ai putea sa lasi deoparte ironiile astea gratuite? "E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune", vorba lui Eminescu...
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
am citit pe nu stiu ce thread pe aici ca la un motor oarecare de logan pot exista abateri de 25-27 % intre injectoare. este posibil asa ceva ? mi se pare enorm de mult chiar daca este vorba de miimi de secunda. daca exista asemenea abateri se pot corecta prin chiptuning uzual cu soft general folosit sau doar chip facut custom ? care este mai buna varianta ? custom sau normal ?
Comment
-
cu scuzele de rigoare pentru ca raspund mai tirziu;Doc,am inteles ca la motorizarea 1.6 8v se obtin cei mai putini cai doar prin resoftare,deci cred ca e putin normal sa cer pareri de la mai multi,nu?E,acum sint putin nelamurit,pentru ca o firma imi cere 100 E pentru 10-15 cai(stage 1,ti-am mai zis) cind tu imi spui ca se pot obtine doar 7-8-9 maxim ; in cazul asta ,nu e normal si logic sa intreb cum pot sa verific?
Comment
-
Originally posted by Seba View Postai putea sa lasi deoparte ironiile astea gratuite? "E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune", vorba lui Eminescu...
Comment
-
Ce stage 1 bre?
Vezi ca sunt altii de cer 250 euro, pt si mai multi cai.
Insa, sa stai linistit ca nu castigi mare branza, doar banii dati si un mers prost al motorului.
S-a discutat in repetate randuri in ce consta resoftarea. Ia la rasfoit.
Comment
-
sezi lin,frate Jekill,nu te da la mine ca sunt nevricos; nu-mi aduc aminte sa fi intrebat in ce consta resoftarea (sau cel putin nu aici),vreau doar sa stiu daca merita sa o fac sau nu,si este normal,cred eu ,sa caut argumente pro sau contra,nu crezi? In alta ordine de idei,sint interesat daca "optimizarea consumului" aduce un consum egal cu cel de acum ,mai mare ,sau mai mic ,asa cum am citit pe aici,bineinteles dupa ce am luat la rasfoit
Comment
-
In cazul dci-urilor, stim ca primele motoare aveau 65,68,sau 70 de cai;ulterior au aparut cele de 85;stie cineva ce metoda au folosit cei de la pitesti pt.cresterea puterii -mai exact daca sau montat componente in plus sau doar au umblat in softul masinii? (daca ma gandesc bine nu am vazut nici o postare care sa explice aceasta crestere de putere).
Comment
-
da...alt motor
ala de 65 fata de ala de 70 nu are intercooler,desi nu sunt convins ca aia e singura diferenta intre ele . ala de 85 e diferit de celelalte.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Astazi, la 26850km, 1.4MPI. multumesc lui Doc. Dar "nu e alta masina", doar trage ceva mai tare. Sau poate sunt eu ala cu doar 2 iepe hamesite. GlumeamLast edited by razvanamza; 15 March 2010, 00:40.
Comment
-
Originally posted by golan21kis View Poststiti prin targoviste pe cineva kre face remapare si la ce pret, as dori un pic mai ieftin k nu prea am finante.... multumesc
Originally posted by saturnia2001 View PostLa IASI cit costa o resoftare logan 1.6mpi? pretul e cel din semnatura ,sau cel de pe site dimsport? multumesc!Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
remapat vineri,19.03. 2010 pe la 13.30 la dimsport;dupa asta am facut un drum pana la timisoara impreuna cu 2 colegi si cam 70 kg.bagaj;masina raspunde mult mai bine la acceleratii, este evident mult mai sportiva,consumul nu s-a modificat;pe autostrada mi-a luat cam 6,7 cu media de 120km/h; dupa care pe drumul national ,mers cu 100km/h a luat cam 6,2 la suta. Pt. Cei de la dimsport numai bine,respect, la ora stabilita in comun masina a intrat in operatie, si totul a durat cam.35 minute.
Sorry, am uitat sa trec si km. Inainte de remapare:29.200
Comment
Comment