If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Care e diferenta intre filtrele de aer k&n green si cele rosii(sport)?
Diferenta de pret e de doar 10 euro pt cel rosu...
Sunt de pe www.***********.ro si nu am gasit nici o specificatie tehnica...
masina e noua... Sa dau comanda acum si sa il pun asupra iernii sau sa astept pan la vara?
Am uitat sa atasez pozele....
Din cate am observat eu, parca la cel rosu, cutele sunt mai distantate, ceea ce ma duce cu gandul la un flux al aerului mai mare, dar, vazand niste clipuri pe youtube, la testarea k&n cu bila de ping-pong, parca cele verzi o riduca mai sus, dar cele rosii o ridica mai repede...
Eu nu caut putere, vreau ca motorul sa respire bine, din intelese creste un pic puterea si cuplul si scade si consumul....
Voi aveti montate astfel de filtre? Cum e?
K&N si Green sunt doua firme diferite.K&N e o firma populara de filtre si probabil d-asta e mai scump, poate e si mai calitativ.Eu as alege Green si la aia 10euro mai pun 6 si iau si un kit de intretinere tot Green
Daca tot vreti sa va jucati cu filtrele sport recomand K&N, am pe masina conic, fata de filtrul de la RaidHp de ex. nici un pic de praf pe tubulatura sau pe clapeta de acceleratie. Iar referitor la cele din poza de mai sus, pentru cutia originala, K&N este mai eftin cu cateva zeci de lei
Eu recomandam ca si firma K&N, pentru ca eu am gasit mai eftine decat green, oricum faci un compromis, mai mult aer dar si praf in motor. Ma gandesc ca daca teoretic un motor de logan ar trebui sa mearga 300.000 km, probabil ii scurtezi viata cu vreo 50.000 pentru ca treci la filtru sport, in cazul unora, cum sunt si eu, care fac doar 10.000 km pe an, o sa ajunga masina la remat de mult pana sa faca 200.000, asa ca "wtf"
eu unul am K&N si sunt foarte multumit de investitie! raspunsul acceleratiei s-a imbunatatit, trage mai bine in ture joase, dar si consumul a crescut cu 0.3-0.4%
deci daca va bate gandul sa va puneti filtru sport, nu gresiti daca optati pentru K&N.
P.S.: filtrul este pentru carcasa originala, nemaifiind nevoie de nici o modificare.
Daca tot ai pus poza cu filtrul pentru 1.6 16v, pot sa te rog sa pui si codul de produs? Ca la mine la megane ca sa pot pune un filtru sport ca asta trebuie sa dezmembrez juma de motor pentru a scoate carcasa filtrului de origine!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment