Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    eu nu am zis sa pui anvelope late si sa dai peste cap franele stock. am zis ca degeaba pune lumea etrieri de VAN daca pastreasza gume de 185 si au impresia ca au frane de avion.

    francezu a pus etrieri de VAN impreuna cu tamburi mai mari pe spate. de unde stim noi ca nu se creeaza o diferenta mare intre fata si spate ? de unde stim ca poate repartitorul ala de VAN o fi altfel pe dinauntru si lucreaza altfel ? pompa aia o avea si ea diametre si presiuni calculate pentru anumite tipuri de periferice. poate mastervacul ala difera de la ABS la nonABS sia asa mai departe intrebarile fara raspunsuri clare care au in spate o documentare solida continua on and on.

    Comment


    • #92
      Nu inteleg un lucru,in teorie ai foarte multe nelamuriri in legatura cu etrieri de VAN,dar practic esti multumit de o masina cu etrieri de VAN??Eu aveam discuri de VAN atunci...
      Pe clio am ABS,sincer nu cred ca voi merge pe VAN,placutele sport de VAN sunt foarte scumpe,sunt curios ce diferente vor fi intr-e logan(etrieri VAN+placuteATE) si clio(etrieri normali+placute Ds Performance/DS2500).
      sigpic

      Comment


      • #93
        am nelamuriri pentru ca nu stiu cum a gandit producatorul sistemul ala de franare. eu iti zic asa este prea mare diferenta de calitate intre cele doua placute astfel incat cea de VAN sa compenseze calitate prin marime. etrieri de VAN si dacute DS alea da. doar ca pretul este de 500 600 lei

        masina ta avea discuri fata spate. apropo cum iti tinea frana ? am mers cu 3 logane diferite cu etrieri de VAN si nici unul nu m a dat pe spate. efortul depus la pedala este considerabil mai mic, dar tot cam asa frana

        ai rabdare sa schimb eu placutele desi as vrea sa le schimb odata cu furtunele de frana si alea costa cam multicel
        Last edited by alessandro; 8 November 2011, 14:57.

        Comment


        • #94
          tu chiar ai impresia ca 2 furtune va face sa opreasca masina cu 2 metri mai putin ?
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #95
            vor face ca ie 50 fara numar

            Comment


            • #96
              eh, mai baga omu gresit destele
              deci ia zi, face ceva sau nu ?
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #97
                Daca vorbim de suprasarcina clar castiga Ds-urile e normal,dar la un mers oarecum normal cum se comporta.Fata de clio la logan tine foarte sus pedala,acum nu stiu sa zic daca e aceasi problema care o expune Dany,cand am ocazia il pun sa dea o tura sa zica el.
                sigpic

                Comment


                • #98
                  nu ma ... cum tinea la tine cand avei logan cu discuri pe spate si van pe fata

                  @ samy nu cred ca furtunele ala imbunatatesc distanta de franare. prin instalarea lor pedala devine mai ferma si mai tare. nu se mai pierde din presiunea circuitului de franare prin dilatarea furtunelor din cauciuc. cum atingi pedala cum franeaza, reduce din timpul de reactie de cand doresti sa franezi pana cand efectiv generezi max brake pressure

                  @ golan sincer nu stiu. o sa vina placutele le montez si revin cu impresii. vorba lu' Dani pana nu pui mana si faci poti sa urlii aici cat vrei ca nu aflii nimic.
                  cand pun placutele te invit sa le incerci. mai mult de atat....

                  Comment


                  • #99
                    Pai nu ti-e clar? Nimeni nu va da atatia bani pe niste placute de frana. Astept si eu review.

                    Va supun atentiei 2 randuri : http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=3557
                    Last edited by dsign; 8 November 2011, 22:42. Reason: Automerged Doublepost
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • deci ce recomandati sa pun pe masina pe fata
                      am discuri stock si vreau sa schimb cu discuri ventilate+placute+etrieri
                      o parere

                      Comment


                      • Oricare varianta e buna, cu precizarea ca discurile si etrierii de VAN rezista mai mult la folosire indelungata

                        Discuri ventilate de berlina - 259mmx20mm
                        Discuri ventilate de utilitara - 260mmx22mm
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • franele de van mai au avantajul (cel putin din punctul meu de vedere) ca nu mai obosesc asa repede. cele stock aveau calumea doar prima frana. la a doua sau a treia se lungea considerabil distanta de franare. incercat cu fdb 1781 parca (de origine) cat si cu fsl 845 (niste rahaturi ) si discurile stock 259x11 mm, care erau ca din unt, s-au tocit aproape complet in 20k km.

                          Comment


                          • sun la o reprezentanta azi dimineata sa ma duc cu Loganu lu tata sa ii schimb lichidul de frana. nu conteaza reprezentanta chiar nu mai conteaza.

                            raspuns : domnule de ce vreti sa schimbati lichidul de frana ? asta nu se schimba. stau si explic ca au trecut 4 ani ca fierbe ca ... domnule nu exista asa ceva, lichidul de frana nu se schimba si nu fierbe niciodata. cine v a invatat asa ceva ? numai probleme veti avea daca il schimbati. ramaneti fara frane. in fine daca insistati il schimbam. cand i am zis ca vreau sa pun lichid ATE Racing a zis ca nu pune asa ceva ca nu franeaza cu ala si fac accident. am inchis telefonul

                            P.S. domnul cu care am vorbit era sef service
                            Last edited by alessandro; 9 November 2011, 12:30.

                            Comment


                            • eu mai adaugam ceva inainte sa inchid telefonul

                              Comment


                              • Ramai mut de uimire. Eu as trimite mail direct la Vocea Clientului. Cu astfel de idioti, murim naibii pe strada. 90% din clienti chiar il cred.

                                Spre exemplu, eu am cumparat ieri pt serviceul la care lucrez un apoarat de verificat starea lichidului. Ca sa putem verifica la fiecare revizie.


                                Si insist sa ne dai numele service-ului si numarul de telefon al respectivului. As dori 2 vorbe cu el.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google