Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am 13,2 la clio , in situatia in care nu menajez deloc consumul , ca de aia plec cu ea , nu sa merg la consum.Daca menajez scot lejer 11 sau chiar sub .
    dupa simptome , ar parea sa fie din distributie ... dar daca n-ai verificat , vorbim ca sa ne aflam in treaba .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • voi verifica, dar dupa simptome nu poate fi altceva. se tureaza greu, lipsa de putere sub 2500 rpm, cade in bot putin dupa 5000.

      Comment


      • Consum de camioane care nu trec de cantarul ARR !!! Buei, cu tot cu tuling, a mea merge cu 8-8,5 Ma injura Matheo de fiecare data cand se uita la computer, si doar merge cu mine si vede ca-i dau la rosu in blana!!! Ne mai si omoara ledul ala de schimbat treapta
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • poate extern dizaine ... sau mixt ... ca doar oras si blana is convins ca iti ia peste 10-11
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Fiecare dupa posibilitatsuri... Cum io stau la tara si merg destul pe centura orasului, avantaj io! Totusi mie inca mi se pare consum urias, mai ales ca termostatul este varza si nu tine apa in motor
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • eu stau in buricu' targului

              Comment


              • Eu am reusit si 15.4 iarna pe CB. Forja...

                Acum am 8.5 parca, 80% forja, 20% mers ca nu puteam trece de trafic.

                In fine, sunt curios daca este distributia de vina.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • urmeaza sa vedem. La multi ani, si la anul sa vedem cat mai multe conversii soldate cu succes!

                  Comment


                  • La multi ani ! (in primul rand). eu cred ca inlocuirea axei cu came (cu una sport) si a ECU de 1.4 cu un ECU de 1.6+soft aferent sunt mai mult decat suficiente pentru marirea puterii la un benzinar 1.4 aspirat, fara a umbla in motor pt a inlocuii arbore, cuzineti,biele,pistoane,alezaje chiulasa s.a.m.d.. Inlocuind doar cele enumerate la inceput, te poti apropia cu acest 1.4 aftermarket de un 1.6 stock fara batai de cap prea mari. Dece sa schimb internele apoi sa ma dau pe GPL si sa stau cu ochii la consum? nu sunt adeptul tuning-ului mioritic de a transforma un 1.4 in 1.6 schimband arbore,pistoane, in garajul lui nea Nelu mare mecanic (strangand motorul "din experienta practica" fara a tine cont de cuplurile date de fabricant, care in situatia asta oricum nu s-ar mai potrivii nici acelea..) apoi sa ma intreb dece nu trage macar cat 1.4 stock pana in 3000rpm? Sau dece e motorul asa de strans ? Mergeti fratilor pe benzina daca vreti performanta de la un motor! faceti chiptuning si va dati pe GPL )

                    Comment


                    • Eu nu inteleg o chestie : soft si/sau ECU de 1.6 pe 1.4 deja mi se pare aberatie. O harta de injectie (soft, cum ii ziceti voi) se face pe masina, masurand parametrii actuali. Mai ales ca nu este un motor 1.6 complet, dar nici 1.4
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by terran75 View Post
                        La multi ani ! (in primul rand). eu cred ca inlocuirea axei cu came (cu una sport) si a ECU de 1.4 cu un ECU de 1.6+soft aferent sunt mai mult decat suficiente pentru marirea puterii la un benzinar 1.4 aspirat, fara a umbla in motor pt a inlocuii arbore, cuzineti,biele,pistoane,alezaje chiulasa s.a.m.d.. Inlocuind doar cele enumerate la inceput, te poti apropia cu acest 1.4 aftermarket de un 1.6 stock fara batai de cap prea mari. Dece sa schimb internele apoi sa ma dau pe GPL si sa stau cu ochii la consum? nu sunt adeptul tuning-ului mioritic de a transforma un 1.4 in 1.6 schimband arbore,pistoane, in garajul lui nea Nelu mare mecanic (strangand motorul "din experienta practica" fara a tine cont de cuplurile date de fabricant, care in situatia asta oricum nu s-ar mai potrivii nici acelea..) apoi sa ma intreb dece nu trage macar cat 1.4 stock pana in 3000rpm? Sau dece e motorul asa de strans ? Mergeti fratilor pe benzina daca vreti performanta de la un motor! faceti chiptuning si va dati pe GPL )
                        te-a durut tare capul cand ai scris postul asta ?
                        prima parte e o ciobanie ce ai scris , pe partea 2a din pacate tre sa iti dau dreptate .
                        Ca sa stii de ce e ciobanie , e pentru ca ECU ca hardware e acelasi , difera softul din el . Iar un 1.4 cu o axa sport ,cu un soft de 1.6 e o strutzocamila beata .In principiu un 1.4 cu axa sport si un soft facut pe dyno ca lumea se apropie usor de un 1.6 dupa f multe modificari , dar fiind limitat de cilindree , pe viitor n-o sa poti obtine nimic mai mult din motorul ala , asa facand un 1.6 poti sa urci 110-120 cp :P
                        Last edited by Cristi_Xp; 3 January 2012, 12:32.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • iezact. daca pun si un compresor...

                          Comment


                          • sau nu :P supape marite, alta admisie, admisia din chiulasa polisata, evacuare schimbata, axa cu came "sanatoasa", nu de strada. 1.4 cu interne si chiulasa de 1.6 e exact 1.6, domnule dizain deci softul de 1.6 e ce trebuie in cazul asta. daca se fac si alte modificari, atunci trebe alt soft, da. iar in ceea ce priveste axa agresiva la 1.4, e un fel de frectie. o sa ajungi la cai, dar ca sa-i simti sub cur, trebuie alta cutie, nu asta de pe logan, care nu avantajeaza un motor de turatie, cu cuplu mic, ori 1.4 "impins" din axa va avea exact ce nu va trebuie: cuplu mic si ture mari. de aia e mai avantajos sa modifici un motor de cilindree cat mai mare. incercati sa cautati pe goagal sa vedeti ce se castiga la un motor de 1.8 sau de 2 litrii, acolo 25% reprezinta saltul de la 160 la 200cp, pe cand la 75 de cai saltul la 90 e ca un rahat inghetat pus la infuzat in apa fiarta. bani multi, nervi si timp, ca sa ajungi acolo unde orice 1.6 e deja.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • uite de ce am facut eu traba asta. swap-ul e o "investitie", nu tuning. ulterior pot adauga linistit serpii si axa, pentru si mai multa putere.

                              Comment


                              • Parerea mea e ca mai bine luai in 200-300 euro un 1.6 pur in km putini si pe ala vechi scoteai minim 100e la fier vechi ... sa realizezi ce ai facut din saptamana in saptamana masoara compresia , iar consumul in continuare este foarte mare , acelasi consum ca Dsign il am si eu si nu suntem singurii , FOF are tot cam acelasi consum ... din ce am observat la Dsign, FOF merg foarte mult in frana de motor ,fapt care reduce consumul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google