If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pune-o cum oi pune-o si date cu viteza sa vezi cum stai acu.Ca pe 11 cik ii expira asigurarea.))
App..cei care ati masurat compresia, ati dat la automat cu acceleratia calcata sau fara?
Deci fara "asigurarea lui alex" nu mai pot .....stie tot forumu ca pe 11 ii expira
Razvane nu le da satisfactie ....fa cum spune la carte distributia normala ca nu ai distributie variabila
astazi am pus distributia la loc. era un dinte decalat( spre habitaclu). masina trage acum ca inainte, dar mai vanjos. in afara de faptul ca in 6000rpm inca mai avea vana, si trage din 1200, nu am de declarat decat ca CONVERSIA A REUSIT!
Deci se poate trece la 1.6 fara schimbarea motorului! marti pe data de 10.01.2012 ne vedem la kiss pentru demonstatia de putere, daca voi putea ajunge. urmeaza admisia metalica de Megane 1.6 8v, dar asta la topicul de admisii.
Sa nu uit: masina merge si pe gaz la fel de frumos, deci este o dubla reusita!
vezi sa fie mai lesinat 1.4 ala. si sa aibe rezervorul plin. cu benzina de la LUK. si inca o persoana in masina daca se poate. ulei si filtre proste se subintelege.....altfel nu se stie rezultatul. e pe muchie si asa
Razvane, bucura-te de ea asa cum e si nu o baga la liniute, sa nu-ti para rau mai tarziu.
Stiu cateva cunostiinte care au avut de bagat bani seriosi in masini dupa niste forje... pentru un teribilism gratuit.
Unul a busit turbina si chiulasa la un BMW 318 tds, iar altul a schimbat galeriile de admisie si evacuare + turbina + EGR la un Mercedes-Benz S 320 CDI --- pentru o forja anapoda cu niste necunoscuti de pe strada
Nu este vorba ca masinile erau pe duca. Erau chiar bine intretinute.
Ala cu BMW-ul i-a dat in ture ai i-a dat dupa aia peste 200 km/h si a tinut-o asa cativa km, l-a facut pe unul cu o Alfa Romeo pe benzina... A fiert motorul si a dat si turbina pe ulei.
Cel cu Mercedes-ul 320 CDI i-a dat in ture rau de tot. Mecanicii i-au spus ca cel mai probabil s-a desprins funingine din EGR si din galeria de evacuare care i-a descentrat turbina. Schimbat galerie de evacuare, de admisie, turbina, EGR = 8000 euro.
Masinile astea daca nu vedeau forjele respective, mergeau si acuma. Eu asta vreau sa subliniez.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment