Schiimbat Motor Logan 1,4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De ce n-ai trece cu compresorul montat la ITP? Ce litera a legii violeaza?
    @amza: acel "stock upgrade" (care sa mor de-mi dau seama de ce ai crede tu ca exista nomenclatura asta) este ilegal. Si stii de ce? Pt ca teoretic n-ai voie sa faci nicio modificare asupra sistemului de franare. Ca nu te prinde nimeni, e altceva.

    Comment


    • #17
      in germania 16v vine cu acei etrieri ATE de VAN. se pare ca undeva prin niste acte ei sunt legalizati / omologati pe 16v. mai fac cercetari

      Comment


      • #18
        Originally posted by samy0388 View Post
        mihai, eu nu te condamn pentru nimic, poti intreba orice, poti cere orice sfat numai ca ajutor practic mai mare decat din partea unui mecanic intr-un service nu vei gasi pe niciun forum, eu ma refeream stric la faptul ca daca pe forum se mai posteaza o schimbare de cap de bara, o repozitionare bucse, ceva pentru care nu iti trebuie pregatire si experienta de ani de zile pentru a desface o piulita-contra, o schimbare de motor necestia mult mai mult de o cheie de 13, o inelara 16 si un ciocan.
        pentru ce vrei tu, ai nevoie de foarte multi bani, ia in calcul ca masina va fi de ocazie, nicidecum de condus zilnic, pentru ca nu ai acte
        aduna banii dati pe motor, manopera, cheltuieli neprevazute ar trebui sa includa o suma considerabila mai ales ca tot ce cumperi este sh, sa nu mai zic de maruntaiele de care vei avea nevoie in timpul lucrarilor, asa ca daca ai X mii de euro buget alocat schimbului de motor, mai pune inca pe atat si abia dupa aia apuca-te de treaba, altfel risti sa nu faci nimic.
        imi pare rau pentru dauna pe care o ai la masina ...

        Tocmai pentru asta am si intrat aici ... sa vad cateva pareri pro/contra. In legatura cu absolut orice, de la ce presupune asta d.p.d.v. mecanic, la pret si autorizatii. Bineinteles ca nu ma apuc ca bezmeticu' sa fac asa ceva fara sa ma interesez la un mecanic de profesie.

        Comment


        • #19
          nenea de la ITP a fost multumit cu raspunsul ca etrierii aia sunt de dacia. a observat si singurel franele mult mai bune si atat.

          Comment


          • #20
            Originally posted by mihaiA2008 View Post
            Tocmai pentru asta am si intrat aici ... sa vad cateva pareri pro/contra. In legatura cu absolut orice, de la ce presupune asta d.p.d.v. mecanic, la pret si autorizatii. Bineinteles ca nu ma apuc ca bezmeticu' sa fac asa ceva fara sa ma interesez la un mecanic de profesie.
            nu se pune problema "consultantei" oferite de colegi. te vor ajuta cu siguranta. problema este ca mai sunt enshpe mii de threaduri deschise cu un prim post de a dreptul pueril gen : "vreu sa mi pun turbo pe logan ! ce mi recomandati ?" de zici ca isi pune un led in bord sau schimba maciulia de la schimbator. le place sa foloseasca cuvinte mari dar daca ii intrebi care este principiul de functionare al unei turbine te sperii de raspuns.

            toata lumea este sceptica in privinta capacitatii de a incepe macar aceste proiecte. nu este vina ta ca esti luat la un doi uri, este vina colegilor care au intrat o singura data pe forum, au postat ce am zis eu mai sus si au disparut. sunt zeci de asemenea threaduri

            Comment


            • #21
              ok

              Sunt constient de chestia asta. Sincer nu stiu extrem de multe despre motoare, acesta fiind si motivul pentru care am decis sa ma interesez. De bani m-am gandit ca nu o sa fie foarte mare problema deoarece anumiti "prieteni" de-ai mei care se presupune ca se pricep ceva mai bine mi-au spus ca as putea sa fac toata treaba cu undeva in jurul a 3000 de E-uri. Am preferat ca ... decat sa plec la drum nefiind sigur de totul, mai bine sa intru aici unde stiam sigur ca trebuie sa fie cineva care sa intalnit cu asa ceva. Bineinteles, acum si la aceasta suma ar fi problema avand in vedere cat bag in reparatia masinii.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google