Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    dsign, are cum, ca e masa in miscare de rotatie care trebuie accelerata (de aia usurezi volanta). Ca sa nu mai zic de efectul masei nesuspendate asupra suspensiei (bine, ca si fadingul, alta chestie irelevanta daca nu esti racer)
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      Taicule, inteleg chestiunile astea... Insa nu cred eu ca chiar te pun in cap niste discuri cu 2 cm mai mari in diametru.


      In alta ordine de idei, am o problema: toata lumea mi-a tipat la ureche sa-mi pun pompa mai mare (de frana) dupa ce am pus etrierii aia de VAN.

      Bun, acum am pus marea pompa, am pus si discuri pe spate (ai caror etrieri cica ar inghiti mai putin lichid de frana) insa pedala tot e moala si are o cursa de un kilometru...

      Repartitorul este strans BLANA. Aerisirea a fost facuta la marea meserie, fara graba, lichidul este unul bun

      Ia sa va vad, meseriasilor! Ca de facut teoria batului de chibrit cu 0.5mm mai lung sunteti capabili
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • #18
        ) deci pedala lunga nu este de la pompa , ciudat.
        Dane , cat costa lichidul ala de frana specificat de tine ?

        Comment


        • #19
          Originally posted by dsign View Post
          Taicule, inteleg chestiunile astea... Insa nu cred eu ca chiar te pun in cap niste discuri cu 2 cm mai mari in diametru.


          In alta ordine de idei, am o problema: toata lumea mi-a tipat la ureche sa-mi pun pompa mai mare (de frana) dupa ce am pus etrierii aia de VAN.

          Bun, acum am pus marea pompa, am pus si discuri pe spate (ai caror etrieri cica ar inghiti mai putin lichid de frana) insa pedala tot e moala si are o cursa de un kilometru...

          Repartitorul este strans BLANA. Aerisirea a fost facuta la marea meserie, fara graba, lichidul este unul bun

          Ia sa va vad, meseriasilor! Ca de facut teoria batului de chibrit cu 0.5mm mai lung sunteti capabili
          exista vreo diferenta de diametru intre conductele de frana intre berlina si VAN?
          totusi eu crec ca ai tu talpa prea grea, pedala e buna ))

          Comment


          • #20
            alessandro are tendinta de a amplifica putin prea mult unele aspecte. eu nu am simtit nimic cand am trecut de la neventilate la discuri de van, decat ca franam mult mai bine. in ce directie trebuie insurubat repartitorul pentru a " prinde" si spatele mai mult?

            Comment


            • #21
              @ razvanamza trebuie sa fii lunatic ca mine si o simti ca nu mai trage. daca nu iti pasa de cum trage masina logic ca nu vei simti nimic. pot spune ca imi cunosc atat de bine masina incat imi micsorezi out ul la toba cu 5mm si o simt. in primul rand a dismarut din smucirea care o avea la apasarea brusca a pedalei. si se simte, crede ma ca se simte faptul ca are discuri mai grele. si stii unde se simte ? pe treptele mici unde acceleratia are o valoare destul de mare pe 123


              @ dani cand trec si eu pe la tine sa vad cum ii pedala ? cauta un van si urca te in ala sa vezi cum e pedala
              -trebuie facuta comparatie in paralel cu un VAN. pompa , lungime conducte, diametru conducte.
              - din cate stiu eu etrierii tai de pe spate de la alte masini punga de lichid a etrierului este destul de generoasa, la prima vedere mai mare decat pistonasul tamburilor de berlina. dar si cursa pistonasului de etrier este mai mica decat cursa pistonasului de tambur.

              Comment


              • #22
                @FOF. ia de aici http://www.daciashop.ro/frana/lichid...tul-dot4racing, dar din ce stiu nu e recomandat pt ABS, nu stiu de ce

                @cristiubs, nu exista diferenta de diametru la conducte, sunt aceleasi peste tot. Totusi, la VAN sunt mai lungi.

                De cand mi-am pus discuri ventilate, pedala n-a mai fost niciodata la fel de tare precum e la masina lui taica-miu (preference, discuri pline de 259). Imi place la nebunie cum actioneaza pedala aluia, pacat ca cedeaza repede.

                @razvan, piulita trebuie stransa ca sa prinda spatele mai mult, insa la o masina cu suspensia standard e destul de periculos sa faci asta

                In continuare ma indoiesc de priceperea unora din voi, stiti voi care, cei cu batul de chibrit...
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #23
                  eu am RBF si functioneaza foarte bine ABS ul. dr_mke are de mult timp si functioneaza bine ABS ul . de ce nu este recomandar pentru ABS habar nu am

                  @ dsign la mine se duce pedala de frana pana la fund cand o apas. am coborat la masina special pentru asta.
                  - am mers cu masina lui razvanamza si nu mi s a parut ca ar avea cursa lunga. era doar ceva mai moale pedala

                  in schimb la Prestige ul 16v a lu' tata pedala e stiff rau. zici ca nu are servofrana. si daca ma infig in ea ma scoate prin parbriz. frane stock de 4 ani vechime. de ce ? pe mine ma depaseste problema
                  Last edited by alessandro; 6 October 2011, 09:35.

                  Comment


                  • #24
                    La voi astia cu ABS se mai face o aerisire suplimentara cu CLIP-ul, la unitatea ABS. Ai facut asa ceva?
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Aia se face daca schimbi ABSul. Altfel nu e necesara.
                      Fluidele pentru ABS/ESP sunt mai putin vascoase (Bosch are DOT 4 obisnuit si unu mai putin vascos pt ABS). Renault nu cere vascozitate scazuta neaparat.

                      dsign, ai de unde sa imprumuti un mastervac pentru o proba?
                      Last edited by einstein1984; 6 October 2011, 09:42. Reason: Automerged Doublepost
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        sincer nu. am facut aerisirea in service dacia si mi au spus ca nu este nevoie. stiu ca se baga nu stiu ce furtun cu vacuum. am vazut o astfel de procedura la Crafterul de la munca . tot aici in service mi au zis ca nu este nevoie la Logan

                        @ einstein sa aibe alta membrana VAN ul ?

                        il dau eu numai sa il vad impacat
                        Last edited by alessandro; 6 October 2011, 09:50.

                        Comment


                        • #27
                          Nu stiu ce-i ala un mastervac...
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            tulumba aia din spatele pompei de frana. pe care sta prinsa pompa de frana

                            Originally posted by alessandro View Post
                            tulumba aia din spatele pompei de frana. pe care sta prinsa pompa de frana
                            jso club de préparation moteur et d'optimisation des performances


                            L'amplification est fixée par le constructeur après calculs et essais des divers composants du système de freinage. On le nomme "Ratio"ou Rapport d'amplification.
                            Last edited by alessandro; 6 October 2011, 18:23. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              La fel ca razvan am si eu aceasi intrebare ... ce kkt se poate face in situatia asta ? Cand masina este goala franeaza doar fata , se simte clar nevoia de ajutor din partea celor din spate . Macar sa ajutea acolo putin .

                              Nu prea le am eu cu sistemele de franare si etc .... Dar am o intrebare :

                              Sa spunem ca imi cumpar discuri ,placute si etrieri de cea mai buna calitate , le montez si totul este suuuper . Dar daca imi iese un tanc rusesc in fata la 100km/h si apas pedala cu putere , evident rotile se blocheaza si ma duc sanie . Si ce am rezolvat ? Ca pot sa blochez rotile si cu franele stock .

                              Poate vi se pare amuzant , dar chiar nu imi explic cu ce m-ar ajuta . Poate fi discul ala ventilat rece ca gheaza in tot timpul franarii , dar daca l-ai blocat.....sanie
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                pentru a elucida si aceasta problema o sa sacrific eu kormoranele si o sa fac un test. de la 100 kmh cu si fara ABS pedala blana. macar sa se ofere un coleg sa ma ajute cu masuratori, repere, film etc. ca la carte

                                am vazut o faza de genul asta intre Cheia si Sacele. din sens opus venea tare un Logan, era si la vale, iar o vaca fugarita de un taur ( la modul cel mai serios nu fac nici o gluma ) a sarit in fata masinii. am vazut cum a blocat rotile si a tras stanga de volan sa intre pe contrasens dar a luat vaca in plin pe la 40 kmh. din ce am aproximat eu avea peste 110 120 in momentul franarii. s a dus efectiv sanie si nu a mai putut controla franarea.
                                ma intreb ce se intampla daca avea ABS si reusea sa ocoleasca pe contrasens unde eram eu
                                Last edited by alessandro; 6 October 2011, 23:49.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google