Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doc, la Cluj unde se poate face o remapare. Am un 1.5dCi 70cp. Ma intereseaza cat ma costa si cati cai o sa am apoi. Merci.
    Dacia Logan Laureate 1.5 dCi 2007

    Comment


    • La nu avem dealer, cea mai apropiata reprezentanta se afla la Satu Mare sau Baia Mare. Te costa 350 RON si poti avea dupa resoftare un castig de 20CP si 40Nm.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • categoric remapat..... chiar si la un motor mic (1.6) se simte diferenta... de diesel nu mai zic, e un "most have"
        "cati santeti?!?"

        Comment


        • eu azi am testat-o prima oara...sincer....mare branza nu e. nu stiu ce sa zic...e prea mica diferenta...cred ca mai mult conteaza soferul decat remaparea...asta cel putin la 1.4.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Trebuia sa faci inainte de remapare un test Dyno, si apoi inca unul dupa remapare si sigur aveai o diferenta la CP la final, dar la un motor de 1.4 nu stiu ... schimba si benzina eventual, nu mai pune de 95; am colegi la iasi care nu mai pun benzina de 95 dupa resoftare, cred ca si Doc ar avea aceeasi parere ?! Bafta :-)
            http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

            Comment


            • cu aia de 98 nu e nici o diferenta...
              in fine..nu are importanta....important e ca la mers normal papa mai putin.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • remaparea se simte , dar pentru cei cu limitare , nu ce`i care viseaza ferrari dupa.
                eu bag numai 95 , rar bag alceva , si o simt la fel de bine ca in prima zi fara probleme.

                Comment


                • nu zic ca nu merge...dar e diferenta mica...prima oara am testat ...plecat cu tr2 amandoi...pe finalul treptei 2 m-am distantat putin...am schimbat in tr 3...si acolo iar m-am distantat un pic...dar doar pe final.
                  am mai facut inca o incercare pe tr2 si greseala mea e ca, cand am dat semnalul de start eu inca nu apasasem pedala de acceleratie...dar se vedea cu ochiul liber ca aia neremapata a sarit mai bine ca a mea, normal ca nu lam mai ajuns.
                  De asta zic ca e diferenta de putere foarte mica...si daca ai remapare...dar gresesti un pic startul...degeaba o ai.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • normal ca se simte putin..dar din aia 10 cai care iti zice la repamapare daca ai vre 4-5 e bine.
                    si chiar daca pleci mai prost...si respectivu se distanteaza o masina...tot trebuie sa`l ajungi pe tr 3 .
                    dar sa fie stock si motor ca al tau.

                    Comment


                    • o sa mai incerc si cu altcineva...
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Citeam la un post anterior ca dupa ce si-a facut remapare pe un 1.4 ajunge in tr 3 la 85 km/h .. eu am 1.6 8v iar in tr 3 ( fara remapare ) am ajuns si la 125 km/h , tr4 ma duc la 150 km/h , iar tr 5 cel mai mult m-am dus la 192 km/h .. si chestia asta o fac aproape zilnic .. am facut intr-un an jumate vreo 65000 km si nu am avut nici o problema .. cu ce o sa ma ajute o remapare ?? .. nu inteleg .. m-am intrecut cu multe masini .. duminica veneam de la focsani la ploiesti si un 1.5 dci de 85 cp a vrut sa ma faca si de la 170 l-am lasat in spate ..

                        Comment


                        • cum sa ajungi in treapta a 3-a la 85km/k? eu am ajuns in a 2-a la 100km/h, undeva spre 7000rmp. tot un 1.4 remapat. deci e absurd. unii au probleme grave la motoare. mai citeam despre cineva de pe forum care nici in ruptul capului nu putea trece de 100-120km/h. sa faca o vizita la service.

                          Comment


                          • da...da degeaba ajungi la 100 cu a 2 cand ii poti da la 80 tr3 si "zboara" pana la 130 ...puterea max o ai la 5.5 rotatii , dupa...merge si urca liniar.

                            Comment


                            • nu la asta ma refeream, ci la faptul ca sustinea ca mai sus de 120km/h nu putea urca, in orice treapta. voiam sa subliniez faptul ca e o problema tehnica la mijloc. poate pierde presiune in cilindrii de exemplu, segmenti varza, etc. nu stiu exact ce ar putea fi, insa un lucru este clar, nu e normal.
                              am facut o paralela intre 2 cazuri intalnite de mine pe acest forum, unul dintre ele regasindu-se mai sus. nu e posibil ca motorul ala de 1.4 sa nu poata urca in treapta a 3-a mai sus de 85km/h, cand prin proiectarea rapoartelor de viteze ar trebui sa urce pana in jurul a 130km/h. cele remapate urca pana la 140km/h.
                              la asta ma refeream.
                              Last edited by bro; 4 September 2009, 18:06.

                              Comment


                              • pai alea urca din cauza ca au limitarea in 7000 rpm
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google