evident ca asa trebuia sa se intample. pe cutia de motul scria clar: nerecomandat ABeeS.
Modificarea Sistemului De Franare.
Collapse
X
-
Tocmai aia e, ca a pus Motul RBF si de aia ii functiona sacadat ABS-ul. Plauzibil, la cat de gros este lichidul respectiv
Comment
-
Iata ce se intampla cand niste Gigei betivi (recte io si cu pretenarii mei) se apuca de schimbat frane pe coltul strazii !!! Aerisire prost facuta, senzatie de frana ineficienta, bani cheltuiti pe si mai multe modificari si reparatii, etc...
Ok, de acum stiu ce trebuie sa-i fac cand aerisesc franele.
Eu o sa-i mai fac inca o aerisire dupa drumul de la munte, de sambata.
Am impresia ca bulele alea de aer nu se misca prea repede prin lichidul asta vascos. De aia cere aerisire cu forta
Comment
-
Pai ia vezi cum se misca bula de aer in apa si cum se misca in ulei... Nu ma asteptam la asta, sincer.
Si cand ma gandesc ca imi zburau pe langa ureche niste gloante : "e pompa stricata"; "s-au ros garniturile in pompa ca ai aerisit la pedala"; "pierzi lichid pe la etrieri"; "etrierii de van cer mai mult lichid decat aia normali" si multe altele...
Comment
-
) si tu spre deosebire de altii , chiar ai pus botu si ai cumparat o gramada de acareturi , mai mai sa`i dai foc ca nu`i gaseai rezolvare.
si pe topicul ala despre sistemul de franare deschis de mine tot asa , ma puneau sa cumpar pompe , discuri ,placute , ba chiar sa schimb masina cu totu`
Comment
-
Am luat o pompa mai mare pentru ca chiar vroiam sa fac asta. Pentru a demonta miturile am desfacut pompa mea cea veche, aia mica, am pus poze, etc.
La partea cu cantitatea mai mare de lichid nici nu am ce comenta, doar n-o sa stau sa atasez aici calcule din hidraulica, nu? Multumesc totusi dlui Prof. Dr. Ing Nicolae Vasiliu de la Politehnica (catedra de hidraulica, masini si actionari hidraulice) pentru sfaturi, recomandari si mai ales pentru disponibilitatea dumnealui.Last edited by dsign; 23 December 2011, 18:16.
Comment
-
dupa ce am vorbit cu tine am torturat efectiv pedala si pompa la aerisire. si uite ca s a intarit pedala cum nu a fost in viata ei nici din fabrica. mi a trebuit timp sa ma obisnuiesc cu ea. cum puneam piciorul pe frana nici nu se aprinde becul ca deja muscam din volan
si ca sa vezi, inainte, dupa ce am pus RBF era flasca si acum si a revenit
Comment
-
am de gand eu sa incerc un upgrade la frane , Brembo st205 + discuri scenic 300mm + jante 17 (205 40 17) sa vedem ce-o sa iasa ))
sunt totusi curios ce cantitate de lichid cer etrierii astia avand in vedere ca au 4 pistonase . se poate sa dau gres si sa nu faca fata pompa de reno , oricum incerc fara modificari la pompa . e o ambitie de-a mea dupa ce am incercat sa vand etrierii unora cu 200 +++ cp la un pret de nimic si li se parea scump , avand in vedere ca noi sunt mult peste 500E .
buun dupa ce am facut o proba asa fugitiv ma lovesc de urmatoarele probleme : etrierii nu se apropie de centrul discului , mai exact nu calca decat pe partea exterioara a discului... pentru ca se lovesc prinderile . in plus brembo au 4 pistonase lafel de mari ca acela pe care il are un etrier stock ... de aici si motivele de ingrijorare .Robert SGM are 2 pistonase si din ce am inteles de la el e ok . oare la mine cu 4??? astept sfaturi , pareri pro, contra etc etc
Comment
-
cam asa sta situatia in momentul de fata , in orice pozitie as pune etrierul nu calca pe toata suprafata posibila a discului... in poza sunt discurile de 260 mm dar si cu 300 mm m-as lovi de aceeasi problema . ce solutii am?? astept un sfat aici o chestie o socoteala...
PS : astept solutii constructive , dar nu radicale , taiat fuzete sau mai stiu eu ce . nu ma joc cu franele .
Comment
Comment