Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Doc View Post
    ...se da un Ferrari cu 480CP... Cati CP credeti ca rezulta in urma unui test dyno?
    Originally posted by Seba View Post
    ...vreo 370-400cp.
    Originally posted by Doc View Post
    ...sa le spui si celor de aici de unde ai dedus.
    pe banc motorul nu are auxiliarele (servo, alternator, etc); daca testezi la peste 20 de grade, ai imbulinat-o de 2 ori. daca umiditatea aerului e mare, ai imbulinat-o triplu; iar daca nu ai dynometrul in tunel aerodinamic cu ventilatoarele blana, eficienta volumetrica a motorului scade undeva la 85-90% din maxim (in mers beneficiezi de supraalimentare), deja masori "avioane". na, is pass sau fail la examen?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • on-topic: il sustin pe seba, are dreptate
      off: ms de raspuns, o sa ii fac operatie si la a mea, dar pe la sfarsitul lui iunie.

      bafta-n trafic!

      Comment


      • intrebare

        Salut, eu am un dci 65 cai din 2006 si cam de 6-7 luni (aprox 20.000km) am pus un power box (italian) dedicat acestui motor, deasemenea am marit si debitul turbinei cu 3-4 spire si un tip de la AMAT (service autorizar DACIA-RENAULT) mi-a pus un alt soft calculatorului si am scos un timp de 9.8 sec / 100 km, nu stiu exact cati cai am plus dar intrebarea era daca pot scoate mai mult printr-un soft de la tine si daca se "impaca" softul tau cu powerboxul dupa masina mea? sau daca scot powerboxul, si merg doar pe softul tau crezi ca se poate mai mult din partea masinii fara sa stric ceva ?
        Mentionez ca acum masina este foarte bine reglata si nu se aprinde niciun bec pe bord nici la cele mai mari "blani" ) ex: 185 km / ora

        Comment


        • aia 9.8 iti garantez ca sunt peste 10.5.

          din modificarile alea tu i ai dat 50 cai ? imi vine greu sa cred

          zici ca e dci 65 si tu i ai dat 4 spire ? intercooler are ? i ai pus
          Last edited by alessandro; 5 June 2010, 19:36.

          Comment


          • @morisz25: pune un grafic dyno si hai sa discutam direct pe el modificarile pe care le-ai facut. Mai putin ma intereseaza rezultatul final ca valoare, important este cum trage masina pe toata plaja de turatie.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • 10 cp in plus la 1.4 mpi

              Originally posted by Spown View Post
              As dori sa stiu cati dintre voi ar fi remapati, si cate piese v-au cazut pana acum!

              Sunt satul sa aud tot felul de povesti, de genul ca daca pleci mai sprinten..o sa iti pice cutia!

              pai daca sunt destule alte pierderi mai are rost remaparea??

              pt o luna de senzatii o sa platesc jumate de masina(poate 2 cumpar!) ca deh am vrut 155CP...
              povesti s-au spus destule cum ca ar ceda mai repede ambreiajul si ca se duce cutia mai repede. Eu am un MCV de 1.4 si am peste 40.000 de km parcursi de atunci intre care dintrei cei 40.000 vreo 30.000 sunt pe GPL si ma declar foarte multumit. Mi-a scazut consumul la turatii pna in 3000 rpm, dar daca depasesti aceasta valoare consumul e mai mare decat a fost la inceput masina.Acum nu spun ca 10 CP in plus sunt chiar o herghelie, dar pt cei care au facut modificare avantajul se vede ca nu tre sa o turezi mai mult si nu tre sa te mai lasi in jos pe pedala. Eu rar cobor pedala la jumate, de obicei nu o calc mai mult de un sfert ca nu am motiv, iar treptele le schimb intre 2000-2500 pe drum drept in functie de greutate si incarcatura, iar la urcare la 2800-3500 pe o urcare mai mare de 7% (adica 7 grade).

              Comment


              • esti printre putinii, daca nu cumva unicul de aici de pe forum, care la 75cp a castigat 10cp din simplu chiptuning...cat despre "povestile" cu ambreiajul si cutia, s-ar putea sa nu fie povesti, doar ca nu toti mergem zilnic 100% din timp in regim de competitie, ca sa ne pice cutiile. ambreiajele, in schimb, patineaza mai mult dupa chipuire. pe verificate
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • De unde si pana unde? Ce treaba are ambreiajul cu resoftarea?
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • daca tu cresti cuplul de la 128 la 145Nm, care-i prima piesa care va suporta surplusul de cuplu pana sa fluiere rotile? ambreiajul, tati, ambreiajul... de ce crezi ca la 1.6 e mai mare decat la 1.4? e simplu, din forta de frecare (apasarea data de placa de presiune si materialul discului) si diametru, rezulta cuplul suportat de ambreiaj. cand motorul produce mai mult, ce face ambreiajul? eu zic ca patineaza...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Haidi bre ma lesi? ))
                      Ambreaju se duce de la talpa noastra, nu de la o remapare nevinovata, la benzinare spun, ca asta s-a discutat.
                      Sau am aia ~15 Nm inca de la 1500-1700 rpm??
                      E chiar insignifianta cresterea (la cazul benzinarelor aspirate) incat sa afecteze ambreajul.
                      Sunt soferi la care li s-a dus dracu ambreaju mai repede decat la altii remapati.
                      Deci irelevant, nu speria lumea ca pica mai repede ambreaju dupa remapare.
                      Depinde de stilul de mers al fiecaruia.

                      Comment


                      • Pai Octavian ar trebuie sa aiba ambreiaj de tractor, ca el cu o remapare nevinovata la 1.4 face si Drege toate motorizarile!

                        Comment


                        • Nu chiar, si-a luat-o in freza de la 1.6 remapat de mai multe ori.

                          Comment


                          • @Seba. Dupa cum a spus Tavi: "Haidi bre ma lesi? ". O fi cum zici tu la rablele voastre cu multe valve , la teleguta din dotare 145(cam mult totusi de la o remapare) <148 Nm.
                            Si nenea ambreiaj nu am auzit sa protesteze la un valvar stock si e identic ca la megapotentul 1,6 8v. .
                            Parca vad ca o sa spui ca la unul regimul maxim de cuplu e la 3000 si al altuia la 3750 la care eu o sa-ti spun ca nimeni nu pleaca din 3000 de fiecare data.
                            P.S. plus ce a punctat si Tavi.
                            Last edited by Cristi_LCD; 18 June 2010, 08:30.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • daca tu si tavi va faceti remapare sa mergeti cu 1700rpm, n-are rost sa continuam discutia. n-am speriat pe nimeni, am zis doar de ce un motor resoftat poate omora un ambreiaj mai repede decat unul stock, nu ca trebuie schimbate ambreiajele dupa remapare. eu atat am zis: un motor remapat pe care-l omori zilnic va terfeli ambreiajul mai repede decat un motor stock la care-i dai sangele pe nas zilnic.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Pai ambreaju patineaza la plecarea de pe loc, nu la mers si dat talpa.
                                Teoretic se uzeaza mai repede, practic n-are relevanta.
                                Cum ai vazut tu ambreaje picate/uzate prematur din cauza remaparii, asa am vazut si eu mai multe cazuri de stock picate la 50-60000 km.

                                Eu spre exemplu am 72000 si nici urma de uzura prematura si daca eu nu-i mai dau....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google