Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ham04
    replied
    Deci pana la urma ce merita mai mult la un upgrade de la discuri pline la ventilate. Etrieri TRW si discuri ventilate, sau etrieri VAN si discuri ventilate? Mai intreb si eu, ca vad ca majoritatea care si-au pus etrieri de VAN au fost multumiti, acum nici cei cu discuri ventilate si etrieri TRW nu sunt nemultumiti. Eu mai mult as merge daca e sa trec la ventilate pe etrieri TRW si discuri de 259x20,6 mm sunt si mai ieftine ca cele de 260x22 mm, si placutele sunt mai ieftine decat cele de VAN care sunt duble la pret. Si inca ceva, unii spun ca la Logan cu motor 1.4 cum am eu, o sa se simta pe transmisie modificarea franelor, ca discurile ventilate sunt mai grele cu 1,5 kg fata de cele pline deci 3 kg in total, chiar se simt sau afecteaza cu ceva?

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    pe spate ai facut ceva de nota 10.
    pana la urma nu conteaza decat sa fii tu multumit si atat. ca oricum majoritatea nu apreciaza nefiind interesati de asa ceva.
    eu am apreciat mereu modificarile tale, deci tine o tot asa sa am ce aprecia in continuare

    P.S. hai cu furtunele cu manta metalica sa fie 100 %

    P.S. cam multi de "apreciaza"

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Asa, acum, dupa prima etapa de Campionat de Indemanare, pot trage concluziile unui sistem de franare modificat 90%. Incep cu o trecere in revista a modificarilor :

    - pompa centrala de VAN/Pick-up, diametru piston 22mm, fata de 20mm la berlina
    - etrieri fata de VAN, tip ATE
    - discuri fata de VAN/Clio 3, continut ridicat de carbon, racire spre janta, 260x22mm
    - etrieri spate de Megane/Clio/alte marci, tip constructiv TRW/Lucas
    - discuri spate de Clio/Megane, 240x8mm
    - cabluri de frana de mana cu cursa micsorata
    - repartitor blocat pe intermediar, pentru moment

    In sfarsit, frana raspunde la atingerea pedalei, este foarte dozabila, actioneaza progresiv, nu exista nici o tendinta de fuga a spatelui inaintea fetei
    Frana de spate intra exact atat cat iti trebuie pentru o franare in siguranta de la viteze mari. Cu cat insisti mai mult asupra pedalei, cu atat devine mai riscant, o data cu blocarea rotilor.
    Blocarea rotilor se face in acelasi timp, urmeaza sa pun un repartitor reglabil din interior pentru a putea avea control total asupra acestui aspect

    Frana de mana : bomba! Sistemul este perfect, efort minim la maneta, cursa progresiva, se termina cu un blocaj ferm al rotilor. Necesar 4 dinti pentru parcare, 7-8 dinti pentru blocaj total in timpul mersului

    Ca si costuri pana acum, franele de spate 500 euro, cele de fata 250 euro. Luind in considerare faptul ca cheltuielile astea au fost facute de-a lungul timpului, eu zic ca am investit corect in siguranta mea si mai mult decat atat, in pasiunea mea!

    Sa nu uitam scopul meu principal atunci cand modific ceva la mecanica : sa stea pe sosea, si nu pe langa

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    eu as zice Clio 3 mai bine

    FDB 845 cred ca fac fata cu brio la Brembo Max. te astept sa vii in tara si facem cateva teste si masuratori ... ce zici ?

    vreau sa masor odata distanta de franare cu mana mea. nu prea are cine sa ma ajute dar pe tine te pot obliga sa vii...intelegi ?

    Leave a comment:


  • lau911
    replied
    marcs:distributia mea e perfecta are doar 7 -8 ani si 34.000km ) trag tare poate se rupe in mers

    Razvan : nu ma dau cu tine ,nu am o masina performanta ,la ce pui tu acolo ar trebui sa te gandesti la 16v, nu la un amarat de 1.4

    ds 2500 as lua ca sa fie compatibile cu discurile si sa nu am treaba ...dar cu 845-urile ce fac le arunc ,astept sa vedem cum se comporta :S si dupa daca e nevoie trecem pe 2500. acuma ma gandesc la franele pe spate r19 sau clio 3 ?

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    asta se chitreste sa schimbe distributia...si noi avem pretentii sa isi puna DS2500 desi il cred in stare

    @ alexpeed daca ai ABS ia ATE SL.6 sau Ferodo ESP daca nu ai ABS merge ATE Racing Blue ( in manual nu se recomanda lichide vascoase cu peste 700mm2 / secunda. am mers cu o masina care avea ABS + ATE racing Blue si era ok. mergea fara probleme )
    Last edited by alessandro; 16 May 2012, 00:07.

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by razvanamza View Post
    laurian, daca te mai iei de obarsia mea natala te bat la linii cu 3 masini
    Nu si cu mine sofer pe a lui Laurian, ii dau sa sara la "1.4" tau.

    @alessandro: crede-l pe cuvant pe Laurian, e nebun sa stii. Cand o sa vina in tara il cred in stare sa-si ia cele mai scumpe placute si parca-l vad ca le achita cu coroane daneze)).

    Eu trebuie sa am in vedere schimbarea totala a lichidului de frana.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    ai uitat ce pun in motor. si aduc masina mai goala.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    adevar graiesti.
    din pacate unii pe aici prefera sa isi ia bec cu xenone combinate cu halogen sau o mizerie de genul in loc sa puna o placuta buna pe un disc de calitate. sa nu mai zic de discuri Klaxcar sau ASAM cu placute de la Norauto

    dupa ce mi am facut curatarea la saboti ( degresare, curatare, gresare, ) merge beton frana. este mai sensibila si mai moale pedala

    @ razvanamza eu nu as spune asta

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Multe probleme cu franarea la Logane vine de la reglajul incorect al sabotilor si in plus, la cele fara ABS, de la repartitorul blocat.

    O masina intretinuta corect (verificat tamburii si desprafuit sabotii la fiecare 30 000km, verificat, curatat si gresat glisiere etrieri la fiecare 30 000km, schimbat lichid de frana minim la 2 ani) va avea franele puse la punct negresit.

    Zi de zi vad masini birjerite ca la balamuc, cu lichid de frana vechi de 7-8 ani, cu placute neschimbate de 2 ani etc. Si cand te uiti de afara, zici ca masina e impecabila.

    Nu va zgarciti la frane si directie domnilor, nu va zgarciti. Niciodata nu va fi indeajuns

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    laurian, daca te mai iei de obarsia mea natala te bat la linii cu 3 masini

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Originally posted by lau911 View Post
    845 485 548 cum o fi ) imi iau ds 2500 sa mori de necaz si sa pot sa tin minte
    nu te cred. nu te lasa inima sa dai 390 pe niste placute. nu poti

    Leave a comment:


  • lau911
    replied
    @ lau 845 tati...845

    845 485 548 cum o fi ) imi iau ds 2500 sa mori de necaz si sa pot sa tin minte

    razvane : esti mai sucit decat intorsura buzaului

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    pot sa le blochez lejer, dar oirucm mai greu decat dunlopurile de dinainte. sunt multumit de franele mele, si urmatoarele discuri si placute vor fi stock de van, ATE. am fost foarte multumit de ele.

    Leave a comment:


  • Shakar
    replied
    Originally posted by razvanamza View Post
    placutele mele sunt GreenStuff. daca si alea sunt no-name, ferodoaiele tale ce-s?
    Ca producator de sisteme de franare, EBC e chiar no name fata de Ferodo. Nu insista sa dovedesti contrariul ca te minti singur. Ia-ti niste discuri de calitate si eventual schimba si placutele sa vezi ce fata pot sa faca niste etrieri mai mari la niste anvelope de 185.

    Sistemul stock de franare depaseste cu usurinta aderenta anvelopelor, sa ai un "upgrade" si sa crezi ca sunt prea bune anvelopele e amzuant, mai ales ca nu cred ca vorbim de Michelin Pilot. Ceva e in neregula.

    PS - eu am Michelin Energy E3A care e cam aceeasi mancare de peste cu EcoContact 3 si sistemul de franare stock poate face ABS-ul sa intre fara probleme. Placutele acum sunt FDB1781. Pacat ca esti din Bucuresti, eram mai mult decat bucuros sa imi pun rotile tale sa vezi cum fac sa intre ABS-ul fara probleme fara upgrade la sistemul de franare.
    Last edited by Shakar; 15 May 2012, 18:14.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google