu e mai elastic din turatii mici, cu un soft mai "moale" pleaca mai ok din turatii mici, lucru asta il pot confirma cei care s-au jucat cu softu.
Pt ca imi "taraia" oleaca avansu am fost sa-l faca mai moale, nu mai e asa de sprintena, dar pleaca mai frumos din 1800-2000 rpm.
Comment
-
@policr: Cel mai bine este să te adresezi direct lui Doc, tipul chiar ştie ce face.
Comment
Comment