Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Inseamna ca noi am discutat aici degeaba Bogdane, aia inseamna.

    @alessandro, nu gradul de asistare e problema, ci cursa pedalei.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • #32
      Bun am citit tot topicul inclusiv inceputl de pe topicul lui dsign nelamurirea mea este urmatoarea ce as putea face pentru a imbunatati frana pe spate care tinde spre zero, la itp ca sa imi iasa testul de franare a tras si frana de mana si de abia si abia a reusit, mi-a reglat si repartitorul ala dar nimic in fine, de vreo luna de zile am schimbat placutele cu unele trw discurile sunt ok masina are 80000 km si pana atunci nu am schimbat placutele pana acum, iar de cand am schimbat placutele sincer nu o mai simt asa sigura pe frane cum era inainte. Lichidul de frana este cel original ( masina are 6 ani) ar fi vre-o imbunatatire daca as schimba lichidul de frana si daca da ce imi recomandati?

      Comment


      • #33
        In mod normal un lichid de frana nu trebuie tinut mai mult de 2 ani pe masina. In cartea de intretinere a Loganului scrie 4 ani. O fi greu sa o citesti domnu'?

        Poti pune orice DOT 4 sau DOT 5.1

        La km aceia ar trebui sa desfaci tamburii, sa-i cureti bine, sa le deblochezi autoreglajul, etc.

        Sunt chestiuni simple si de bun simt, care se fac periodic.

        Placutele trebuie rodate un pic, isi vor reveni.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #34
          Originally posted by dsign View Post
          Inseamna ca noi am discutat aici degeaba Bogdane, aia inseamna.

          @alessandro, nu gradul de asistare e problema, ci cursa pedalei.
          a zis colegul einstein cema de mastervac. poate este altfel ala de VAN. ti am zis ca la mine pedala se duce pana la capat. cauta un papuc la AMG si uite te sa nu foe diferenta fata de berlina. mai mare mai mic
          cand ai pus discuri ventilate ai pus si etrieri de VAN nu ? si de atunci ai pedala ciudata. trebuie sa fie o neconcordanta undeva . pompa ai, etrieri ai. singurele lucruri care nu fac parte din sistemul original sunt franele spate si mastervacu'(daca difera)

          deci ma ajuta cineva sa facem un test de frana filmat ? ABS vs no.ABS
          Last edited by alessandro; 7 October 2011, 09:09.

          Comment


          • #35
            Originally posted by dsign View Post
            In mod normal un lichid de frana nu trebuie tinut mai mult de 2 ani pe masina. In cartea de intretinere a Loganului scrie 4 ani. O fi greu sa o citesti domnu'?

            Poti pune orice DOT 4 sau DOT 5.1

            La km aceia ar trebui sa desfaci tamburii, sa-i cureti bine, sa le deblochezi autoreglajul, etc.

            Sunt chestiuni simple si de bun simt, care se fac periodic.

            Placutele trebuie rodate un pic, isi vor reveni.
            Domnu multumesc mult pentru informatie ma gandeam eu ca e o fi "expirat" de atata timp. O sa ma apuc si de curatat tamburii si o sa inlocuiesc si lichidul, sper sa se simta o mica imunatatire!

            Comment


            • #36
              @ibogdan, daca nu ai ABS, nu iti doresti sa franeze spatele cand masina e goala. Te rasucesti de n-ai aer si nu mai stii pe unde ai venit, Doamne feri. Cand se incarca insa, ai un cantar pe puntea spate care comanda repartitorul.

              Este foarte important ca rotile puntii spate sa nu se blocheze in timpul franarii.

              Asadar, iti recomand si tie o revizie serioasa la tot sistemul de franare : placute, saboti, discuri, lichid de frana, curatenie la etrieri si in tamburi.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #37
                @ dani ai zis ieri ca nu recomanzi strangerea la maxim a repartitorului la o masina cu suspensie normala. de ce ? influenteaza suspensia cantarul acela ? cum functioneaza ?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by dsign View Post
                  Nu stiu ce-i ala un mastervac...
                  Servofrana, mastervac ii zic francezii, scuze! Eu prin pedala moale inteleg asistenta mare, pedala lunga e alta problema. Conductele flexibile au manta metalica? Ca daca se umfla alea pierzi si acolo din cursa pedalei.
                  allesandro, masina goala (suspensia spate sus), repartitorul blocheaza trecrea lichidului spre franele spate. Masina incarcata (frana jos), se deschide sectiunea de trecere si permite sa ajunga mai mult lichid la franele spate si franeaza mai mult cu spatele.
                  Last edited by einstein1984; 7 October 2011, 11:00.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #39
                    @einstein, tocmai asta e, ca dpdv al asistarii, e ok. Totusi, daca apas pedala sa zic un cm, se aude un pufait, insa e ca si cum placutele nu si-au inceput deplasarea. Abia daca continui cu apasarea pedalei incepe sa franeze.

                    Bun, acum, de franat franeaza daca ii f..ti o pedala de-aia aruncata din pod, adica spre capat de cursa blocheaza rotile chiar si dupa cateva franari grave de la viteze mari, insa ca sa faca asta, tre sa apas pedala un kilometru.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      in functie de cat de incarcata este se schimba settingul franei pe spate. dar pe fata ? ramane aceiasi setare ?

                      Masinile echipate cu EBD cum isi dau seama care roata are aderenta mai mare ? cum isi da seama ca spatele e incarcat sau nu ? au senzori ceva ?

                      se poate regla cumva mastervac ul pentru mai multa sau mai putina asistenta ?

                      @ dani exact exact asta am patit la Crafter dupa ce am schimbat etrierii si discurile. inainte era pedala tare si ferma. dupa schimbare scotea un pufait si frana 0, apasam mai mult si incepea sa tina. ii trageam una din pod cum zici, bloca rotile dar tot jos tinea si prindea frana. in prima parte a cursei pedalei parca mi se lovea piciorul de o bucata de plastelina.
                      Last edited by alessandro; 7 October 2011, 11:20.

                      Comment


                      • #41
                        Nu exista cantar la masinile cu ABS. Lucreaza doar senzorii de rotatie.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Aaaaa, nu cumva distanta asta X are legatura cu problema mea?
                          Attached Files
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            @ dani aseara la Carol pe la 3 4 dimineata studiam mastervac ul de VAN. dupa ochiul meu de necunoscator dimensiunile sunt absolut identice.
                            pompa de frana este ca a ta.
                            pedala de frana este ferma si prinde de sus.

                            Comment


                            • #44
                              Buuun, m-am intors de la Brasov. Evident, la dus am folosit ruta Valenii de Munte - Cheia - Brasov, la intors a nins si mi-a fost frica sa merg pe anvelopele de vara pe Cheia.

                              De la iesire din Valenii de Munte pana la intrarea in Sacele s-a mers la maxim, m-a acompaniat Viperutzu. Franele se comporta excelent in conditii de stres, rotile spate franeaza suficient cat sa nu fie fundul masinii vesel, se vad urme de placute pe jante AM reusit sa scot fum din ele, mirosea ca naiba a tramvai, insa niciodata nu mi-au lasat impresia ca vor ceda. Totusi, cursa pedalei este foarte lunga. Exclud ideea discutata pe viu cu Alessandro (cea cu scurgerea interna de lichid - garnituri defecte ale pompei) deoarece sistemul este eficient atat la solicitari scurte si dese cat si la eforturi prelungite.

                              Sa nu uitam, vorbim de anvelope 205/45/17 care dupa incalzire sunt lipite de asfalt
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                parerea mea este ca franele tale merg foarte bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google