Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • inteleg
    cam intr-o saptamana am sa te caut pt. o remapare
    multumesc!

    nu da "quote" la ultimul post cand raspunzi!
    Last edited by Seba; 15 June 2009, 20:22.

    Comment


    • Originally posted by cristi_ View Post
      la un diesel 1,5 dci de 65 hp recomandati o remapare la 105 hp si ce implica asta (se schimba turbina sau tine doar de soft); si-a mai facut cineva?
      La 110 din 85 se poate dar din 65 nu e bine.
      probabil ca storcand la max se poate ajunge la 105 dar cu riscuri de neagreeat.
      Am atasat si grafice pentru ambele variante.
      Pe cea de 68 cp noi o modificam curent la 95cp si functioneaza excelent.
      Pretul insa este ceva ma mare la modificarilefacute de noi.
      200euro.
      Attached Files

      Comment


      • prin ce difera motorul de 85 cp fata de cel de 65 cp?

        Comment


        • din cate stiu eu are alta presiune in turbina si probabil alt soft
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • fiind acelasi motor cu aceeasi turbina teoretic se poate ajunge de la 65 cp la 105 cp;
            intrebarea era daca se merita si cine a mai facut

            Comment


            • difera mai mult putin si nu va jucati cu puterea

              Comment


              • nu-i chiar identica turbina, egr-ul e diferit intre dci65 si dci85, presiunea in rampa de injectie si presiunea facuta de turbina sunt diferite, probabil si injectoarele. softul clar e diferit...vorbeste cu userul felixb si-ti spune el ce si cum sa faci sa ai 105 cai din 65.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • mai exact cum sa o transformi pe cea de 65 in 105 original si apoi sa o tunezi.

                  Comment


                  • Degeaba blocul motor e acelasi, cand cel de 65Cp nu are intercooler ...

                    Comment


                    • poate ca e cea mai mare diferenta ...

                      Comment


                      • nu. dci65 cu intercooler e actualul dci70...si fara sa schimbi internele motorului, cat credeti ca va tine un dci65 dus la 105 si apoi chipuit la 125-130, sa zicem? ce viata ii dati motorului respectiv in conditiile in care daca tot ai caii aia, ii si dai sa-i simti, nu?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by cristi_ View Post
                          fiind acelasi motor cu aceeasi turbina teoretic se poate ajunge de la 65 cp la 105 cp;
                          intrebarea era daca se merita si cine a mai facut
                          Difera turbina, pompa, injectoarele, EGR-ul (pe langa cele interne ale motorului) lipseste total intercooler-ul si nu te va tine cutia de viteze la 105 CP. Fara a tine seama de costurile de echipare cu toate cele...

                          Comment


                          • @Seba: mersi pentru informatii. Dar vin acum si intreb (ca dupa ce am citit tot thread-ul tot nu m-am lamurit): care sunt partile negative ale remaparii, fiindca cele pozitive le elogiaza toata lumea? Si tu ai un 1.6 16v. L-ai remapat sau nu? De ce? (si parca nu as vrea un raspuns gen "d-aia..."). Nu de alta, dar nu am gasit multe opinii pro remapare la acest motor.
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • Remaparea sau chiptuningul cum spun majoritatea inclusiv tunerii este o operatie delicata.
                              De obicei producatorul refuza astfel de operatii oe masinile lor si cand le descopera anuleaza garantia.
                              In foarte multe cazuri aceasta operatie vizeaza direct cresterea de putere. Apropae orice pasionat stie de unde poate sa creasca puterea, la un diesel ca sa rama in tema discutiei se umbla la avansul de injectie, cantitatea de motorina si debitul de aer. Debitul de aer este direct influentat de cresterea sau scaderea presiunii pe care turbina te ajuta sa o faci in galeria de admisie.
                              Nu este nimic gresit sa umbli la astea e chiar indicat insa pentru a lucra corect trebuie sa faci si alti pasi.
                              Tuneri in general nu fac asta. Din acest motiv cresterea de putere poate aduce neajunsuri masurabile sau detectabile imediat sau in timp.
                              Daca motorul are un mic dezechilbru, de la un injector, o valva electrica, un solenoid... acesta risca sa se amplifice odata cu sporirea de putere, iar atunci uzurile cresc pe masura.
                              In mod corect masina trebuie luata si diagnosticata cu aparate de laborator nu de service.
                              Ma refer la faptul ca Dacia produce 900 masini pe zi la Mioveni si nu poate sa le regleze fin din rationamente economice.
                              Piesele de serie sunt piese in limiuta de tolerante dar astfel de ex intre inectoare pot aparea abateri de la standard la cca 20% sau si peste.
                              Faceti un calcul simplu si putin exagerat dar nu lipsit de suport real:
                              un cilindru are un injector cu abatere de +20% iar urmatorul cu -20%, oare pe arbore acolo nu se vor produce ceva uzuri diferite, o incovoiere nefireasca si cel mai slab cedeaza? Cuzinetul... in f putine cazuri este uzat uniform datorita avcestor fenomene ce genereaza eforturi care ...
                              Discutia poate pleca si pe alte piese de ex o turbina e mai rapida la antrenare ca alta... sau alte piese si la benina situatia se complica, bobine scantei...
                              Ca totul sa fie ok inaninte de operatia de chiptuning trebuia facuta optimizarea care nu se poate face decat pe fiecare masina in parte manual. Vrajeala cu softul trimis din Germania sau de cine stie unde e bagatela... prin posta nu masori nimic dai alte valori orbeste la unii parametri masina castiga ceva si e totul usor. Nu recomand asta indiferent cat de rotunda se da firma respectiva e fals un kk si sunt ...
                              Trebuie sa optimizezi sa aduce diferentele la zero sau sa tinda spre zero 1%-4% deja e mult si apoi faci modificarile de crestere putere.
                              Prima parte cere scule, calificare inalta si cea de a doua e jucaria desi si aici sunt secrete.

                              Comment


                              • @jrewing: nu mai am 16v-ul. l-am avut si nu l-am avut resoftat pt simplul fapt ca asa stock am scos timpi mai buni pe gtech decat un 16v softat, desi pe reprize, in mers, ala chipuit se distanta destul de bine de mine. in plus, masina era noua si nu am vrut sa-i fac resoftare decat dupa 15000km. nu i-a apucat
                                am avut in schimb un 1.6mpi si ala a fost resoftat. era ceva diferenta in bine fata de 1.6 stock. xp si viertualmansorin au 1.6 chipuit. sorin are 125000km si masina aia isi ia zilnic 6000rpm, fara nici o problema. dat cu ea la rally, circuit, absolut nici o problema.
                                din pct meu de vedere, daca as avea acum masina, clar i-as face resoftare. si nu numai...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google