Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • marx, sa stii ca esti offtopic aici vorbim de inlocuit piese motor, nu scartait la 16v. te asteptai la BMW cand ai luat Dacia? mare greseala.

    In cazul meu, este mai rentabil sa nu schimb blocul motor. Masina e pe leasing, deci mai trebuie un act, mers pe la RAR, etc. motorul merge bine-mersi. am ajuns sa cred ca aveam asteptari prea mari de la el. am vorbit deja cu mecanicul meu, vom pune si distributia zilele astea. si eu sunt curios ce este acolo, dar la cat timp am asteptat, o zi-doua nu mai e mare bai.

    cat despre partea financiara, un motor pus cu totul ma costa cam la fel. vorbesc strict de cazul meu. numai ca eu mai am si o chiuloasa "preparata" fata de motorul absolut stock pe care il aruncam acolo. sunt 100% convins ca va fi bine.

    Comment


    • asteptam sa termini odata tot si sa vedem diferenta pe 400m cu viteza.

      Comment


      • ontr-adevar variantas swap mi se pare cea mai ok.Iei un motor asamblat de fabrica si ala e, stii ce merge fara probleme.pui si toata electronica de 1.6 si gata...ala e.
        Din punctul meu de vedere, un motor desfacut total si reasamblat....de om nu de fabrica/uzina.....ala nu mai e motor...
        amza...in situatia ta...puteai face ca mine sau ca dnf.....motorul masinii + o mica diferenta pt un 1.6.Si tu nu aveai nicio problema cu omologarea....

        Comment


        • avea la leasing , procura la procura si alte porcarii ,motivatiii si altele ...

          Comment


          • imputernicire + cartea de identificare a auto in original.Eu le-am solicitat prin mail si le-am primit prin curier in 2 zile.
            La RAR am rezolvat relativ repede desi situatia mea a fost mult mai diferita de a lui.
            Sper sa ii mearga bine motorul si asa cum l-ai facut, si sa nu cunoasca dezamagirea ca e cam nasol, dupa atat timp dedicat, bani cheltuiti, etc.

            Comment


            • Originally posted by cristiubs View Post
              ontr-adevar variantas swap mi se pare cea mai ok.Iei un motor asamblat de fabrica si ala e, stii ce merge fara probleme.pui si toata electronica de 1.6 si gata...ala e.
              Din punctul meu de vedere, un motor desfacut total si reasamblat....de om nu de fabrica/uzina.....ala nu mai e motor...
              amza...in situatia ta...puteai face ca mine sau ca dnf.....motorul masinii + o mica diferenta pt un 1.6.Si tu nu aveai nicio problema cu omologarea....
              Si in uzina cine le asambleaza, nu tot oamenii?Stai linisti ca in montaj motor lucreaza si oameni care habar nu au despre motoare/masini doar ca si-au invatat postruile de lucru.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • de acort cu tine...dar poate e o fixatie de-a mea....
                momentan nu cunosc decat 2 persoane(ypo & coco) in care am deplina incredere privind partea de motor...si nu numai

                Comment


                • Asa e si bine, sa gasesti pe cineva care sa stie cum sta treaba si sa lucrezi numai cu el/ei.
                  Nu prea e bine sa umblii cu masina dintr-un mecanic in altu.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • ypo si coco stiu si eu. baieti ok. numai ca am si mecanic propriu, la fel de bun. sa zica melc daca motorul actual nu-i merge bine..

                    Comment


                    • tare cred ca vine zapada si nu apucam sa vedem si noi ce poate motoru asta )
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • maine se face distributia!

                        Comment


                        • si cum o vei pune ca pana acum ai zis ca vrei sa pui un dinte in fata ca acum e invers... o pui normal sau nu ? vorbeste cu viteza sa faceti testul ala :d pe 11 ii expira asigurarea

                          Comment


                          • sa vedem intai ce gasim acolo. deja ajung sa cred ca a fost 2 dinti in spate. incepea sa traga pe la 3500-4000 si murea la 5000. un dinte "inainte" fata de acum ar insemna sa traga bine din 2000rpm, pana prin 4500-5000. s-ar pupa bine cu softul destept din "mimorie".

                            Comment


                            • S-ar pupa si mai bine sa o pui la semne cum trebuie.
                              Parerea mea..
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • om vedea...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google