Pe masina de unde provine etrieul respectiv exista ABS, asadar ... nu va fi problema.
Modificarea Sistemului De Franare.
Collapse
X
-
-
-
Eh, noi suntem numai niste prosti care ne racim gurile p-aci...
Comment
-
acum ceva vreme ( intre carciun si rev ) am pus o prietena sa mearga cu masina mea sa o invat sa franeze
nici cunostintele in ale sofatului nici fizicul nu prea o ajutau, in consecinta nu prea reusea sa franeze la blana
in schimb pe un Logan cu etrieri de VAN ( 1.6 ) scotea franari perfecte fara probleme. a zis ca i se par mult mai bune franele VAN ca nu trebuie sa apese padala asa tare.
sa nu mai zic ca Loganul avea ABS care reprezinta un avantaj prin rezenta EBD ului fara de repartitorul clasic. se gestioneaza perfect foartele de faanare pe spate fara a taia din zeama pe fata
nevasta mea are aceiasi problema cu frana. nu intra nici macar ABS ul cand franeaza. nu poate..... asta e in rest merge ok
daca pe ea o ajuta....etrieri de VAN sa fie
Comment
-
Eu zic ca asta e o concluzie buna, pentru unul ca mine. Si mai mult decat atat, o fata firava a confirmat ceea ce ma chinui eu sa zic de vreo 3 ani de cand am aceste imbunatatiri
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostDeci etrieri de van= frana dozata atat de prost ca blocheaza rotile instant si o femeie. Bine ca am inteles, sa ma feresc.
e mai bine ca nevasta mea nu poate sa franeze cu franele normale ? nu poate ce sa ii fac ? sa ii tai carnetul cu foarfeca ? stazile sunt facute si pentru cei slabi
pe ea o ajuta franele astea deci o sa i le pun.
este bun si punctul de vedere cu blocatul rotilor....da oricum la franarea de urgenta se blocheaza rotile si cu discuri de 238
@ dsign eu nu am contestat niciodata performantele superioare ale etrierilor de VAN. eu sustin ca prima frana va fi identica si la VAN si la berlina. la a 5 a frana clar vei opri mai bine
Comment
-
Cand mi-am pus prima data 205/45/17, eram super incantat de cum se comporta masina pe curbe. Insa la coborarea de pe Predeal spre Brasov, am ramas fara pedala, pentru ca anvelopele puteau, dar franele cedasera. Mergeam atunci cu discuri pline.
M-am speriat si am trecut imediat la discuri Tarox, striate si ventilate.
Etrierii de VAN i-am pus mai apoi dupa ce am fiert discurile Tarox si placutele Ferodo Premier pe Babarunca. Am fost un fel de pionier, doar cei de pe la fabrica, din Pitesti/Mioveni mai facusera trecerea la etrieri de VAN.
Asadar, in combinatie cu o anvelopa buna, ceea ce a concluzionat sotia ta este absolut identic cu ceea ce am concluzionat si eu acum ceva timp in urma. Dar na, explica vantului ca-i aer!
Si sa nu-mi spuneti ca nu stiu sa franez, ca uploadez aici zecile de filmari de pe Transfagarasan, Cheia, Rasnov, etc
Comment
-
nu folosi cuvinte mari precum sotie ca ma sperii si fug inca nu e. nu puteam spune sotie ca se intelegea gresit, dar nici prietena nu puteam sa spun pentru ca ar fi fost nerelevant...nevasta este folosit atunci cand deja nu mai poti sa scapi si te a pacalit sa faci nunta
in alta ordine de idei. pe Transfagarasean am prajit primul meu set de placute si discuri de SuperNova. eram incepator si abuzam de frana inutil. eram 4 in masina iar spre sfarsitul coborarii am ramas fara frana. i am tras inferioare peste limita de 6250 pana pe la 7000 sau chiar mai mult. am oprit. din frane iesea fum gros albastru iar discurile erau precum cerul noaptea. de atunci am ramas obsedat de frane si am prins oarecum frica de serpentine care coboara periculos.
asta vara pe TransAlpina am incercat la blana franele Brembo PVT + FDB845 + RBF 660. accelerari inainte de curba, frana blana si tot asa. pana jos la Novaci nu a schitat nici un gest ca ar ceda. cred ca am prajit placutele. de atunci scartaie groaznic
Comment
-
Am citit tot thredul, chiar ma interesaeza o modificare a sistemului de franare, dar din pacate nu am ajuns la nici o concluzie, discutiile sunt prea tehnice, sau chiar prea generale.
De aceea, rog pe cei care si-au modificat sistemul de franare sa afiseze upgreidul si care este parerea lor fata de ce au avut. (stok)
Mentionez ca doresc sa achizitionez etrierii de van cu pistonas si plachetii de franare de pe un logan Van de 20000 km avariat, iar discurile sa le achizitionez noi.
Daca puteti veni cu sfaturi si sugestii utile, ce tipuri de placheti, sau ce ar mai trebui schimbat pentru o franare mai buna, daca trebuie inlocuita si pompa de franare, lichidul de franare, ce tip de lichid,cauciucuri, ce dimensiuni, etc. etc. etc.
Am facut aceasta interventie in ideea si din dorinta de a se scrie strict la subiectul threadului. Sper sa nu supar pe cineva.
Apropo masina este fara ABS.
Comment
-
e buna trecerea la van. de pierdut nu ai ce sa pierzi. doar de castigat
placheti inseamna placute ? daca da atunci ia Ferodo FDB 4035
discuri poti lua Brembo Easy Check de Logan berlina. atentie de berlina nu de VAN. au ventilatie caracteristica Brembo Max
sau poti lua discuri dedicate VAN dar acelea au ventilatie normala.
discuri oti lua deci de care doresti, ventilate sa fie si sa aibe 259 - 260 diametru. totusi de preferat Brembo Easy Check din punctul meu de vedere.
daca nu ai ABS lichidul de frana ATE Racing Blue este perfect
mergi pe astea si nu vei avea probleme.
succes
Comment
-
si inca o chestie , vezi sa nu dai mai mult de 170 lei pe etrieri pentru ca atat sunt noi :dsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
stiu ca se va spune ca sunt gica contra dar sunt curios.
@dementor ne poti spune si pentru ce iti trebuie o frana mai "buna"? Folosesti masina la limita si ai ajuns sa incingi franele cat sa nu mai franeze sau doar pentru faptul de a te lauda in parcare ca ai logan si ca ai frane cu 10 pistonase si disc cu tripla ventilatie?
Daca vei spune ca vrei sa fii mai sigur pe masina si ca vrei sa franeze mai bine nu ai ales piesa buna. Pentru a frana mai bine se cumpara anvelope premium si mai late. Schimbatul discurilor si a placutelor nu fac decat sa mareasca timpul pana cand franele se incing si devin ineficiente.Last edited by o8MeLC; 4 February 2012, 21:20.
Comment
Comment