Am inteles ca ar trebui sa mergi cu benzina de 98 dupa remapare. Fratello n-a avut treaba cu asta (detonatii) dupa remapare
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Eu am decis sa nu o remapez...Diferenta pe care o simtim e mai mult in capul nostru ( efect placebo). Parerea mea este sa nu o remapezi.
PS: ar trebui sa iau in considerare poate si faptul ca softul nu e chiar printre cel mai bun ( nu stiu exact unde a facut remaparea)
Comment
-
Originally posted by Doc View PostChello: acum depinde si cine modifica masina, ca am vazut eu cateva softuri puse de altii pe logan si sunt de rasul curcilor. Ma mir ca se simte ceva cu ele resoftate. Vorba aceea cat dai atata face.nimeni nu moare virgin, viata ne .... pe toti
mazda 3 / logan 1.5 dc
Comment
-
Aici cred ca trebuia de prima data sa postez (Iancucezar sa te uiti si tu, sa vezi ca nu e nici un placebo)
Before:
After:
Chiar si sunetul motorului e altul.
Diferenta de aprox una secunda , mai mult decat multumitor pr un 1.4
Faci masuratori si atunci vezi clar diferentele.
Altceva: de consum nu e obligatoriu sa creasca, atata timp cat mergi cu ea cum mergeai inainte, nu creste.
Daca inainte la acceleratie primii 1-2 cm din cursa era mai ''moale'' ca sa zic asa (la drum lung nu aveai control bun), acum o calci f putin si poate mentine o viteza constanta, simti ca merge mai aerisit motorasu.
Deci spun clar: DA pt remapare, e exact ce-i lipseste pt un mers mai relaxat.
Am avut destule retineri si eu, dar acum nu regret nici o secunda
Comment
-
Salut, oameni buni! Si eu am logan 1,4 mpi Laureate din 2005 si de o luna l-am remapat. Nu fac nimanui nicio reclama dar am facut-o la OBD tuning (Dimsport). Diferentele sunt clare, astfel:
1. Pleaca mai repede de pe loc;
2. Motorul este extrem de relaxat, cresterea cuplului se simte (sunt sofer de peste 17 ani, este a 5 masina, dupa opel vectra 1,6 care mi-a papat banii si nervii, suspensii groaznice pt. RO);
3. Ma ajuta la urcari si depasiri in scurt(in limita bunului simt);
4. Consumul nu a crescut;
5. La pornirea ac-ului nu mai scade atat de drastic turatia si implicit mai putin zgomot;
6. La 140 km/h zgomotul este cum era la 120 neremapat.
Nu vreau sa conving pe nimeni, dar daca nu aveti deocamdata bani de alta masina se merita. Sa stiti cam luat destul de greu decizia, dupa ce v-am citit toate comentariile. De gustibus!
Comment
-
Salut!
Eu am 1,6 8v, dupa un an de nehotarare l-am remapat. Daca conduc in acelasi mod, a saczut consumul cu 0,8l, daca-o calc tare, creste consumul cu 0,2l, daca ma folosesc de puterea in plus doar cand am nevoie, scade consumul cu 0,4l. Demareaza mai usor, confirm si eu tot ce a spus ovidiu71. A meritat suta la suta.
Comment
-
Nu trebuie sa mergi pana la 7000rpm. Oricum, cu camele de pe motorul stock degeaba scoti limita de ture, ca tot pierzi cuplu dupa 6000rpm. Ideea e sa ajungi la 5500-6000 ceva mai repede.
dati-mi voie sa ma indoiesc profund de scaderea consumului la benzinarul aspirat dupa remapare. Schimband la aceleasi turatii, nu scade consumul. Dar multi simt ca motorul trage mai bine de jos si dupa remapare schimba la 2200 in loc de 2800 si atunci da, scade o idee consumul. In nici un caz cu 0,8%.Crede-ma ca tot 1.6mpi am avut, iar softul e unul dintre cele mai bune de pe piata.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Octavian_28 in filmuletu 1,4vs1,4 care a castigat?(adica care era remapat) ca nu era diferenta mare....Si in celalalt teai dus cu treapta a doua 100km/h si 7.000 ))))) saracu cu ce tea gresit???
Si eu am 1,4 remapat si pot spune ca merita fiecare leut dat pentru remapare, trage mult mai bine , acuma ramane la latitudinea fiecaruia...Daca isi face sau nu remapare , si la treaba cu consumu, tot dati niste cifre care nush cum de le aflati asa ezact si acuma daca tot vrei sa traga te mai uiti la 300gr de benzina?Si satul si cu painea intreaga nu merge......sigpic
Comment
-
Confirm ce a spus csebalyn , la un 1.6 resoftat consumul scade foarte putin doar in situatia in care schimbi treptele de viteza la turatii mai mici decat innainte ,deasemenea tin sa confirm ca resoftarea la un 1.6 se simte CLAR fata de stock (si nu e plcebo) dar asta presupune sa faci resoftarea la o firma de profesionisti care chiar se pricep la asa ceva.
(NU VREAU SA FAC RECLAMA dar eu am facut la dimmsport si SE SIMTE )
ce retinere am eu este in legatura cu testul ITP dak o sa treaca asa resoftata (apreciez orice sugestie in acest sens)
Numai bine
Comment
-
GOLAN91: da-i cu ''stop cadru'' si ai sa vezi cine a castigat (am avut ~1 metru in fata).
Era inainte de remap.
Oricum la un 400 m nu aveam nici o sansa in fata acelui Logan (era remapat, filtru-toba sport, susp). Atat doar ca am plecat ceva mai bine si poate o diferenta la cauciuce.
Aia cu 7000 rot/min e cea mai mare tampenie (nu faceti asta), mai mult de 5500-5700 n-are rost sa-l duci (era pariu facut cu unu' ca 1.4 nu se ''gatuie'' la 80-85/h...)
Darkside: zici ca mai bine te duci la Mare cu cateva milioane...? Da, te duci si te intorci, ca mai mult de atat nu poti face.
O treaba au astea in comun: cu banii astia o singura data te duci la Mare ...la fel ca la remap: o singura data o faci, aleg fara discutie remap. Nu e o avere las-o naiba.
Daca poti sa o faci, de ce sa n-o faci? Nu neaparat ce castigu' lu' peste ar fi la putere, dar pt acel ''ceva'', daca ai de unde, mai bine o faci.Last edited by Octavian; 7 June 2008, 17:33.
Comment
Comment