Modificarea Sistemului De Franare.
Collapse
X
-
Deci pana la urma ce merita mai mult la un upgrade de la discuri pline la ventilate. Etrieri TRW si discuri ventilate, sau etrieri VAN si discuri ventilate? Mai intreb si eu, ca vad ca majoritatea care si-au pus etrieri de VAN au fost multumiti, acum nici cei cu discuri ventilate si etrieri TRW nu sunt nemultumiti. Eu mai mult as merge daca e sa trec la ventilate pe etrieri TRW si discuri de 259x20,6 mm sunt si mai ieftine ca cele de 260x22 mm, si placutele sunt mai ieftine decat cele de VAN care sunt duble la pret. Si inca ceva, unii spun ca la Logan cu motor 1.4 cum am eu, o sa se simta pe transmisie modificarea franelor, ca discurile ventilate sunt mai grele cu 1,5 kg fata de cele pline deci 3 kg in total, chiar se simt sau afecteaza cu ceva?
-
pe spate ai facut ceva de nota 10.
pana la urma nu conteaza decat sa fii tu multumit si atat. ca oricum majoritatea nu apreciaza nefiind interesati de asa ceva.
eu am apreciat mereu modificarile tale, deci tine o tot asa sa am ce aprecia in continuare
P.S. hai cu furtunele cu manta metalica sa fie 100 %
P.S. cam multi de "apreciaza"
Leave a comment:
-
Asa, acum, dupa prima etapa de Campionat de Indemanare, pot trage concluziile unui sistem de franare modificat 90%. Incep cu o trecere in revista a modificarilor :
- pompa centrala de VAN/Pick-up, diametru piston 22mm, fata de 20mm la berlina
- etrieri fata de VAN, tip ATE
- discuri fata de VAN/Clio 3, continut ridicat de carbon, racire spre janta, 260x22mm
- etrieri spate de Megane/Clio/alte marci, tip constructiv TRW/Lucas
- discuri spate de Clio/Megane, 240x8mm
- cabluri de frana de mana cu cursa micsorata
- repartitor blocat pe intermediar, pentru moment
In sfarsit, frana raspunde la atingerea pedalei, este foarte dozabila, actioneaza progresiv, nu exista nici o tendinta de fuga a spatelui inaintea fetei
Frana de spate intra exact atat cat iti trebuie pentru o franare in siguranta de la viteze mari. Cu cat insisti mai mult asupra pedalei, cu atat devine mai riscant, o data cu blocarea rotilor.
Blocarea rotilor se face in acelasi timp, urmeaza sa pun un repartitor reglabil din interior pentru a putea avea control total asupra acestui aspect
Frana de mana : bomba! Sistemul este perfect, efort minim la maneta, cursa progresiva, se termina cu un blocaj ferm al rotilor. Necesar 4 dinti pentru parcare, 7-8 dinti pentru blocaj total in timpul mersului
Ca si costuri pana acum, franele de spate 500 euro, cele de fata 250 euro. Luind in considerare faptul ca cheltuielile astea au fost facute de-a lungul timpului, eu zic ca am investit corect in siguranta mea si mai mult decat atat, in pasiunea mea!
Sa nu uitam scopul meu principal atunci cand modific ceva la mecanica : sa stea pe sosea, si nu pe langa
Leave a comment:
-
eu as zice Clio 3 mai bine
FDB 845 cred ca fac fata cu brio la Brembo Max. te astept sa vii in tara si facem cateva teste si masuratori ... ce zici ?
vreau sa masor odata distanta de franare cu mana mea. nu prea are cine sa ma ajute dar pe tine te pot obliga sa vii...intelegi ?
Leave a comment:
-
marcs:distributia mea e perfecta are doar 7 -8 ani si 34.000km ) trag tare poate se rupe in mers
Razvan : nu ma dau cu tine ,nu am o masina performanta ,la ce pui tu acolo ar trebui sa te gandesti la 16v, nu la un amarat de 1.4
ds 2500 as lua ca sa fie compatibile cu discurile si sa nu am treaba ...dar cu 845-urile ce fac le arunc ,astept sa vedem cum se comporta :S si dupa daca e nevoie trecem pe 2500. acuma ma gandesc la franele pe spate r19 sau clio 3 ?
Leave a comment:
-
asta se chitreste sa schimbe distributia...si noi avem pretentii sa isi puna DS2500 desi il cred in stare
@ alexpeed daca ai ABS ia ATE SL.6 sau Ferodo ESP daca nu ai ABS merge ATE Racing Blue ( in manual nu se recomanda lichide vascoase cu peste 700mm2 / secunda. am mers cu o masina care avea ABS + ATE racing Blue si era ok. mergea fara probleme )Last edited by alessandro; 16 May 2012, 00:07.
Leave a comment:
-
Originally posted by razvanamza View Postlaurian, daca te mai iei de obarsia mea natala te bat la linii cu 3 masini
@alessandro: crede-l pe cuvant pe Laurian, e nebun sa stii. Cand o sa vina in tara il cred in stare sa-si ia cele mai scumpe placute si parca-l vad ca le achita cu coroane daneze)).
Eu trebuie sa am in vedere schimbarea totala a lichidului de frana.
Leave a comment:
-
adevar graiesti.
din pacate unii pe aici prefera sa isi ia bec cu xenone combinate cu halogen sau o mizerie de genul in loc sa puna o placuta buna pe un disc de calitate. sa nu mai zic de discuri Klaxcar sau ASAM cu placute de la Norauto
dupa ce mi am facut curatarea la saboti ( degresare, curatare, gresare, ) merge beton frana. este mai sensibila si mai moale pedala
@ razvanamza eu nu as spune asta
Leave a comment:
-
Multe probleme cu franarea la Logane vine de la reglajul incorect al sabotilor si in plus, la cele fara ABS, de la repartitorul blocat.
O masina intretinuta corect (verificat tamburii si desprafuit sabotii la fiecare 30 000km, verificat, curatat si gresat glisiere etrieri la fiecare 30 000km, schimbat lichid de frana minim la 2 ani) va avea franele puse la punct negresit.
Zi de zi vad masini birjerite ca la balamuc, cu lichid de frana vechi de 7-8 ani, cu placute neschimbate de 2 ani etc. Si cand te uiti de afara, zici ca masina e impecabila.
Nu va zgarciti la frane si directie domnilor, nu va zgarciti. Niciodata nu va fi indeajuns
Leave a comment:
-
laurian, daca te mai iei de obarsia mea natala te bat la linii cu 3 masini
Leave a comment:
-
Originally posted by lau911 View Post845 485 548 cum o fi ) imi iau ds 2500 sa mori de necaz si sa pot sa tin minte
Leave a comment:
-
@ lau 845 tati...845
845 485 548 cum o fi ) imi iau ds 2500 sa mori de necaz si sa pot sa tin minte
razvane : esti mai sucit decat intorsura buzaului
Leave a comment:
-
pot sa le blochez lejer, dar oirucm mai greu decat dunlopurile de dinainte. sunt multumit de franele mele, si urmatoarele discuri si placute vor fi stock de van, ATE. am fost foarte multumit de ele.
Leave a comment:
-
Originally posted by razvanamza View Postplacutele mele sunt GreenStuff. daca si alea sunt no-name, ferodoaiele tale ce-s?
Sistemul stock de franare depaseste cu usurinta aderenta anvelopelor, sa ai un "upgrade" si sa crezi ca sunt prea bune anvelopele e amzuant, mai ales ca nu cred ca vorbim de Michelin Pilot. Ceva e in neregula.
PS - eu am Michelin Energy E3A care e cam aceeasi mancare de peste cu EcoContact 3 si sistemul de franare stock poate face ABS-ul sa intre fara probleme. Placutele acum sunt FDB1781. Pacat ca esti din Bucuresti, eram mai mult decat bucuros sa imi pun rotile tale sa vezi cum fac sa intre ABS-ul fara probleme fara upgrade la sistemul de franare.Last edited by Shakar; 15 May 2012, 18:14.
Leave a comment:
Leave a comment: