Originally posted by SUPERCAR
View Post
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Originally posted by Seba View Postdaca tu si tavi va faceti remapare sa mergeti cu 1700rpm, n-are rost sa continuam discutia. n-am speriat pe nimeni, am zis doar de ce un motor resoftat poate omora un ambreiaj mai repede decat unul stock, nu ca trebuie schimbate ambreiajele dupa remapare. eu atat am zis: un motor remapat pe care-l omori zilnic va terfeli ambreiajul mai repede decat un motor stock la care-i dai sangele pe nas zilnic.
al meu nu avea nici pe dracu cand l-am dat jos la 70 mii si si-a luat saracu ...Last edited by Cristi_Xp; 4 July 2010, 08:47.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by cosmin_BR View Postla o remapare la un logan 1.6v8 poate afecta motorul in timp?Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Ambreiaul si cutia cedeaza din cauza turatiilor mari pe care unii le practica. Eu sunt de principiul turatiilor moderate de pana la 3000 rpm,dar sunt de acord cu depasiri ale lor in depasiri facute in scurt in treapta inferioara. Are vreun rost sa muncesti ambreiaul si cutia rau si in plus sa mai si consumi in plus niste combustibil numai pt a face mult zgomot pe sosele ca sa te remarce lumea?
Comment
-
Originally posted by BAROSANU_MOL View PostAmbreiaul si cutia cedeaza din cauza turatiilor mari pe care unii le practica. Eu sunt de principiul turatiilor moderate de pana la 3000 rpm,dar sunt de acord cu depasiri ale lor in depasiri facute in scurt in treapta inferioara. Are vreun rost sa muncesti ambreiaul si cutia rau si in plus sa mai si consumi in plus niste combustibil numai pt a face mult zgomot pe sosele ca sa te remarce lumea?
nu poti sa judeci tu pe cineva ca face zgomot pe strada sau ca merge numai 3000+ RPM
stiu , ti`ai spus parerea si punctul tau de vedere.
Comment
-
Remaparea e buna pt cine vrea mai multa putere si un ajutor de nadejde in depasiri in scurt si in urcari mai ales cu greutate asa cum fac eu. Cat despre turatii mari, asa e, fiecare face ce vrea, dar intr-o seara mergand cu masina mai turata undeva l 4500-5000 rpm m-a oprit domne militia ca cica de ce merg cu motorul turat ca pt asta pot sa imi dea amenda pt tulburarea linistii publice. Asa ca faceti ce vreti, dar eu in oras nu o sa mi depasesc 4500 rpm pt mai mult de 4-5 secunde. Cat priveste faptul ca ambreiaul cedeaza mai repede cand masina e mai turata, daca nu ma credeti intrebati si voi un mecanic foarte priceput sau niste soferi profesionisti.
Va las. Fiecare e liber sa spuna ce gandeste, dar adevarul e undeva la mijloc.
Salutare BAIETII!!!
vreau si eu un raspuns valabil si competent la urmatoarea problema: Cati cai se pot pune la un motor de 1,6? cineva imi zicea de 8 cai.Astept raspunsurile voastre.
Drumuri bune sa aveti colegii!!!
Comment
-
mecanic domle , daca te intreb ce scoala de mecanic a terminat o sa imi zici profesionala pe utilaje agricole )
ti-am dat caz concret , ambreiajul meu , care la 70 mii l-am schimbat , si nu avea absolut nici pe dracu , si io sub 5500 de ture merg rar ) si si-a luat de toate si socuri si de toate.Last edited by Cristi_Xp; 5 July 2010, 20:57.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Am remapare de vreo 1000 km si cel mai mult imi place ca trage bine pana in limitare,iti da impresia ca s-ar mai tura da' ii taie gazu.(1.5 dCi 65cp).O intrebare,s-ar putea sa nu-mi dea bine noxele la ITP pt ca scoate fum?Oricat i-am dat forja,tot scoate,ca na' cica ii da mai multa motorina si n-apuca sa o arda.Cumpar volan de Duster
Comment
-
noxele se testeaza in limitare la diesel , adica la 4500 rpm , fumul la un resoftat il da jos in ture cand turbina nu face presiune ,dar la turatia nu fumega aproape deloc .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment