If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ete na. coboara transfagarasanul cu 1.4 laureat (si 3 persoane) si franeaza de urgenta in caz de ceva. pe pariu ca distanta e mai mare? si la mine la ITP s-au mirat mesterii, apoi au intrebat de unde-s etrierii culmea, e perfect legal, fiindca au mai fost montati pe Dacia, fie ea si van.
Ugrade pentru cei care care folosesc masina sportiv.
Pentru un mers normal (din punctul meu de vedere) este total degeaba si asta nu poate nimeni sa imi schimbe. Atat timp cat nu am avut niciodata frana ineficienta mi se pare absurd sa spun ca o alta frana ar putea face ceva mai bine.
deci tu nu mergi sportiv ....tu vrei sa demonstrezi ca cei care modifica masini sant prosti si baga bani degeaba .....si nu au nici un beneficiu din punctul tau de vedere nici o suspensie nu e buna nici frane etc ,doar sa ai putere sub capoata .....
ete na. coboara transfagarasanul cu 1.4 laureat (si 3 persoane) si franeaza de urgenta in caz de ceva. pe pariu ca distanta e mai mare? si la mine la ITP s-au mirat mesterii, apoi au intrebat de unde-s etrierii culmea, e perfect legal, fiindca au mai fost montati pe Dacia, fie ea si van.
eu am coborat Grossglockner ul cu frane stock in regim de accelarare si frana. nu am avut nici cela mai mic fading.
Fading-ul ala nu apare asa simplu. Sunt multe variabile ca: placutele, lichidul de frana, discul. De multe ori, fadingul este o consecinta directa a placutelor si exista pe Google foarte multa informatie despre asta. Sistemul stock de pe Logan, nu-l poti invinui ca nu este decent. Problema e cand pui chinezarii si din repartitia proasta a maselor pe punti.
Poti sa-i pui si frane de Porsche, cat timp greutatea masini, impulsul si aderenta anvelopelor nu-s de Porsche, ori blochezi rotile mai repede, ori intra ABS-ul mai repede.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
explica le si astora de mai sus da ia ti armura, scut, casca ceva ca or sa zboare pietre la greu. punand suspensie sport care imbunatatesc raspunsul si aderenta anvelopelor se obtine din start o frana mai buna ca o pereche de etrieri de van
fadingul cred ca apare mai frecvent din cauza lichidului de frana care fierbe. cu placute si discuri de cea mai buna calitate ramai in 2 minute fara frane.
imi plac cel mai mult astia cu frane de van care pun lichid Dacia. anuleaza din start avantajul acelor frane. rezistenta la fading
Last edited by alessandro; 22 November 2011, 23:20.
chiar daca suna cam aiurea cum ai intrebat, nu e nici un secret. masina cu arcuri si amortizoare mai tari nu va salta de bot cand franezi, nu va ridica spatele la fel de mult, apasarea pe drum fiind pastrata mai bine. pe cutia amortizoarelor monroe chiar este desenat!!! faptul ca un amortizor nou reduce distanta de franare datorita reducerii balansului.
ete na. coboara transfagarasanul cu 1.4 laureat (si 3 persoane) si franeaza de urgenta in caz de ceva. pe pariu ca distanta e mai mare? si la mine la ITP s-au mirat mesterii, apoi au intrebat de unde-s etrierii culmea, e perfect legal, fiindca au mai fost montati pe Dacia, fie ea si van.
Am coborat cu 1,6 ambition si 4 persoane fara probleme. Jos puteam sa pun mana pe disc. In fine, trebuie sa stii sa si conduci.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
dar stii sa ne explici de ce ajuta suspensia la franare?
de cand apesi frana botul se lasa iar de cand incepe sa coboare pana apasa pe gume trec cateva sutimi de secunda.
fara apasare aderenta este scazuta deci si eficienta franarii este scazuta. suspensia sport transmite instant impulsul si transferul de mase la gume. nici nu mai intra ABS ul asa repede.
la mine cum am dat tare in pedala la orice viteza intra ABS ul si nu mai scap de el. pana la 10 kmh
am intelec ca prin grupul hidraulic pot ramane bule de aer la aerisire si nu e bine. nu va mai functiona corect. ceea ce s a intamplat si la mine.
am vorbit cu un domn de la renault si i am explicat. mi a zis ca sunt doua cauze : ori lichidul RBF 660 care nu prea este indicat pentru ABS ul Bosch; sau aerisirea incorecta.
mi a zis ca vorbesc prostii cu soft agresiv la ABS si alte tampenii. aerisire ca la carte, anvelope premium si o sa mearga ceas
mi se pare un pic ciudat. are si dsign dreptate. avem acum alta gaselinta despre care vorbim 2 luni. bine...nu cred ca dauneaza cu nimic
In ceea ce priveste sistemul de franare, pe masinile echipate cu ABS, se stie faptul ca lichidul de frana este supus unor solicitari suplimentare,temperaturi mai mari de lucru fata de un sistem non ABS.Ar trebui sa stim ca lichidul de frana are proprietatea de a asorbi apa(higroscopic) din aerul atmosferic; in aceste conditii aceasta poate sa fiarba ducand la formarea bulelor de gaz si implicit la scaderea eficacitatii franelor.
De aceea este indicat sa se respecte intervalul la care se inlocuieste acest lichid si cel mai important , utilizarea celui cu temperaturi de fierbere cat mai ridicate(150-180grade)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment