Modificarea Sistemului De Franare.
Collapse
X
-
Ai dreptate, dar o sa-i fac mentenanta la noul sistem, ca pana acum n-am bagat de seama si nici in service niciodata cand i-am schimbat placute, lichid de frana, nu s-au uitat la starea etrierilor. Oricum sunt setat pe discuri ventilate, mai devreme sau mai tarziu le pun pe masina. Pana atunci sta frumos in garaj, o scot doar prin zona, ca sa nu fie riscul prea mare.
-
Degeaba schimbi sistemul actual. In cativa ani vei ajunge in acelasi punct. Nu e mai simplu sa-i faci mentananta ca la carte si sa pui placute bune?
PS: Discurile ventilate te ajuta la franari succesive, fadding-ul nu mai apare asa repede, nu ca te-ar da cu dintii de volan.
Leave a comment:
-
Pai oricum in actualul sistem nu mai investesc, il dau jos de pe masina si-l arunc la gunoi. O sa pun ori etrieri TRW si discuri Brembo/Ferodo + placute Ferodo/Brembo, ori etrieri ATE si aceeasi combinatie de placute + discuri.
Leave a comment:
-
Schimba garniturile, curata tamburii pe spate, verifica repartitorul. Apoi folosesti placute+discuri bune, etc. Ideea e sa ai sistemul de franare 100% functional, dupa te gandesti daca ai nevoie de mai mult.
Leave a comment:
-
Acum un an jumate, dar e mediocru, marca Delphi parca. Am verificat etrierii, pistonasele nu cred ca sunt gripate, dar parca culiseaza un pic greu cand ii imping inapoi, placutele nu-s uzate, dar au mult metal in ele (banuiesc ca ele contribuie cel mai mult la franarea de cacao care o am). Spatele tine cat de cat, dar nu asa cum as vrea.
Leave a comment:
-
Deja ceea ce spui tu, inseamna ca ai probleme cu franele. Oricat de slab ar fi sistemul de la Logan, tot se opreste ok, daca si stilul tau de condus este unul matur.
Lichidul de frana l-ai schimbat ?
Leave a comment:
-
Anvelopele care le am acum Hankook K425 nu reusesc sub nici o forma sa le blochez pe ud si pe uscat nici atat. Au aderenta foarte buna la nivelul lui Bridgestone B250 care le am pe alta masina, poate chiar mai bune ca ele. Franele neaparat le vreau schimbate, de aia nici nu prea mai circul cu masina acum, din motive de siguranta.
Leave a comment:
-
Mai intai pune-ti niste anvelope de mana intai si apoi imbunatatesti si franele, asta e ordinea fireasca. Daca ai facut-o deja, foarte bine.
Leave a comment:
-
La anvelope raman pe 185/65/15, sunt constient ca risc sa blochez mai usor rotile (n-am ABS), dar chiar si asa vreau niste frane mai bune ca m-am saturat de franele actuale. Clar vreau discuri ventilate dar nu stiu daca merita pe deplin cele de VAN pt ascutitoarea mea de masina.
Leave a comment:
-
Eu am mai spus despre aspectul asta: Inginereste vorbind, degeaba supradimensionezi sistemul de franare daca nu iei in calcul grip-ul anvelopelor (dimensiunea rotilor, latimea rotilor) si greutatea masinii + repartitia maselor pe punti, tipul de suspensie. Poti ajunge sa blochezi rotile foarte usor (sau sa intre ABS-ul, unde e disponibil) si nu te ajuta cu nimic.Last edited by darksid3; 29 June 2012, 12:44.
Leave a comment:
-
Oare cat de mult se simte la un motor de 1.4 modificarea franelor pe fata, ma refer la greutatea adaugata pe transmisie datorita discurilor de VAN si etrierilor ? Si as mai vrea pareri de la cei cu motoare 1.4 care si-au pus etrieri de VAN, cat de multumiti sunt si ce probleme au aparut daca au aparut (am inteles la multi ca pedala de frana trebuie apasata mai mult ca inainte).
Leave a comment:
-
eu am pus etrieri de VAN pe discuri de berlina si la 2 3 luni dupa am avut ocazia sa merg cu masina si tineau beton franele. singurul inconvenient este ca iese pistonasul putin mai mult sa impinga placutele. e ca si cum ai pleca cu placute uzate 0.5 mm din start. mare branza
daca pui discuri de 259 nu vor face grad de uzura.
Leave a comment:
-
Si daca incerc combinatia, etrieri ATE si discuri 259x20,6 mm am inteles ca merge si asa, sau apar probleme la franare datorita faptului ca discul e mai subtirel fata de ala de VAN?
Eu tot insist cu intrebarile, ca sa ma hotarasc ce sa pun prin vara, ca oricum trebuie sa-i fac franele inainte de ITP.
Leave a comment:
-
ce te face pe tine sa te simti mai bine, aceea este modificarea cea mai buna.
ca mergi pe ATE ( VAN ) sau TRW, oricum este mai bine decat pe neventilate
Leave a comment:
Leave a comment: