Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • grigu32
    replied
    asta doar in cazul in care doresc sa pun inelele alea cu 48 de poli. dar daca vreau sa pastrez inelele cu 44 de poli,ce ar trebui sa caut mai exact? adica..diferentele dintre sistemul dvs si sistemul "teoretic" pe care l-as vrea eu,sunt acele inele? (imi cer scuze,dar sunt foarte pe langa..)
    Last edited by grigu32; 21 June 2015, 15:16.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Daca vrei sa montezi sistemul similar cu al meu (compatibil 99% cu loganul) iti vor trebui rulmenti de fata cu inele ABS cu 48 poli (adica dupaa 2007)

    Tu ai acum sistem ABS cu inele cu 44 poli

    In curand voi avea de vanzare o pereche de discuri de 240mm plus ceva piese pt conversie.

    Leave a comment:


  • grigu32
    replied
    am citit de la inceput tot topicul si am urmatoarea intrebare: citisem postul lui dsign in care spunea ca si-a montat discuri spate plus abs apoi postul de pe topicul sau de la my ride in care avea la vanzare piesele pe care le montase si nu am inteles o chestie..partea cu "abs cu 48 de poli,echipare dupa 2007". sa inteleg ca v-ati montat abs de pe loganurile de dupa 2007 sau..? loganul pe care il am este ambition din 2005 si am cautat pe google sa vad ce fel de abs are dar nu am gasit nimic legat de asta..iar intrebarea mea este urmatoarea (nu mi-am dat seama din topicul asta,poate sunt eu mai batut in cap sau nu stiu..)s-a discutat foarte mult de conversia de la tamburi pe spate la discuri dar majoritatea care au facut asta au avut loganuri fara abs..poate cineva sa imi spuna (daca nu cumva s-a spus deja,sa imi zica numarul paginii de la acest topic sau sa imi lase link de la topicul cuiva de la my ride sau asa..) ce ar trebui facut in plus pe langa achizitionarea de discuri,etrieri,fuzete,suruburi,cablu de frana de mana si nu mai retin exact ce mai trebuia, pentru logan cu abs din 2005?

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Sanse 100%. Daca e meserias.

    Leave a comment:


  • Andi29
    replied
    Ma poate ajuta cineva cu o parere? Am schimbat etrierii de berlina cu unii de logan van la un service. Mecanicul de acolo a zis ca face aerisirea la pedala si m-a pus pe mine sa apas. Am citit atat pe forum cat si pe blogul cu tutoriale ca aceasta metoda nu scoate tot aerul. Ipotetic vorbind sa spunem ca mecanicul e meserias, ce sanse a avut sa scoata tot aerul?

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    de aia crapa. ca sunt mai rigizi.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Ma gandeam ca sunt aripioare pt racire. Bun si asa, pt rigidizare.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    E spanac invechit, e plin de alte amsini de 80-90 de cai cu frane cu tamburi pe spate si doar la Dacia sunt perimati.
    Am impresia ca tamburii aia sunt si mai subtiri in grosime, aripioarele ajutand la rigidizare.

    Leave a comment:


  • RACINGCODE
    replied
    Am inteles , multumesc!

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Nu am de Megane diesel, habar n-am daca e la fel cu ce am eu.

    Eu am o pompa de la Megane 2.0ide Coach, 23.8mm, pe care inca n-am montat-o.

    Trebuie modificata furca de prindere la pedala (i-am pus reglaj), iar conductele sunt asezate in partea opusa fata de Logan.

    Pe podul pedalier se potriveste la fix

    Leave a comment:


  • RACINGCODE
    replied
    Design, te rog sa-mi spui cum s-a comportat Loganul cu pompa de Megane 2 diesel si cat de greu s-a adaptat la conducte?

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Originally posted by einstein1984 View Post
    Am vazut niste symboluri noi cu tamburi de frana spate cu aripioare de racire... Ar fi o solutie omologata pentru cine nu vrea mari batai de cap.

    Solutia adoptata de Renault pt noul Sandero RS este deja de 2 ani la mine pe masina.
    Singura chestiune care mai trebuieste ca sa fie chiar totul ca de fabrica : niste cabluri e frana de mana, pe care oricum le-am modificat cu simt de raspundere (vezi cursele de indemanare, unde nu s-a rupt nimic - daca nu s-a rupt acolo, apoi unde ? )

    Tamburii aia cu aripioare sunt o solutie disperata de a mentine un sistem de franare invechit pe masina, presupus mai ieftin la prim montaj.

    Paraul Rece- Rasnov deja mi-a fiert franele actuale (configuratie VAN fata + discuri 240mm spate) Am trecut prin Rasnov incet, cu fumul dupa mine, iar la startul probei de coasta (la cetate) inca mai fumegau. Si daca nici eu nu ajut cu frana de motor...

    Leave a comment:


  • RACINGCODE
    replied
    Cred ca si pe Loganul nou sunt astfel de tamburi dar controlul franei pe disc e altul.
    Nu prea iti permiti sa blochezi rotile si mai ales spatele.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Am vazut niste symboluri noi cu tamburi de frana spate cu aripioare de racire... Ar fi o solutie omologata pentru cine nu vrea mari batai de cap.

    Leave a comment:


  • bogdabo
    replied
    Stie cineva daca aerisitorul de la etrierul lucas pentru disc plin se potriveste pe etrierul ATE de logan van/pick up?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google