Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul meu NU a fost facut de aceeasi persoana. De motorul lui 08Melc s-a ocupat Dan (cel care s-a laudat ca el se baga la asa ceva, si deci urma sa-mi fac eu motorul la el. ) "ghinonul" lui 08Melc a fost ca Sorin (mecanicul care mi l-a facut mie) era in concediu, asa ca Dan a facut motorul singur, strangand totul dupa cotele, ordinea, si la cuplul din manual. Sorin (care a facut la loc motorul lui 08Melc, cu setul de 1.4) stia ca aceste cote sunt putin exagerate, si a strans anumite componente dupa niste valori stiute "din experienta". atat "noul" motor al lui 08Melc, cat si al meu, sunt stranse la fel, cu aceleasi cote, cuplu, etc. "vechiul" motor de 1.6 al lui 08Melc a fost strans exact ca in manual, la care mecanicii de motoare afirma ca e o stransoare "exagerata". combinat cu un piston lovit/stramb/mai uzat, etc, a rezultat bataia aceea, se pare. avantajul meu este ca am desfacut cu mana mea motorul donor, stiind exact ce piese iau, ordinea lor, etc. pe langa faptul ca fost strans dupa experienta, nu dupa manual. Atat Dan, cat si Sorin, au facut la viata lor zeci de motoare, care merg perfect si in ziua de azi, deci eroarea profesionala o putem inlatura destul de usor. Adevarul adevarat despre bataia lui 08Melc il poate sti doar Dan, care a pus cu mana lui, si a scos cu mana lui setul de 1.6 din acel motor.

    @Cezar n-are dreptate fiindca setul lui 08Melc a fost curatat inclusiv in prezenta mea. in mod curios, nu am putut asista la curatarea motorului meu, deci culmea, pentru motorul meu nu pot garanta curatarea. pentru a lui 08Melc DA.

    Am facut rost de senzor pozitie clapeta din Vitan, asa ca am ajuns acasa cu o clapeta echipata complet. Motorul trage destul de bine, chiar si din 1200rpm, si si-a stabilizat ralanti-ul la 500rpm. de vina poate fi motorasul pas-cu-pas vechi pus pe clapeta mea, sau faptul ca aud un usor fasait langa clapeta (sa fie ceva aer fals pe langa garnitura corpului clapeta la imbinarea cu galeria???).

    Motorul se simte putin "gatuit", avand inclusiv axa de 1.6. Ma gandesc serios la un soft de 1.6, pe care sa-l scriu in calculatorul meu. masina se misca mai bine ca inainte!

    Comment


    • @ razvan ma asculti si pe mine odata ?

      UCH + ECU de 1.6 din dezmembrari

      vrei ECU de megane 1.6 92 cai ? este acela cu admisie din alminui

      Comment


      • cat dureaza rodajul ? Ai pus la poze de ne-ai spart pe toti
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Alex nu-l mai indruma la prostii ...sigur nu se pupa mufele

          Comment


          • garantat nu se vor pupa mufele. in calculator voi pune un soft de renault 1.6 8v 90 de cai, sau ala "renaultsport" de 95, sau cel "dimsport" de 9X cai, sau ala Racingcode de 9Y cai. vreau sa aud si eu contre, plusuri sau minusuri pentru softurile acestea. cert este ca va fi nevoie de unul.

            Comment


            • bmai, frate, cum ti-o iesit tie diferenta la mentoane intre 1.4 si 1.6 de 0.2-0.3mm? tre' sa fie vreo 5mm in favoarea lui 1.6, altfel, n-ai mai avea cursa marita, deci implicit n-ai mai avea 1600cmc, dat fiind ca diametrul pistoanelor e tot ala. cu ce subler ai masurat, daca nu poti deosebi 0.2 de 5 cu el?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • pune de la DOC

                Comment


                • am primit deja destule recomandari pentru DOC, deci softul va fi marca Dimsport . faza cu manetonul nu e masurata de mine, nici eu nu cred ca e asa mica diferenta. Ramane in spinarea urmatorului posesor de arbore cotit de 1.6 sa masoare. sau aduc eu arborele de 1.4, Melc pe ala de 1.6 (daca-l mai are) si masuram iar diferentele.

                  Comment


                  • setul meu este la cineva. Il voi ruga sa masoara si o sa va dau rezultatul.

                    Eu zic ca inainte sa schimbi softul cu unu de 1.6 sa faci cateva masuratori, sa vezi daca va fi o diferenta semnificativa. 80-120 sau orice alt interval.
                    Last edited by o8MeLC; 11 December 2011, 23:26.

                    Comment


                    • multumim. cat timp avem seturile, putem sa le aducem o data la un loc, sa se vada clar diferentele intre ele, e mai simplu asa.

                      Comment


                      • imi e putin cam greu pentru ca le-am pus la cineva din afara bucurestiului. Nu prea ne-ai spus detalii despre cum trage masina.

                        Comment


                        • deocamdata mai bine decat 1.4. se simte cuplul, dar parca se tureaza mai lent. e doar o parere..

                          Comment


                          • nu se poate schimba doar calibrarea si poc sa ai soft de 1.6 , trebuie schimbat si restul informatiei din ecu .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • pai asta am zis si eu. pana nu termin rodajul si sa fiu sigur ca e totul ok, nu pun softul.

                              Comment


                              • Originally posted by Seba View Post
                                bmai, frate, cum ti-o iesit tie diferenta la mentoane intre 1.4 si 1.6 de 0.2-0.3mm? tre' sa fie vreo 5mm in favoarea lui 1.6, altfel, n-ai mai avea cursa marita, deci implicit n-ai mai avea 1600cmc, dat fiind ca diametrul pistoanelor e tot ala. cu ce subler ai masurat, daca nu poti deosebi 0.2 de 5 cu el?
                                Ai dreptate ,diferenta aia de cursa dintre 1.4 si 1.6 o poate face numai arborele cotit(de la 70 la 80.5 mm), 5.25mm palier- maneton sau 10.5mm maneton-maneton .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google