Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poate cel mai corect post de pana acum. " o sa franeze mai misto " nu mai repede.

    daca afla cineva fortele pistoanelor de VAN si de berlina calculam si fortele de franare cu diferite placute al caror miu este cunoscut.
    macar presiunile generate de pompele de frana lungimea di diametrul conductelor si imi bat eu capul sa calculez forta pistonului.
    gasisem pe undeva si caracteristicile de frecare a multor discuri Brembo. deci am baza necesara sa incep documentare despre cum se comporta miu ul in functie de diferitele materiale din care este alcatuit discul si placuta. am fosti si actuali profesori care ma vor ajuta daca dau in nas. doar atat imi trebuie presiuni pompa diametre conducte si lungime. diametrele si lungimile cilindrilor din etrier le stiu. enciclopedie va fac

    am facut adineauri ( da adineauri la 1 AM ) un mic test de frana cu un Clio 1.4 16v discuri stock 238 mm ventilate cu placute MasterSport.
    testul a fost facut cu aceleasi repere folosite de mine zilele trecute. eu am avut temperatura exterioara de 10 15 grade iar acum erau 2 grade afara. gume de iarna ambele masini. in clio 2 persoane iar la mine doar eu.

    rezultatul vi l comunica Razvanamza maine dimineata ca poate nu ma credeti. nici noua nu ne a venit sa credem. ca sa nu mai ziceti ca sunt eu impotriva franelor mari.
    Last edited by alessandro; 19 November 2011, 02:39. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • dupa spusele lui Alessandro, se pare ca acest clio a oprit excelent fata de cat ne asteptam initial.

      Comment


      • deci acum 2 3 zile 10 15 grade afara singur in masina cu frane calde de oras. am luat ca reper un stalp cu un cos de gunoi. 100 kmh cu frana in dreptul stalpului. masina se oprea cu 3 metri inainte de urmatorul stalp. am avut mai multe incercari si de fiecare data la fel.

        ieri seara. Clio sedan 1.4 16v 238mm ventilate placute Master Sport anvelope 165 / 14. 2 grade ceata, razvan cu mine in masina. ca reper acelasi stalp acelasi cos de gunoi. 100 kmh si frana in dreptul reperului. prima data a oprit fix in aceiasi distanta iar a doua oara a oprit cu 2 3 metri mai mult

        concluzie ABS ul de Clio functioneaza perfect. parca se infig rotile in asfalt si simti cu masina se opreste eficient.
        la mine intra ABS ul si imi da drumu cate 1 2 metri in salturi fara sa ma opreasca, sau am o problema cu ABS ul

        Comment


        • Vezi ca exista manometre care masoara presiunea la etrier.... dar n-ar fi mai simplu sa incerci 2 masini pe bancul de frane de ITP? Eventual cu acelasi roti? Una obisnuita, una modificata.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Dupa spusele mele in privat, diferenta provine din suspensia mult mai moale a Loganului, insa nimeni nu ma asculta
            sigpic

            Comment


            • clio de aseara are acum frane pe 259mm, etrieri "normali". s-au schimbat decat portetrierii, falca fiind, efectiv, aceeasi.

              Comment


              • Originally posted by dr_mke View Post
                Dupa spusele mele in privat, diferenta provine din suspensia mult mai moale a Loganului, insa nimeni nu ma asculta
                e la fel de barca si clio ala. e mai barca ca a mea. ti am spus ieri gumele mele pe celalalt 16v rup. chiar franeaza impecabil cu ele. dau cu bara de pamant. la mine problema este ca nici nu se lasa masina. sta dreapta si caraie ABS ul de il iau darcii

                @ einstein vreau sa mi aduc aminte putin din fizica din liceu si facultate. mi a mancat zilele atunci, acum imi place si vreau sa invat

                Comment


                • alesandro etrieti de van sunt mai mari pentru a putea tine o placuta mai mare ...forta este data de pompa de frana care creaza aceeasi presiune in conducte ...(TRW) si(Lucas)

                  Comment


                  • @Alessandro am vorbit cu sorin. treci si iei lichidul de la Dan si ma suni.

                    Comment


                    • Nu mai bine luati niste cauciucuri premium eventual mai late, iar apoi umblati la placute, etrieri si asa mai departe?
                      Si apropo ce dracului de teste faceti cu repere de cosuri de gunoi/stalpi? Da-o-n ma-sa de treaba

                      Comment


                      • cosul de gunoi este doar marcajul pentru stalpul de la care incepe franarea.

                        Comment


                        • geeez, cica teste ...
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • nu ei vor performanta cu masina stock , ........vrei sa ii prinda politia sau rar-ul
                            sigpic
                            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                            Comment


                            • Nici nu te mai mira de ce unora niciodata nu le merge cum trebuie masina.ba ii zdrangane ba ii fuge spatele, ba ii creste relantiul ,ba ii creste presiunea...in pneuri:unii si-o fac cu mana lor,se cheama intr-un fel treaba asta.
                              Apropo;nu experimentati sistemul de oprire de pe portavioane...?
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • La groapa cu ei... Sa li se taie capul!
                                Last edited by dsign; 20 November 2011, 16:43.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google