Schiimbat Motor Logan 1,4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schiimbat Motor Logan 1,4 Mpi

    Salut. As avea si eu o intrebare. Ma tot gandesc sa schimb motorul de la loganelul meu. Ma gandeam la un motor de megane rs. Bineinteles cu tot cu cutie de viteze si ce mai e nevoie ... Problema mea ar fi urmatoarea ... Nu gasesc pe nicaieri nici macar sa intreb de un pret. Stie careva pe unde as putea sa gasesc si cam in ce pret ma duce?
    Si alta problema ... daca a facut cineva modificarea asta ... as vrea sa stiu si eu exact ce implica. Vreau sa incep o serie de modificari "agresive" la masinuta si ma gandeam sa incep cu motorul.

    Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie dar nu am gasit nici un thread despre asa ceva. Daca trebuia postat in alta parte rog un moderator sa il mute acolo unde trebuie. Multumesc anticipat.

  • #3
    ms

    Multumesc pentru link ... cred ca am sarit peste ... Dar oricum nu ma lamureste in legatura cu problema mea cea mai mare ... unde gasesc un motor si in ce bani ma duce cu tot ce mai trebuie ... nu am gasit nici la dezmembrari. Daca poate sa ma ajute careva cu informatia asta ... raman dator .

    Comment


    • #4
      pe ebay un motor si-o cutie te costa cam 1000-1200 euro cu transport cu tot. iti mai trebuie electronica, resoftare de cod "ats" in ecu injectie.
      parerea mea e ca o sa fii singurul care reuseste, din 2000 de visatori la modificarea asta.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #5
        mai ieftin gasesti motorul de Clio RS ca sunt mai multe si ramai aspirat nu turbo .E mult mai greu de pus la punct motorul ala pe o masina care n-are nicio legatura .Plus ca e cam dublu la pret, si il primesti fara turbina fara galerie de evacuare etc . Ala aspiratul e mai simplu combinat pe logan si are 170-180 cp sau chiar 200 daca il vrei pe ala nou . Daca te hotarasti eu te pot ajuta cu importul de motor din UK
        te pot ajuta si cu cel de megane RS dar pretul e intre 1500-2000 lire ... plus ca o sa gasesti greu piesele ce iti mai trebuie pentru el ca nu sunt asa multe de vanzare si nimeni nu il da 100% complet ,in schimb de alea de clio e plin si gasesti cam tot ce iti trebuie ca sa il faci functional. ,asta daca nu esti si tu la fel ca restul care inca viseaza dar nu stie cu ce se manca un motor ,caz in care ne tocim degetele degeaba .
        Last edited by Cristi_Xp; 30 October 2011, 01:13.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #6
          thread mort inainte de a se naste

          Comment


          • #7
            cred ca a cumparat deja motorul si e si montat pe masina .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #8
              scz

              Scuzati intarzierea si multumesc pentru raspunsuri. Nu. Motorul nu e montat pe masina, nu e nici macar cumparat. Si nici threadul nu este inchis (cel putin sper) doar ca am avut un ... mic/mare accident din pakte si momentan sar parea ca trebuie sa ma ocup de reparatia asta si abea apoi sa ma gandesc la o investitie in motor. Va multumesc inca o data si Cristi_XP te contactez pentru motorul de clio (daca zici ca e mai okey si mai simplu de gasit restul de piese decat pentru cel de megane) atunci cand termin de reparat la masina.

              Comment


              • #9
                ca de fiecare data, se gaseste cate un ghimpe care sa impiedice o asa ampla lucrare de tuning adevarat al unui logan, tine minte cainele care latra nu musca ...
                pe forum nu gasesti mecanici care sa te ajute prin tastatura sa faci shimb de motoare, aici gasesti ajutor pentru modificari simple al masinii, compuse din cativa pasi, nicidecum sa schimbi motorul, stai linistit si foloseste masina asa cum se gaseste, baga ulei bun, ia consumabile de calitate si da-i benzina buna, mai departe de atat, daca vrei sa faci ceva pune mana pe scule si spor la treaba, forumul il vei folosi cel mult sa arati ce ai facut.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #10
                  poti, mai usor, sa montezi un compresor pe loganul tau. modificarile sunt mult mai mici decat transplant complet de pe alta masina, inclusiv diverse adaptari. nu mai vorbesc de rar/itp si altele care devin imposibil de trecut. exista si spaga, dar nici aia nu face minuni.

                  Comment


                  • #11
                    si cu compresor treci RAR/ITP ? nu cred

                    Comment


                    • #12
                      Nu treci nici cu compresor dar e altceva decat altmotor , alte serii etc.

                      Daca punem problema de itp\rar nu mai trecem nici cu frane de van , dapai motor.
                      sigpic

                      Comment


                      • #13
                        Originally posted by samy0388 View Post
                        ca de fiecare data, se gaseste cate un ghimpe care sa impiedice o asa ampla lucrare de tuning adevarat al unui logan, tine minte cainele care latra nu musca ...
                        pe forum nu gasesti mecanici care sa te ajute prin tastatura sa faci shimb de motoare, aici gasesti ajutor pentru modificari simple al masinii, compuse din cativa pasi, nicidecum sa schimbi motorul, stai linistit si foloseste masina asa cum se gaseste, baga ulei bun, ia consumabile de calitate si da-i benzina buna, mai departe de atat, daca vrei sa faci ceva pune mana pe scule si spor la treaba, forumul il vei folosi cel mult sa arati ce ai facut.

                        Nu inteleg ce vrei sa spui. Nu am facut threadul asta ca sa ma ajute cineva sa fac aceasta modificare. Am facut-o in speranta ca voi gasi pe cineva binevoitor care sa imi dea niste sfaturi in legatura cu ce implica ceea ce vreau eu sa fac. Nu am spus ca este batut in cuie. Tocmai de-asta am si venit aici deoarece am nevoie de sfaturi. Nu sunt mecanic de meserie deci nu am de unde sa stiu cu exactitate ce presupune o modificare asa ampla. Si nu stiam ca forumul este doar ca sa arati ce ai facut. Eu stiam ca se foloseste si pentru eventuale sfaturi din partea celor care au trecut prin asa ceva sau care stiu cu ce se mananca. Si in afara de asta ... tot ce am facut a fost sa cer cateva pareri in legatura cu preturile care ma asteapta si unde as putea sa gasesc ce ma intereseaza.


                        P.S.: "GHIMPELE" este de fapt o dauna de 5000 de lei pe care din pacate o voi plati din buzunarul meu deoarece masina cealalta avea asigurare in Franta si dureaza pana primesc cei de la societatea de asigurari "CONFIRMAREA LA CARTEA VERDE". Asa ca ... sper ca intelegi de ce mi s-au schimbat prioritatile in momentul de fata.

                        Comment


                        • #14
                          eu am trecut de doua ori ITP cu etrierele de van, fara spaga sau ceva. sunt piese de dacia ce echipeaza aceeasi caroserie pe modelul de marffa. se chiama "stock upgrade"

                          Comment


                          • #15
                            mihai, eu nu te condamn pentru nimic, poti intreba orice, poti cere orice sfat numai ca ajutor practic mai mare decat din partea unui mecanic intr-un service nu vei gasi pe niciun forum, eu ma refeream stric la faptul ca daca pe forum se mai posteaza o schimbare de cap de bara, o repozitionare bucse, ceva pentru care nu iti trebuie pregatire si experienta de ani de zile pentru a desface o piulita-contra, o schimbare de motor necestia mult mai mult de o cheie de 13, o inelara 16 si un ciocan.
                            pentru ce vrei tu, ai nevoie de foarte multi bani, ia in calcul ca masina va fi de ocazie, nicidecum de condus zilnic, pentru ca nu ai acte
                            aduna banii dati pe motor, manopera, cheltuieli neprevazute ar trebui sa includa o suma considerabila mai ales ca tot ce cumperi este sh, sa nu mai zic de maruntaiele de care vei avea nevoie in timpul lucrarilor, asa ca daca ai X mii de euro buget alocat schimbului de motor, mai pune inca pe atat si abia dupa aia apuca-te de treaba, altfel risti sa nu faci nimic.
                            imi pare rau pentru dauna pe care o ai la masina ...
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google