mersi de sfaturi..m-as baga da m ar costa mult prea mult ca sa vin pana in bucuresti la baietii de la dimsport...nu au colaboratori ceva si prin constanta?ca vreau neaparat un soft ca lumea...
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Originally posted by Doc View Post@marx: daca nu cunosti asta nu inseamna ca nu exista ceea ce spui tu, citez: "2 motoare absolut identice din punct de vedere tehnic dar cu puteri diferite numai din soft".
Comment
-
Stiu ca nu o sa ma credeti si ca o sa am multi contestatari dar la mine de cand am fost "remapat" am o scadere la consum pentru regimul meu de mers. Deci nu cred sa uzez prematur motorul si am proba practica de plus de putere la acelasi motor.
Scuze celor care nu cred.
Multumesc inca o data lui Doc si lui 21 ady care m-a incurajat.
Drumuri bune tuturor de la un "remapat" multumit.
Comment
-
iar se dau nastere la discutii interminabile pe tema ... de ce nu fac aia din fabrica softurile direct ,blablabla
sunt deja peste 4-5 ani de experiente doar cu logan resoftat ,nimeni nu a stricat niciun motor , nicio turbina in afara de paranoia ca pare ca masina consuma mai mult acuma iarna si sigur e de la soft ,sau ca parca da mai mult fum si stock nu dadea ,nu am auzit motiv sa se revina la softul de fabrica .Sunt sute,poate mii de logane resoftate ,si n-am auzit la nici care sa pice ceva din cauza resoftarii ,ma contrazice cineva ?Last edited by Cristi_Xp; 30 March 2010, 20:28.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
la benzine 99.99 nu cade nimic. este prea mica cresterea de putere. la diesel ar putea exista probleme cu ambreiajul din cauza cuplului.
ceva imi zice du te si fa remaparea ca e ieftina si buna si altceva imi zice nu o face nu avea incredere.
- poate ma da cineva cu un 16v resoftat o tura la un fulger.
- faza e ca eu am luat masina sa o folosesc si sa o exploatez cat mai bine pe o durata cat mai mare. vreau sa fie economica si fiabila pentru ca nu o voi vinde niciodata chiar daca imi iau alta masina.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postiar se dau nastere la discutii interminabile pe tema ... de ce nu fac aia din fabrica softurile direct ,blablabla
sunt deja peste 4-5 ani de experiente doar cu logan resoftat ,nimeni nu a stricat niciun motor , nicio turbina in afara de paranoia ca pare ca masina consuma mai mult acuma iarna si sigur e de la soft ,sau ca parca da mai mult fum si stock nu dadea ,nu am auzit motiv sa se revina la softul de fabrica .Sunt sute,poate mii de logane resoftate ,si n-am auzit la nici care sa pice ceva din cauza resoftarii ,ma contrazice cineva ?Last edited by andy_x3m; 31 March 2010, 09:05.
Comment
-
Originally posted by marx View Postpai nu oi cunoaste. da mi si exemplu de 2 motoare cu puteri diferite numai din soft la care nu difera absolut nimic decat softul.
Nu am masina resoftata - inca - dar aici am o idee. Masinile cu motorizari identice dar softuri diferite sunt cele care se vand in tari cu climate,conditii diferite. Ex.: masina care se vinde in Maroc fata de una care va trebui sa ruleze si sa faca fata conditiilor din Rusia. Este?
Comment
-
Un exemplu care imi vine acum in minte este BMW E46 2.0D care vine in doua variante de putere 116CP si respectiv 136CP, diferenta dintre cele doua valori este data fix de soft. Ar mai fi si Mercedes 2.2CDI care vine in doua variante de putere 122CP si 150CP, ambele difera doar din soft.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
motorul 2.0 diesel de pe e46 vine in 2 variante.
- M47d20 care are 1951 centimetri cubi
- M47tu2d20 care are 1995 centimetri cubi
- al 2 lea cantareste cu 58 kg mai mult si turbina este recalculata pentru a da un boost pe o plaja mai mare de turatie.
- la toate aceste motoare care au puteri diferite difera si ambreiajele.
p.s. la mercedes nu am avut pe cine sa intreb dar sincer cred ca este aceiasi poveste.
doc nu ma intelege gresit. eu nu sunt impotriva remaparii. sunt convins ca softul de fabrica scoate doar 90 % din potentialul motorului si ca remaparea reprezinta o optimizare a paramatrilor si a randamentului.Last edited by alessandro; 31 March 2010, 09:43.
Comment
-
Asa e, motorul diesel de E46 vine in mai multe variante, chiar ecu diferite. Eu ti-am dat exemplu cu acelasi ecu, acelasi motor.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
pai sunt o gramada variante de puteri. de la 116 la 161. motorul de 1951 cmc scoate 116 si 134 dar difera ambreiajul si foarte putin turbina. motorul de 1995 cmc scoate de la 113 cai la 161 iar la el difera ambreaijele si turbina cava mai mult.
p.s. la logan 1.6 si 16v este acelasi fel de ambreiaj ? ce diametru are discul ? difera cu ceva ? daca nu inseamna ca este proiectat sa reziste la ceva Nm si 18 cai in plus. dar mai rezista la inca 10 cai in plus dupa ce 16v primeste resoftarea ? eu nu am auzit pe nimeni sa ii fi crapat ambreiajul dupa resoftare la 16v pe aici pe forumLast edited by alessandro; 31 March 2010, 09:49.
Comment
Comment